Umiejętności
Active Directory
Exchange 2010/2007/2003
ITIL
Wielozadaniowość, dokładność, rzetelność, samodzielność, pracowitość, szybkość uczenia się, zdolności organizacyjne,
Windows Server Administrator
Wsparcie użytkownika
administracja systemami oraz sieciami
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
kierownik działu obsługi informatycznej grupy kapitałowej
1. Zapewnienie prawidłowego działania sprzętu oraz systemów informatycznych:
a. Nadzór nad procesem zakupowym (weryfikacja ofert i dostawców)
b. Prowadzenie i nadzór nad bazą sprzętu komputerowego.
c. Wnioskowanie i opiniowanie zasadności zakupów sprzętu i oprogramowania.
d. Organizacja i nadzorowanie procesu działania, instalacji i konfiguracji stacji roboczych
e. Organizacja podręcznego magazynku części i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby używanego w GK PBG sprzętu komputerowego :
f. Zapewnienie poprawnej eksploatacji połączeń internetowych i sieci WAN.
g. Zarządzanie i administrowanie serwerami.
h. Zarządzanie systemem backupu.
2. Organizacja pracy i bieżące zarządzanie działami: helpdesk oraz administracji sieci i serwerów
3. Prowadzenie szkoleń i instruktażu pracowników GK PBG w zakresie obsługi istniejących i wdrażanych systemów informatycznych.
4. Wdrażanie i stosowanie polityki bezpieczeństwa informatycznego.
5. Administrowanie, opieka i utrzymywanie funkcjonujących aplikacji serwerowych.
6. Nadzór nad prawidłową gospodarką zużytymi urządzeniami, elementami usuniętymi ze zużytych urządzeń i nośnikami informacji.
7. Nadzór nad powyższymi procedurami w uzgodnionych zakresie w spółkach GK PBG.
8. Monitorowanie rynku IT oraz opracowywanie i wdrażanie projektów ułatwiających działalność biznesową RAFAKO.
9. Udział w seminariach, konferencjach i prezentacjach systemów komputerowych.
10. Zdobywanie wiedzy w zakresie prowadzonej dziedziny.
11. Realizacja strategii IT zgodnie ze standardami grupy kapitałowej
a. Nadzór nad procesem zakupowym (weryfikacja ofert i dostawców)
b. Prowadzenie i nadzór nad bazą sprzętu komputerowego.
c. Wnioskowanie i opiniowanie zasadności zakupów sprzętu i oprogramowania.
d. Organizacja i nadzorowanie procesu działania, instalacji i konfiguracji stacji roboczych
e. Organizacja podręcznego magazynku części i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby używanego w GK PBG sprzętu komputerowego :
f. Zapewnienie poprawnej eksploatacji połączeń internetowych i sieci WAN.
g. Zarządzanie i administrowanie serwerami.
h. Zarządzanie systemem backupu.
2. Organizacja pracy i bieżące zarządzanie działami: helpdesk oraz administracji sieci i serwerów
3. Prowadzenie szkoleń i instruktażu pracowników GK PBG w zakresie obsługi istniejących i wdrażanych systemów informatycznych.
4. Wdrażanie i stosowanie polityki bezpieczeństwa informatycznego.
5. Administrowanie, opieka i utrzymywanie funkcjonujących aplikacji serwerowych.
6. Nadzór nad prawidłową gospodarką zużytymi urządzeniami, elementami usuniętymi ze zużytych urządzeń i nośnikami informacji.
