Maciej Andrzejczak

Kierownik Rejonu Sprzedaży
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Coaching FMCG Marketing Mentoring Public Relations Negocjacje rekrutacja zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Sprzedaż Analiza biznesowa przywództwo w zespole Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Motywacja Finanse Publikacje Asertywność w kontaktach z klientami Ekonomika

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Żabka Polska
Kierownik Rejonu / Area Manager
- Zarządzanie podległym rejonem sprzedaży
- Współpraca z Franczyzobiorcami
- Wdrażanie działań poprawiających jakość i standardy funkcjonowania w sieci
- Analiza działań sprzedażowych i wyników jakościowych
- Analiza działań konkurencji
- Bieżące wsparcie Franczyzobiorców w prawidłowym funkcjonowaniu w Biznesie
- Wprowadzanie i wdrażanie nowych Franczyzobiorców
- Nadzór nad realizacją targetów
- Kontrola jakościowa i Kontrola realizacji standardów sieci
- Wsparcie w inwentaryzacjach
- Wsparcie w zarządzaniu zapasami asortymentowymi
- Wsparcie w procesie optymalizacji strat w podległym Regionie
Danone sp. z o.o.
Koordynator ds. Rozwoju kluczowych klientów ( ADR, PhKK)
Zarządzanie sprzedażą oraz jej rozwój poprzez koordynowanie działań handlowych oraz aktywną sprzedaż w kanałach hurtowych oraz MT.
Zarządzanie grupą Merchandiserów stacjonarnych oraz mobilnych, analizowanie bieżących trendów w kategorii oraz reagowanie na trudności wynikające ze specyfiki handlu z "szybkim" produktem.
Analiza potencjału klientów oraz wdrażanie akcji rozwijających sprzedaż przy współpracy z wewnętrznymi siłami sprzedażowymi.
Opieka oraz nadzór nad największymi klientami w regionie.
Wrigley Poland Sp. z o.o.
Sales and Merchendising Representative/Specialist
Zarządzanie terenem sprzdaży w kanałach nowoczesnych i tradycyjnych, realizacja zadań i celów zgodnych z polityką firmy, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dystrybucyjnych, obsługa klientów hurtowych, sieciowych i detalicznych. Weryfikacja i koordynacja ustaleń centralnych u podległych klientów w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. Cykliczne uczestniczenie w różnorodnych szkoleniach z zakresu technik sprzedażowych oraz kontaktów interpersonalnych. Zarządzanie zadaniami oraz czasem pracy. Analizowanie wyników,dostosowywanie pracy do obowiązujących trendów. Organizowanie, planowanie i wdrażanie rozwiązań merchendisingowych oraz zapewnianie kompleksowego serwisu produktowego jak i merchendisingowego. Dbanie o wizualizację i zapewnienie najświeższych i najkorzystniejszych rozwiązań merchendisingowych.
jurajska spółdzielnia pracy
Przedstawiciel Handlowy
Obsługa klientów firmy, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, współpraca z podległymi hurtowniami spożywczymi, a takze opieka nad dystrybutorami regionalnymi.
Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A.
Przedstawiciel Handlowy
Utrzymywanie i nawiąztywanie kontaktów handlowych z klientami na podległym terenie. Realizacja planów sprzedazowych. Współpraca z hurtowniami oraz dystrybutorami.

Projekty

OPTYMALIZACJA STRAT KATEGORII ŚWIEŻEJ
Analiza i wdrażanie oraz testowanie działań w zarządzeniu kategorią produktów świeżych w jednej z największy sieci handlowej w Europie.
Zakres obowiązków
Współpraca z grupą 19 osób w procesie zoptymalizowania strat w kategorii świeżej. Budowa Logicznego łańcucha sprzedaży powiązanego ze strukturą merchandisingową oraz powierzchniami sprzedażowymi. W zespole pracuje przy doborze asortymentu nabiałowego oraz garmażeryjnego w zależności od formatu sprzedaży.

Szkolenia i kursy

Kursy z zakresu zarządzania efektywnością czasu pracy
Kurs zarządzania zastrzeżeniami w negocjacjach
Kurs strategicznych, perswazyjnych i konsultacyjnych technik sprzedaży
Priorytety w codziennej pracy

Specjalizacje

Badania i rozwój
FMCG

Zainteresowania

Quad + błoto, Bjj, strzelectwo sportowe oraz amatorskie, sporty samochodowe, muzyka ( gitara). Kuchnia