Wypowiedzi
-
Szanując zwyczaje forów i grup - Witam serdecznie.
Jestem wyznawcą Toyoty.
Mam TLC V8 z przeznaczeniem na wyprawówkę. Jeśli ktoś planuje wyjazd do Albanii to mogę podzielić się doświadczeniem z 08.2012 -
Mnóstwo było informacji o tym ile kosztuje uruchomienie własnego call center. Jak to liczyć, co sprawdzać, ale mam pewną myśl.
Wyobraźmy sobie, że ktoś marzy o własnym call center, chce spróbować i zamiast kupować serwery, centrale, i inne systemy, to wszystko wynajmuje. Załóżmy, że korzystam z jakiegoś wirtualnego "prostego w obsłudze" oprogramowania (np. wymienione przez kogoś inCC) to rodzi się wiele innych pytań.
Skąd wynająć telefony, słuchawki, komputery?
Podzielcie się swoimi opiniami i doświadczeniem -
Szanując praktyki na różnych grupach lub forach.
Witam serdecznie.
Z branżą cc od dobrych nastu lat i pewnie jeszcze trochę się w to pobawię.
Śledzę to forum od dłuższego czasu szukając różnych informacji
Mam nadzieję dzielić się doświadczeniem i podsuwać ciekawe pomysły.
Pozdrawiam -
Kodeks Etyczny nie obejmuje "etyki" pracy systemów teleinformatycznych. Przykładem może być ilość połączeń do Klienta, które nie kończą się rozmową z Agentem.