Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Naukowy
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze środowiskiem medycznym
i farmaceutycznym
• Promowanie wybranych produktów firmy w kontaktach z lekarzami i farmaceutami
• Odpowiedzialność za dostępność produktów firmy w aptekach
• Wprowadzanie nowych produktów firmy na rynek farmaceutyczny
• Grupa docelowa: kardiolodzy, alergolodzy, pulmonolodzy, pediatrzy, interniści, farmaceuci
• Produkty: Pantoprazol (Nolpaza), Walsartan (Valsacor), Ramipryl (Ampril), Tramadol/Paracetamol (Doreta), Montelukast (Monkasta), Lewocetyryzyna (Cezera), Klarytromycyna (Fromilid)
• Region pracy: Mazowieckie/Warszawa/Mokotów
• Osiągnięcia: Realizacja założonych planów sprzedażowych
i farmaceutycznym
• Promowanie wybranych produktów firmy w kontaktach z lekarzami i farmaceutami
• Odpowiedzialność za dostępność produktów firmy w aptekach
• Wprowadzanie nowych produktów firmy na rynek farmaceutyczny
• Grupa docelowa: kardiolodzy, alergolodzy, pulmonolodzy, pediatrzy, interniści, farmaceuci
• Produkty: Pantoprazol (Nolpaza), Walsartan (Valsacor), Ramipryl (Ampril), Tramadol/Paracetamol (Doreta), Montelukast (Monkasta), Lewocetyryzyna (Cezera), Klarytromycyna (Fromilid)
• Region pracy: Mazowieckie/Warszawa/Mokotów
• Osiągnięcia: Realizacja założonych planów sprzedażowych
Szkolenia i kursy
• 01.2009 - Uniwersytet Medyczny w Łodzi – “Procedury restrukturyzacyjne oraz zawieranie umów w systemie ochrony zdrowia – instrumenty, zasady, zagadnienia formalno-prawne”
• 03.2007 - Studenckie Towarzystwo Naukowe – Certyfikat uczestnictwa; Wyróżnienie za pracę pt. “Koszyk gwarantowanych usług i świadczeń medycznych jako wyznacznik zakresu dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych”
• 12.2003 - Prawo jazdy kat. B
• 03.2007 - Studenckie Towarzystwo Naukowe – Certyfikat uczestnictwa; Wyróżnienie za pracę pt. “Koszyk gwarantowanych usług i świadczeń medycznych jako wyznacznik zakresu dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych”
• 12.2003 - Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
• Podróże (kraje Basenu Morza Śródziemnego), gotowanie (kuchnia włoska)
Inne
Dodatkowe umiejętności i atuty:
• Windows, MS Office (Word, Excel,PowerPoint), Mac OS X
• Obowiązkowość, odpowiedzialność, samodyscyplina, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
• Wysokie umiejętności analitycznego myślenia
• Windows, MS Office (Word, Excel,PowerPoint), Mac OS X
• Obowiązkowość, odpowiedzialność, samodyscyplina, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
• Wysokie umiejętności analitycznego myślenia
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Pharma social marketing
Celem grupy jest wymiana poglądów i doświadczeń z zakresu wykorzystania social media marketing w komunikacji leków OTC i RX.
Product Manager
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące się powyższą bardzo szeroko pojętą robotą. Zapraszam
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Grupa skupiająca wyłącznie profesjonalistów - osoby pracujące obecnie w (innowacyjnych) firmach farmaceutycznych.
Wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rynku farmaceutycznego.