Umiejętności
Coaching
FMCG
Marketing
Mentoring
Public Relations
Negocjacje
rekrutacja
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Analiza biznesowa
przywództwo w zespole
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Motywacja
Finanse
Publikacje
Asertywność w kontaktach z klientami
Ekonomika
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Rejonu / Area Manager
- Zarządzanie podległym rejonem sprzedaży
- Współpraca z Franczyzobiorcami
- Wdrażanie działań poprawiających jakość i standardy funkcjonowania w sieci
- Analiza działań sprzedażowych i wyników jakościowych
- Analiza działań konkurencji
- Bieżące wsparcie Franczyzobiorców w prawidłowym funkcjonowaniu w Biznesie
- Wprowadzanie i wdrażanie nowych Franczyzobiorców
- Nadzór nad realizacją targetów
- Kontrola jakościowa i Kontrola realizacji standardów sieci
- Wsparcie w inwentaryzacjach
- Wsparcie w zarządzaniu zapasami asortymentowymi
- Wsparcie w procesie optymalizacji strat w podległym Regionie
- Współpraca z Franczyzobiorcami
- Wdrażanie działań poprawiających jakość i standardy funkcjonowania w sieci
- Analiza działań sprzedażowych i wyników jakościowych
- Analiza działań konkurencji
- Bieżące wsparcie Franczyzobiorców w prawidłowym funkcjonowaniu w Biznesie
- Wprowadzanie i wdrażanie nowych Franczyzobiorców
- Nadzór nad realizacją targetów
- Kontrola jakościowa i Kontrola realizacji standardów sieci
- Wsparcie w inwentaryzacjach
- Wsparcie w zarządzaniu zapasami asortymentowymi
- Wsparcie w procesie optymalizacji strat w podległym Regionie
Koordynator ds. Rozwoju kluczowych klientów ( ADR, PhKK)
Zarządzanie sprzedażą oraz jej rozwój poprzez koordynowanie działań handlowych oraz aktywną sprzedaż w kanałach hurtowych oraz MT.
Zarządzanie grupą Merchandiserów stacjonarnych oraz mobilnych, analizowanie bieżących trendów w kategorii oraz reagowanie na trudności wynikające ze specyfiki handlu z "szybkim" produktem.
Analiza potencjału klientów oraz wdrażanie akcji rozwijających sprzedaż przy współpracy z wewnętrznymi siłami sprzedażowymi.
Opieka oraz nadzór nad największymi klientami w regionie.
Zarządzanie grupą Merchandiserów stacjonarnych oraz mobilnych, analizowanie bieżących trendów w kategorii oraz reagowanie na trudności wynikające ze specyfiki handlu z "szybkim" produktem.
Analiza potencjału klientów oraz wdrażanie akcji rozwijających sprzedaż przy współpracy z wewnętrznymi siłami sprzedażowymi.
Opieka oraz nadzór nad największymi klientami w regionie.
Sales and Merchendising Representative/Specialist
Zarządzanie terenem sprzdaży w kanałach nowoczesnych i tradycyjnych, realizacja zadań i celów zgodnych z polityką firmy, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dystrybucyjnych, obsługa klientów hurtowych, sieciowych i detalicznych. Weryfikacja i koordynacja ustaleń centralnych u podległych klientów w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. Cykliczne uczestniczenie w różnorodnych szkoleniach z zakresu technik sprzedażowych oraz kontaktów interpersonalnych. Zarządzanie zadaniami oraz czasem pracy. Analizowanie wyników,dostosowywanie pracy do obowiązujących trendów. Organizowanie, planowanie i wdrażanie rozwiązań merchendisingowych oraz zapewnianie kompleksowego serwisu produktowego jak i merchendisingowego. Dbanie o wizualizację i zapewnienie najświeższych i najkorzystniejszych rozwiązań merchendisingowych.
Przedstawiciel Handlowy
Obsługa klientów firmy, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, współpraca z podległymi hurtowniami spożywczymi, a takze opieka nad dystrybutorami regionalnymi.
Projekty
OPTYMALIZACJA STRAT KATEGORII ŚWIEŻEJ
Analiza i wdrażanie oraz testowanie działań w zarządzeniu kategorią produktów świeżych w jednej z największy sieci handlowej w Europie.
Zakres obowiązków
Współpraca z grupą 19 osób w procesie zoptymalizowania strat w kategorii świeżej. Budowa Logicznego łańcucha sprzedaży powiązanego ze strukturą merchandisingową oraz powierzchniami sprzedażowymi. W zespole pracuje przy doborze asortymentu nabiałowego oraz garmażeryjnego w zależności od formatu sprzedaży.
Szkolenia i kursy
Kursy z zakresu zarządzania efektywnością czasu pracy
Kurs zarządzania zastrzeżeniami w negocjacjach
Kurs strategicznych, perswazyjnych i konsultacyjnych technik sprzedaży
Priorytety w codziennej pracy
Kurs zarządzania zastrzeżeniami w negocjacjach
Kurs strategicznych, perswazyjnych i konsultacyjnych technik sprzedaży
Priorytety w codziennej pracy
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Zainteresowania
Quad + błoto, Bjj, strzelectwo sportowe oraz amatorskie, sporty samochodowe, muzyka ( gitara). Kuchnia