Umiejętności
Coaching
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
motoryzacja
Analiza danych
analiza potrzeb klienta
budżetowanie
tworzenie raportów i zestawień
sprzedaż rozwiązań
Spotkania biznesowe
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Sprzedaży Bezpośredniej
- rozwój, organizacja i zarządzanie pracą Działu Sprzedaży
- realizacja strategii firmy
- motywowanie zespołu do efektywnej pracy
- planowanie, organizowanie i kontrolowanie realizacji zadań
- współudział w kreowaniu polityki sprzedażowej Spółki
- zbieranie informacji dotyczących działań konkurencji
- bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami, negocjacja warunków współpracy
- weryfikacja wiarygodności klientów, ustalanie polityki kredytowania
- prowadzenie rekrutacji pracowników
- opracowanie budżetu dla podległego działu
- realizacja planów sprzedażowych
- analiza osiągniętych wyników
- szkolenia/ coaching pracowników zespołu
- organizacja procesów sprzedażowych
- współpraca z innymi działami Spółki w zakresie rozwoju produktu i usług
- raportowanie do Zarządu Spółki
- realizacja strategii firmy
- motywowanie zespołu do efektywnej pracy
- planowanie, organizowanie i kontrolowanie realizacji zadań
- współudział w kreowaniu polityki sprzedażowej Spółki
- zbieranie informacji dotyczących działań konkurencji
- bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami, negocjacja warunków współpracy
- weryfikacja wiarygodności klientów, ustalanie polityki kredytowania
- prowadzenie rekrutacji pracowników
- opracowanie budżetu dla podległego działu
- realizacja planów sprzedażowych
- analiza osiągniętych wyników
- szkolenia/ coaching pracowników zespołu
- organizacja procesów sprzedażowych
- współpraca z innymi działami Spółki w zakresie rozwoju produktu i usług
- raportowanie do Zarządu Spółki
Dyrektor Makroregionu Centrum
- nadzór i koordynacja działań podległych 23 oddziałów
- zarządzanie zespołem handlowym: Regionalni Kierownicy Sprzedaży, Kierownicy Oddziałów, Przedstawiciele Handlowi, Sprzedawcy
- budowanie oraz pogłębianie współpracy z kluczowymi klientami Firmy
- rozwój sprzedaży w Makroregionie Centrum
- raportowanie do Zarządu Spółki
- realizacja polityki handlowej Spółki
- rozdzielanie oraz realizacja planów sprzedażowych
- zbieranie informacji dotyczących działań konkurencji
- prowadzenie rekrutacji pracowników
- realizacja planu marży przy zachowaniu ustalonego budżetu kosztowego
- analiza osiągniętych wyników przez podległe oddziały
- kreowanie, koordynowanie działań handlowych oraz nadzór pracy podległego zespołu
- uruchamianie nowych placówek handlowych
- prywatyzacja placówek własnych
- przygotowanie biznes planów dla nowych placówek
- współpraca z dostawcami
- zarządzanie zespołem handlowym: Regionalni Kierownicy Sprzedaży, Kierownicy Oddziałów, Przedstawiciele Handlowi, Sprzedawcy
- budowanie oraz pogłębianie współpracy z kluczowymi klientami Firmy
- rozwój sprzedaży w Makroregionie Centrum
- raportowanie do Zarządu Spółki
- realizacja polityki handlowej Spółki
- rozdzielanie oraz realizacja planów sprzedażowych
- zbieranie informacji dotyczących działań konkurencji
- prowadzenie rekrutacji pracowników
- realizacja planu marży przy zachowaniu ustalonego budżetu kosztowego
- analiza osiągniętych wyników przez podległe oddziały
- kreowanie, koordynowanie działań handlowych oraz nadzór pracy podległego zespołu
- uruchamianie nowych placówek handlowych
- prywatyzacja placówek własnych
- przygotowanie biznes planów dla nowych placówek
- współpraca z dostawcami
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- nadzór i koordynacja działań podległych oddziałów
- zarządzanie pracą przedstawicieli handlowych oraz kierowników oddziałów
- budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy
- rozwój sprzedaży w podległym obszarze
- realizacja polityki handlowej Spółki
- rozdzielanie oraz realizacja planów sprzedażowych
- zbieranie informacji dotyczących działań konkurencji na rynku
