Maciej Datoń

Human Office
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BPM Lighting Polska  Sp. z o.o.
Business Development Manager
• Współpraca z architektami i inwestorami przy wyborze asortymentu
• Negocjowanie warunków zakupu oraz zawieranie umów
• Szkolenia produktowe dla klientów i architektów
• Koordynowanie projektów - biurowych, retail, HoReCa,
• Pozyskiwanie nowych klientów inwestycyjnych
Kone Sp. z o.o.
SEB Sales specjalist
· Współpraca z partnerami na rynku dewoloperskim (pozyskiwanie nowych
inwestycji)
· Negocjowanie warunków umów dla nowych i bieżących klientów
· Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych w ramach wieloletnich
kontraktów (Colliers, Knight Frank, Echo,
· Zarządzanie pracą konserwatorów
Logo
Key Account Manager
Human Office
- Koordynowanie projektów (powierzchnie komercyjne – biura – galerie handlowe – food courty i placówki banków)
- Odbiory techniczne zrealizowanych projektów
- Współpraca z architektami i inwestorami przy wyborze asortymentu
- Negocjowanie warunków zakupu oraz zawieranie umów
- Szkolenia z produktów u włoskich i niemieckich producentów (wyposażenie wnętrz)
- Budowanie trwałych relacji z dotychczasowymi klientami i pozyskiwanie nowych
Lira
Specjalista ds handlowych
- Współpraca z klientem detalicznym i architektami - dobór oświetlenia
- Przygotowywanie ofert/warunków handlowych
- Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy,
- Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z architektami i klientami.
- Koordynacja projektów komercyjnych i prywatnych klientów

Szkolenia i kursy

• Profesjonalne metody sprzedaży
• Strategia długofalowej komunikacji z klientem
• Szkolenie produktowe marki oświetleniowej REGENT w Szwajcarii
• Szkolenie produktowe i sprzedażowe marki meblowej TECHO w Republice Czeskiej
• Szkolenie produktowe i sprzedażowe marki meblowej Konig Neurath w Niemczech
• Szkolenie produktowe i sprzedażowe KONE Polska

Edukacja

Logo
politologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

film, architektura, design

Inne

• Duża wiedza z zakresu wyposażenia wnętrz (udział w największych targach design – Kolonia, Frankfurt, Mediolan)
• Bardzo dobra znajomość rynku oświetlenia (współpraca z topowymi producentami włoskich, hiszpańskich i belgijskich marek
• Bardzo dobra znajomość marek meblowych ( współpraca z producentami mebli biurowych i design do wnętrz prywatnych)
• Pakietu MS Office
• Prawo jazdy kat. B
• Dobra znajomość SAP
• Dobra znajomość CRM
• Umiejętność czytania projektów w wersji CAD

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.