Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Szkolenia i kursy
+University of Maryland, College Park
- Developing Innovative Ideas for New Companies: The First Step in Entrepreneurship
+LPP S.A.
- warsztaty budowania kolekcji i oceny produktu pod kątem biznesowym (prowadzone przez specjalistów marki Reserved)
- Akcje marketingowe w branży odzieżowej (prowadzone przez menadżera Cropp)
+ Koło Naukowe Public Relations Uniwersytet Gdański:
Realizowane projekty:
- Kampania społeczna "Digi Digi, czyli społeczność ludzi aktywnych" [koordynator projektu]
- LipDub Uniwersytet Gdański (HR Manager - odpowiedzialność za proces rekrutacji; pozyskiwanie sponsorów i patronatów medialnych; opieka nad social media)
Przebyte szkolenia:
- "Innowację w branży Public Relations"
- "PR w pigułce"
- "Budowa wizerunku i promocja miasta. Podstawy marketingu terytorialnego" (case study miasta Gdynia, przeprowadzone we współpracy z UM Gdynia)
+ Koło Naukowe Handlu Zagranicznego "HaZet" Uniwersytet Gdański:
- Negocjacje w biznesie (12/2010) [przygotowanie do negocjacji, przeprowadzanie negocjacji, psychologia negocjacji]
+Szkolenia przebyte w ramach projektu "Mosty Ekonomiczne 2011"
- "Innowacyjne metody edukacji" [Zorganizowane przez Apple włącznie z prezentacją najnowszych produktów firmy]
- "Rynek walutowy" [Zorganizowany przez Citi Bank Handlowy]
- "Negocjacje. Strategia win-win" [Zorganizowane przez Alior Bank, połączone z symulacją negocjacji]
- "Zawód: Inwestor" [Zorganizowane przez Kamila Gołębiewskiego]
- "Jak zorganizować profesjonalną konferencje prasową?" [Zorganizowane przez People PR]
+Szkolenia zorganizowane przez ProActive Club (01/2011)
- Proaktywność (teoria rozwoju osobistego, rozwój osobisty i zawodowy, tworzenie nawyku proaktywności)
+Szkolenia z cyklu "Dni Kariery 2011"
- "Biznes w internecie" [Zorganizowane przez Stowarzyszenie Wolnych Przedsiębiorców]
- "Finansowanie działalności gospodarczej" [Zorganizowane przez Agencję Rozwoju Pomorza]
- "Przygotowanie udanych negocjacji" [Zorganizowane przez Millennium Bank, projekt People Grow, połączone z symulacjami negocjacyjnymi]
- "Kreacja strategii PR w biznesie" [Zorganizowane przez Actia Conferences połączone z case study]
- Developing Innovative Ideas for New Companies: The First Step in Entrepreneurship
+LPP S.A.
- warsztaty budowania kolekcji i oceny produktu pod kątem biznesowym (prowadzone przez specjalistów marki Reserved)
- Akcje marketingowe w branży odzieżowej (prowadzone przez menadżera Cropp)
+ Koło Naukowe Public Relations Uniwersytet Gdański:
Realizowane projekty:
- Kampania społeczna "Digi Digi, czyli społeczność ludzi aktywnych" [koordynator projektu]
- LipDub Uniwersytet Gdański (HR Manager - odpowiedzialność za proces rekrutacji; pozyskiwanie sponsorów i patronatów medialnych; opieka nad social media)
Przebyte szkolenia:
- "Innowację w branży Public Relations"
- "PR w pigułce"
- "Budowa wizerunku i promocja miasta. Podstawy marketingu terytorialnego" (case study miasta Gdynia, przeprowadzone we współpracy z UM Gdynia)
+ Koło Naukowe Handlu Zagranicznego "HaZet" Uniwersytet Gdański:
- Negocjacje w biznesie (12/2010) [przygotowanie do negocjacji, przeprowadzanie negocjacji, psychologia negocjacji]
+Szkolenia przebyte w ramach projektu "Mosty Ekonomiczne 2011"
- "Innowacyjne metody edukacji" [Zorganizowane przez Apple włącznie z prezentacją najnowszych produktów firmy]
- "Rynek walutowy" [Zorganizowany przez Citi Bank Handlowy]
- "Negocjacje. Strategia win-win" [Zorganizowane przez Alior Bank, połączone z symulacją negocjacji]
- "Zawód: Inwestor" [Zorganizowane przez Kamila Gołębiewskiego]
- "Jak zorganizować profesjonalną konferencje prasową?" [Zorganizowane przez People PR]
+Szkolenia zorganizowane przez ProActive Club (01/2011)
- Proaktywność (teoria rozwoju osobistego, rozwój osobisty i zawodowy, tworzenie nawyku proaktywności)
+Szkolenia z cyklu "Dni Kariery 2011"
- "Biznes w internecie" [Zorganizowane przez Stowarzyszenie Wolnych Przedsiębiorców]
- "Finansowanie działalności gospodarczej" [Zorganizowane przez Agencję Rozwoju Pomorza]
- "Przygotowanie udanych negocjacji" [Zorganizowane przez Millennium Bank, projekt People Grow, połączone z symulacjami negocjacyjnymi]
- "Kreacja strategii PR w biznesie" [Zorganizowane przez Actia Conferences połączone z case study]
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Public Relations
Inne
Zainteresowania
- sport (piłka ręczna, piłka nożna, rugby)
- marketing sportowy
- product placement
- media i public relations
- kryzysy wizerunkowe wielkich koncernów
- scena muzyki drum'n'bass, minimal, kultura hip-hop
- film
- marketing sportowy
- product placement
- media i public relations
- kryzysy wizerunkowe wielkich koncernów
- scena muzyki drum'n'bass, minimal, kultura hip-hop
- film
Organizacje
Koło Naukowe Public Relations Uniwersytet Gdański (aktywny członek od 2010 r. ; od 2011 r. pełniona funkcja prezesa)
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Gdańsk Morze Możliwości
Kultura, Sztuka, Biznes, Inwestycje, Networking, Kontakty Biznesowe Gdańska, Promocja Gdańska.
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego