Maciej Ciesielski

wsparcie IT - małe i duże
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Active Directory Exchange 2010/2007/2003 ITIL Wielozadaniowość, dokładność, rzetelność, samodzielność, pracowitość, szybkość uczenia się, zdolności organizacyjne, Windows Server Administrator Wsparcie użytkownika administracja systemami oraz sieciami

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

RAFAKO S.A.
kierownik działu obsługi informatycznej grupy kapitałowej
1. Zapewnienie prawidłowego działania sprzętu oraz systemów informatycznych:
a. Nadzór nad procesem zakupowym (weryfikacja ofert i dostawców)
b. Prowadzenie i nadzór nad bazą sprzętu komputerowego.
c. Wnioskowanie i opiniowanie zasadności zakupów sprzętu i oprogramowania.
d. Organizacja i nadzorowanie procesu działania, instalacji i konfiguracji stacji roboczych
e. Organizacja podręcznego magazynku części i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby używanego w GK PBG sprzętu komputerowego :
f. Zapewnienie poprawnej eksploatacji połączeń internetowych i sieci WAN.
g. Zarządzanie i administrowanie serwerami.
h. Zarządzanie systemem backupu.
2. Organizacja pracy i bieżące zarządzanie działami: helpdesk oraz administracji sieci i serwerów
3. Prowadzenie szkoleń i instruktażu pracowników GK PBG w zakresie obsługi istniejących i wdrażanych systemów informatycznych.
4. Wdrażanie i stosowanie polityki bezpieczeństwa informatycznego.
5. Administrowanie, opieka i utrzymywanie funkcjonujących aplikacji serwerowych.
6. Nadzór nad prawidłową gospodarką zużytymi urządzeniami, elementami usuniętymi ze zużytych urządzeń i nośnikami informacji.
7. Nadzór nad powyższymi procedurami w uzgodnionych zakresie w spółkach GK PBG.
8. Monitorowanie rynku IT oraz opracowywanie i wdrażanie projektów ułatwiających działalność biznesową RAFAKO.
9. Udział w seminariach, konferencjach i prezentacjach systemów komputerowych.
10. Zdobywanie wiedzy w zakresie prowadzonej dziedziny.
11. Realizacja strategii IT zgodnie ze standardami grupy kapitałowej
AVATIA Sp. z.o.o. (Grupa PBG)
dyrektor pionu wsparcia użytkownika
Zarządzanie w obszarze wsparcia IT w zakresie servicedesk i helpdesk
Realizacja strategii IT zgodnie ze standardami grupy kapitałowej
Zarządzanie realizacją usług jako Service Level Manager
Organizacja pracy i bieżące zarządzanie działami: servicedesk oraz helpdesk
Opracowywanie, realizacja i kontrola budżetów działów
Nadzór nad licencjami
Reprezentowanie spółki w zakresie usług
Analiza i opracowywanie rozwiązań odpowiadających potrzebom klientów
Nadzór nad dokumentacjami technicznymi obszarów

Od listopada 2012:
Dodatkowo zarządzanie zespołami administracji sieci oraz serwerów
Opracowywanie planów rozwoju, wdrożeń i modernizacji systemów
Nadzór nad infrastrukturą teleinformatyczną (sieci, serwery) grupy kapitałowej
Koordynacja relacji z dostawcami zewnętrznymi
PBG S.A.
kierownik działu helpdesk
Organizacja i nadzór nad procesem rejestracji i obsługi zgłoszeń
Zarządzanie bazą sprzętu teleinformatycznego użytkowników końcowych
Stworzenie oraz nadzór nad procesami wsparcia użytkowników w zakresie pierwszej i drugiej linii (wg ITILa)
Wdrożenie systemu rejestracji zgłoszeń wraz z raportowaniem i eskalacją
Organizacja szkoleń dla użytkowników
Talex S.A.
kierownik działu wsparcia technicznego helpdesk
Nadzorowanie procesu rejestracji zgłoszeń serwisowych, wspomaganie i rozliczanie procesu realizacji zleceń serwisowych
Zarządzanie kanałem serwisowym w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu HP/Compaq
Zapewnienie ciągłości działania dla Centrum Przetwarzania Danych
Logo
Właściciel i pracownik firmy
Sevencomp
Montaż, sprzedaż i serwisowanie komputerów klasy PC, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania

Szkolenia i kursy

Certyfikowany Help Desk Manager poziom I i II
Organizator: IIR + CT Partners
Data: 5/2011

Szkolenie: Audytor wewnętrzny legalności oprogramowania
Organizator: BTC
Data: 3/2011

Szkolenie: Efektywne zarządzanie infrastrukturą IT
Organizator: BTC
Data: 3/2011

Certified Project Management Associate IPMA Level D - Certyfikat nr 407/2010
Organizator: Stowarzyszenie Project Management Polska
Data: 6/2010

Szkolenie: Zarządzanie infrastrukturą IT (szkolenie zgodne z ITIL V3 Foundation)
Organizator: CT Partners
Data: 5/2008

Szkolenie: Project Management according PRINCE2
Organizator: Project Management Consulting
Data: 4/2008

Szkolenie: Zarządzanie poziomem usług SLM
Organizator: CT Partners
Data: 9/2007

Szkolenie dla audytorów wewnętrznych dotyczące wymagań normy BS 7799-2
Organizator: Meritum
Data: 2/2005

Microsoft Certified Systems Engineer on Microsoft Windows 2000
Data: 9/2002

Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”. Ważne do 28.06.2015

Edukacja

Logo
Automatyka i Robotyka, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

Motoryzacja, fotografia, keyboard.

Grupy

Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
IBM ThinkPad
IBM ThinkPad
Grupa dla miłośników profesjonalnych laptopów do profesjonalnych rozwiązań.
Oprogramowanie typu Helpdesk
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
Twój Dział IT
Twój Dział IT
IT w firmie postrzegane oczami użytkownika i informatyka.