Wypowiedzi
-
oj tam od razu ;p
-
Sprawdź jaka jest średnia pozycja reklamy dla danych słów. Jeśli w miarę wysoka, znaczy że google kłamie ;p (dość często jest komunikat że się nie wyświetla na pierwszej wynikowej ze względu na jakość albo cpc a jednak się pokazuje)
-
Ostatnio sporo stron dostaje niższe QS ze względu na jakość witryny, jeśli strona była promowana pomiędzy tymi kampaniami o których piszesz i była to kiepska kampania, to może mieć spapraną historię kampanii i to też może mieć wpływ.
Możesz spróbować bidować na najwyższe pozycje i liczyć na to, że wysoki CTR po jakimś czasie poprawi jakość całej kampanii ale to będzie kosztować... dużo. Szczególnie biorąc pod uwagę obecny QS.
O ile uda Ci się uruchomić już tą kampanię :)
Pozdrawiam i powodzenia :) -
Generalnie zmieniło się tyle, że google bardziej swobodnie sobie poczyna z przybliżonymi, jeśli nie masz sklepu internetowego lepiej używaj plusików albo dopasowań do wyrażenia.
A wykluczenia - zajrzyj co tydzień do szczegółów i powywalaj to, co niepotrzebne a jeśli widzisz że masz niedodane słowo które jest w miarę często wyszukiwane dodaj je w dokładnym i daj mu odpowiednie linkowanie. -
dodaj je do wykluczeń, w teorii najlepiej jakby wszystkie frazy, które Ci się wyświetlają w szczegółach były albo dodane albo wykluczone
-
Marek B.:
Maciej B.:
Za najbardziej uczciwą uważałbym natomiast umowę, w której klient (mając tylko podstawową wiedzę na temat SEO i nie mając czasu) umawia się z firmą na podjęcie konkretnych działań, które w danej sytuacji będą najlepsze, i płaci kwotę adekwatną do kosztu konkretnych działań (pozyskiwanie linku w serwisie x, budowa zaplecza) oraz poświęconego czasu osoby posiadającej wiedzę.
Pewnie tak, tylko może jeden klient na 10 trafi na taką firmę co go nie zrobi w balona w ten czy inny sposób :). Ja ze swojej strony akurat nie płaczę nad tym jak rynek wygląda, czasami działa to nawet na plus bo jak klient kilka razy się przejedzie to jeśli w końcu trafi na dobrą firmę to raczej nie odejdzie prędko - zawsze jakiś pozytyw:)Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.08.14 o godzinie 14:28 -
Tak może żeby temat podsumować... Jeśli 'przyzwoita cena' oznacza oferty rzędu 50-80 zł za frazę to jakim cudem firma ma zarobić jeśli chce pozyskać wartościowe linki lub stworzyć zaplecze... przecież to wszystko kosztuje... ewentualnie może pozyskiwać linki darmowe ale to z kolei wymaga czasu a czas to wiadomo, pieniądz. Więc albo firma przy takich cenach działa charytatywnie albo prowadzi tanie działania niskiej jakości. Zależy czy chcesz pić piwo za 1,4 czy coś lepszego że tak zacytuję
-
proponuję przede wszystkim sprawdzić ile kosztuje Cię konwersja w obu przypadkach. Ale ogólnie pewnie idziesz w dobrym kierunku :)
-
Widzę że stara temat 'co jest lepsze' odżył... prawda jest taka, że zależy to od branży i od wykonawcy usługi. I tyle.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KOTY
-
Marcin W.:
Maćku, w przypadku kampanii wizerunkowej w sieci reklamowej lepiej zastosować stawki CPM, niż CPC, żeby nie zaniżać Wyniku Jakości spowodowanego niskim CTR-em.
Zgadzam się, tylko cpc czasami wychodzi taniej. -
Spróbuj za 500 zł plus kupon, zobacz jak idzie i na ile czasu wystarczy. Dodaj też frazy ogólne typu 'biuro rachunkowe' tylko zgeolokalizuj na kielce. Jak masz czas i chęci rozbuduj kampanię o szczegółowe frazy typu 'rozliczanie vat', 'prowadzenie ksiąg' czy co tam się robi w biurach rachunkowych ;)
-
Może być i cpm :) chociaż czasami opłacalniej jednak uzywać cpc moim zdaniem i ustawić osobne kampanie. Bywa że wychodzi taniej... ale Jak pisałeś Marcinie trzeba potestować i tyle
-
Jeśli chodzi o sieć reklamową często im niższy ctr tym lepiej zależy oczywiście co jest celem kampanii ale zasadniczo reklamy w sieci partnerskiej maja na celu zapoznanie z marką/produktem raczej niż zwiększenie sprzedaży. Im więcej więc wyświetleń tym lepiej czyli im niższy ctr tym więcej wyświetleń w stosunku do kliknięć.
-
Jedrzej Karpinski:
Jedna z największych firm w kraju, i chyba największa w Poznaniu, to typowi "łowcy skór".
Radzę CZYTAĆ umowy ze ZROZUMIENIEM, i pytać nawet o rozmiar pantalonów prezesa!
;)
Czyżbyś miał na myśli firmę o swojsko brzmiących inicjałach ss? ;) -
biuro podróży to raczej ciężko będzie do top5 wrzucić...
-
A pewny jesteś Pawle że takie frazy będą wyszukiwane na tyle często że przyniosą Ci sensowny ruch na stronie w razie wypozycjonowania?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
pewnie zależy jeszcze czym organizacja się zajmuje... jeśli da się ją powiązać tematycznie z popularnymi zagadnieniami (a zazwyczaj się da coś wymyślić :)) to SM czy YT są bardzo dobrymi pomysłami - szczególnie że jeśli trochę w to czasu włożysz to możesz duzo zrobić sam bez angażowania w to większych środków finansowych... Zależy jaki masz jeszcze budżet, bo może warto byłoby to połączyć z jakąś odsłonówką na głównej stronie np Interii ;)
- 1
- 2