7. Nadzór nad powyższymi procedurami w uzgodnionych zakresie w spółkach GK PBG.
8. Monitorowanie rynku IT oraz opracowywanie i wdrażanie projektów ułatwiających działalność biznesową RAFAKO.
9. Udział w seminariach, konferencjach i prezentacjach systemów komputerowych.
10. Zdobywanie wiedzy w zakresie prowadzonej dziedziny.
11. Realizacja strategii IT zgodnie ze standardami grupy kapitałowej
dyrektor pionu wsparcia użytkownika
Zarządzanie w obszarze wsparcia IT w zakresie servicedesk i helpdesk
Realizacja strategii IT zgodnie ze standardami grupy kapitałowej
Zarządzanie realizacją usług jako Service Level Manager
Organizacja pracy i bieżące zarządzanie działami: servicedesk oraz helpdesk
Opracowywanie, realizacja i kontrola budżetów działów
Nadzór nad licencjami
Reprezentowanie spółki w zakresie usług
Analiza i opracowywanie rozwiązań odpowiadających potrzebom klientów
Nadzór nad dokumentacjami technicznymi obszarów
Od listopada 2012:
Dodatkowo zarządzanie zespołami administracji sieci oraz serwerów
Opracowywanie planów rozwoju, wdrożeń i modernizacji systemów
Nadzór nad infrastrukturą teleinformatyczną (sieci, serwery) grupy kapitałowej
Koordynacja relacji z dostawcami zewnętrznymi
Realizacja strategii IT zgodnie ze standardami grupy kapitałowej
Zarządzanie realizacją usług jako Service Level Manager
Organizacja pracy i bieżące zarządzanie działami: servicedesk oraz helpdesk
Opracowywanie, realizacja i kontrola budżetów działów
Nadzór nad licencjami
Reprezentowanie spółki w zakresie usług
Analiza i opracowywanie rozwiązań odpowiadających potrzebom klientów
Nadzór nad dokumentacjami technicznymi obszarów
Od listopada 2012:
Dodatkowo zarządzanie zespołami administracji sieci oraz serwerów
Opracowywanie planów rozwoju, wdrożeń i modernizacji systemów
Nadzór nad infrastrukturą teleinformatyczną (sieci, serwery) grupy kapitałowej
Koordynacja relacji z dostawcami zewnętrznymi
kierownik działu helpdesk
Organizacja i nadzór nad procesem rejestracji i obsługi zgłoszeń
Zarządzanie bazą sprzętu teleinformatycznego użytkowników końcowych
Stworzenie oraz nadzór nad procesami wsparcia użytkowników w zakresie pierwszej i drugiej linii (wg ITILa)
Wdrożenie systemu rejestracji zgłoszeń wraz z raportowaniem i eskalacją
Organizacja szkoleń dla użytkowników
Zarządzanie bazą sprzętu teleinformatycznego użytkowników końcowych
Stworzenie oraz nadzór nad procesami wsparcia użytkowników w zakresie pierwszej i drugiej linii (wg ITILa)
Wdrożenie systemu rejestracji zgłoszeń wraz z raportowaniem i eskalacją
Organizacja szkoleń dla użytkowników
kierownik działu wsparcia technicznego helpdesk
Nadzorowanie procesu rejestracji zgłoszeń serwisowych, wspomaganie i rozliczanie procesu realizacji zleceń serwisowych
Zarządzanie kanałem serwisowym w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu HP/Compaq
Zapewnienie ciągłości działania dla Centrum Przetwarzania Danych
Zarządzanie kanałem serwisowym w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu HP/Compaq
Zapewnienie ciągłości działania dla Centrum Przetwarzania Danych
Szkolenia i kursy
Certyfikowany Help Desk Manager poziom I i II
Organizator: IIR + CT Partners
Data: 5/2011
Szkolenie: Audytor wewnętrzny legalności oprogramowania
Organizator: BTC
Data: 3/2011
Szkolenie: Efektywne zarządzanie infrastrukturą IT
Organizator: BTC
Data: 3/2011
Certified Project Management Associate IPMA Level D - Certyfikat nr 407/2010
Organizator: Stowarzyszenie Project Management Polska
Data: 6/2010
Szkolenie: Zarządzanie infrastrukturą IT (szkolenie zgodne z ITIL V3 Foundation)
Organizator: CT Partners
Data: 5/2008
Szkolenie: Project Management according PRINCE2
Organizator: Project Management Consulting
Data: 4/2008
Szkolenie: Zarządzanie poziomem usług SLM
Organizator: CT Partners
Data: 9/2007
Szkolenie dla audytorów wewnętrznych dotyczące wymagań normy BS 7799-2
Organizator: Meritum
Data: 2/2005
Microsoft Certified Systems Engineer on Microsoft Windows 2000
Data: 9/2002
Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”. Ważne do 28.06.2015
Organizator: IIR + CT Partners
Data: 5/2011
Szkolenie: Audytor wewnętrzny legalności oprogramowania
Organizator: BTC
Data: 3/2011
Szkolenie: Efektywne zarządzanie infrastrukturą IT
Organizator: BTC
Data: 3/2011
Certified Project Management Associate IPMA Level D - Certyfikat nr 407/2010
Organizator: Stowarzyszenie Project Management Polska
Data: 6/2010
Szkolenie: Zarządzanie infrastrukturą IT (szkolenie zgodne z ITIL V3 Foundation)
Organizator: CT Partners
Data: 5/2008
Szkolenie: Project Management according PRINCE2
Organizator: Project Management Consulting
Data: 4/2008
Szkolenie: Zarządzanie poziomem usług SLM
Organizator: CT Partners
Data: 9/2007
Szkolenie dla audytorów wewnętrznych dotyczące wymagań normy BS 7799-2
Organizator: Meritum
Data: 2/2005
Microsoft Certified Systems Engineer on Microsoft Windows 2000
Data: 9/2002
Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”. Ważne do 28.06.2015
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Motoryzacja, fotografia, keyboard.
Grupy
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.