Łukasz Zawistowski

Nestle Waters Polska SA
Żyrardów, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Nestle Waters Polska
Koordynator Zespołu Obsługi Klienta
• Zarządzanie zespołem- 20 osób.
• Rekrutowanie nowych osób do zespołu.
• Organizowanie oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych.
• Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klientów.
• Realizacja planów sprzedażowych.
• Przygotowywanie oraz analiza raportów sprzedażowych oraz raportów KPI.
• Kontrola odpowiedniej jakości obsługi klienta, przygotowywanie procedur obsługi klienta w MS Visio.
• Monitoring ilości i jakości prowadzonych przez Specjalistów rozmów.
• Dbanie o przestrzeganie założonych procedur i zasad.
• Współpraca z Krajowym Zespołem Kredytowania i Rozliczeń.
• Udział w Projekcie Konwergencji Systemu obowiązującego na rynku polskim oraz rosyjskim w obszarze Customer Life Cycle.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
Wydawnictwo Poligrafia Laminex
Rozwoj, budowa marki miesiecznika Hotel Polska.
Przygotowanie i realizacja planu imprez targowych, eventy etc.
Prowadzenie i aktualizacja strony www.
Logo
Print Manager
Wydawnictwo Poligrafia Laminex
Prowadzenie projektow od przygotowania graficznego po produkt finalny np. plakat, ulotka, broszura, stand etc.
Wspolpraca ze strategicznymi klientami dla firmy, tj. Procter&Gamble, Philips, CitiGroup, Europejski Fundusz Hipoteczny, Cegos.

Edukacja

Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Narty, siatkowka, ksiazki i NLP.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
BPOSparrow
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Gdzie na weekend?
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Sposoby na motywowanie pracowników, a także ich integrowanie w ramach pracy (bądź też w ramach wolnego czasu po pracy) - organizacja imprez firmowych scalających pracowników i działy
Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy
Magia Telemarketingu
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Na dziś polecam...
Na dziś polecam...
Grupa "newsletterowa" czyli informator o imprezach, wystawach, koncertach, pokazach filmowych, wieczorach autorskich... i wszytkim tym, co pozwala dobrze spędzić wolny czas.
Naturalna Motywacja
Naturalna Motywacja
Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak rozpalić i podsycać wewnętrzny ogień Twojej motywacji do działania.
Podróże po Polsce
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
Raportowanie w call center
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c