Łukasz Zaworski

Przedstawiciel Naukowy, KRKA-Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

KRKA Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Naukowy
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze środowiskiem medycznym
i farmaceutycznym
• Promowanie wybranych produktów firmy w kontaktach z lekarzami i farmaceutami
• Odpowiedzialność za dostępność produktów firmy w aptekach
• Wprowadzanie nowych produktów firmy na rynek farmaceutyczny
• Grupa docelowa: kardiolodzy, alergolodzy, pulmonolodzy, pediatrzy, interniści, farmaceuci
• Produkty: Pantoprazol (Nolpaza), Walsartan (Valsacor), Ramipryl (Ampril), Tramadol/Paracetamol (Doreta), Montelukast (Monkasta), Lewocetyryzyna (Cezera), Klarytromycyna (Fromilid)
• Region pracy: Mazowieckie/Warszawa/Mokotów
• Osiągnięcia: Realizacja założonych planów sprzedażowych
Logo
Praktykant w Wydziale Spraw Obywatelskich (Dział Zdrowie)
Starostwo Powiatowe w Bełchatowie
• Ewaluacja programów profilaktycznych przeprowadzanych na terenie powiatu
Logo
Selekcjoner
Klub muzyczny "Piekarnia"
•Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi
•Organizacja imprez zewnętrznych
•Dbanie o dobry wizerunek klubu

Szkolenia i kursy

• 01.2009 - Uniwersytet Medyczny w Łodzi – “Procedury restrukturyzacyjne oraz zawieranie umów w systemie ochrony zdrowia – instrumenty, zasady, zagadnienia formalno-prawne”

• 03.2007 - Studenckie Towarzystwo Naukowe – Certyfikat uczestnictwa; Wyróżnienie za pracę pt. “Koszyk gwarantowanych usług i świadczeń medycznych jako wyznacznik zakresu dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych”

• 12.2003 - Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie w zakresie Marketingu Produktów Farmaceutycznych, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zdrowie Publiczne, magisterskie
Uniwersytet Medyczny w Łodzi

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Zainteresowania

• Podróże (kraje Basenu Morza Śródziemnego), gotowanie (kuchnia włoska)

Inne

Dodatkowe umiejętności i atuty:
• Windows, MS Office (Word, Excel,PowerPoint), Mac OS X
• Obowiązkowość, odpowiedzialność, samodyscyplina, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
• Wysokie umiejętności analitycznego myślenia

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Pharma social marketing
Pharma social marketing
Celem grupy jest wymiana poglądów i doświadczeń z zakresu wykorzystania social media marketing w komunikacji leków OTC i RX.
Product Manager
Product Manager
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące się powyższą bardzo szeroko pojętą robotą. Zapraszam
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Grupa skupiająca wyłącznie profesjonalistów - osoby pracujące obecnie w (innowacyjnych) firmach farmaceutycznych. Wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rynku farmaceutycznego.
REP
REP
przedstawiciele medyczni,naukowi
Reprezentant medyczny
Reprezentant medyczny
Grupa skupiająca przedstawicieli medycznych z różnych firm farmaceutycznych.