- prowadzenie rekrutacji pracowników
- tworzenie ofert handlowych
- realizacja planu marży przy zachowaniu ustalonego budżetu kosztowego
- analiza osiągniętych wyników przez podległe oddziały
- kreowanie, koordynowanie działań handlowych oraz nadzór pracy podległego zespołu
- uczestnictwo we wdrażaniu programów marketingowych
- reprezentowanie firmy w określonych ofertach przetargowych
- wyznaczanie optymalnego terenu działania przedstawicieli handlowych
- przydzielanie planów sprzedaży pracownikom oraz nadzór nad ich wykonaniem
- współpraca z dostawcami
- zarządzanie pracą przedstawicieli handlowych oraz kierowników oddziałów
- budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy
- rozwój sprzedaży w podległym obszarze
- realizacja polityki handlowej Spółki
- rozdzielanie oraz realizacja planów sprzedażowych
- zbieranie informacji dotyczących działań konkurencji na rynku
- prowadzenie rekrutacji pracowników
- tworzenie ofert handlowych
- realizacja planu marży przy zachowaniu ustalonego budżetu kosztowego
- analiza osiągniętych wyników przez podległe oddziały
- kreowanie, koordynowanie działań handlowych oraz nadzór pracy podległego zespołu
- uczestnictwo we wdrażaniu programów marketingowych
- reprezentowanie firmy w określonych ofertach przetargowych
- wyznaczanie optymalnego terenu działania przedstawicieli handlowych
- przydzielanie planów sprzedaży pracownikom oraz nadzór nad ich wykonaniem
- współpraca z dostawcami
Kierownik oddziału
- zarządzanie 11 - osobowym zespołem
- współpraca z firmami podwykonawczymi oraz dostawcami
- wyznaczanie zadań krótko i długoterminowych, dopilnowanie budżetów, prowadzenie analiz w zakresie efektywności sprzedaży w rozbiciu na poszczególnych przedstawicieli handlowych
- rozdzielanie oraz realizacja planów sprzedażowych
- raportowanie pracy oddziału
- utrzymywanie stałego kontaktu z kluczowymi klientami oddziału
- wdrażanie akcji promocyjnych i marketingowych
- pozyskiwanie nowych strategicznych klientów, negocjacja warunków handlowych, podpisywanie umów lojalnościowych
- zbieranie informacji dotyczących działań konkurencji na rynku
- prowadzenie rekrutacji pracowników
- tworzenie ofert handlowych
- współpraca z firmami podwykonawczymi oraz dostawcami
- wyznaczanie zadań krótko i długoterminowych, dopilnowanie budżetów, prowadzenie analiz w zakresie efektywności sprzedaży w rozbiciu na poszczególnych przedstawicieli handlowych
- rozdzielanie oraz realizacja planów sprzedażowych
- raportowanie pracy oddziału
- utrzymywanie stałego kontaktu z kluczowymi klientami oddziału
- wdrażanie akcji promocyjnych i marketingowych
- pozyskiwanie nowych strategicznych klientów, negocjacja warunków handlowych, podpisywanie umów lojalnościowych
- zbieranie informacji dotyczących działań konkurencji na rynku
- prowadzenie rekrutacji pracowników
- tworzenie ofert handlowych
Szkolenia i kursy
-Cykliczna współpraca z firmą Logic Training w zakresie coachingu personalnego
-Doskonalenie Umiejętności Handlowych (Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów)
-Technologia Regeneracji Alternatorów i Rozruszników (Expom Kwidzyn)
-Nowoczesne systemy paliwowe- Common rail (Bosch)
-Nowoczesne układy hamulcowe (ATE)
-Techniczne szkolenie MAHLE
-Doskonalenie Umiejętności Handlowych (Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów)
-Technologia Regeneracji Alternatorów i Rozruszników (Expom Kwidzyn)
-Nowoczesne systemy paliwowe- Common rail (Bosch)
-Nowoczesne układy hamulcowe (ATE)
-Techniczne szkolenie MAHLE
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
nowe technologie, motoryzacja, nowości techniczne, komputery
Inne
-prawo jazdy kat.B
-znajomość aplikacji Bussiness Objects Intelligence
-obsługa komputera, programów pakietu MS Office
-obsługa programów Wf-Mag, Ferrodo, TecTom, EsiTronic
-znajomość aplikacji Bussiness Objects Intelligence
-obsługa komputera, programów pakietu MS Office
-obsługa programów Wf-Mag, Ferrodo, TecTom, EsiTronic