Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu Obsługi Klienta
• Zarządzanie zespołem- 20 osób.
• Rekrutowanie nowych osób do zespołu.
• Organizowanie oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych.
• Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klientów.
• Realizacja planów sprzedażowych.
• Przygotowywanie oraz analiza raportów sprzedażowych oraz raportów KPI.
• Kontrola odpowiedniej jakości obsługi klienta, przygotowywanie procedur obsługi klienta w MS Visio.
• Monitoring ilości i jakości prowadzonych przez Specjalistów rozmów.
• Dbanie o przestrzeganie założonych procedur i zasad.
• Współpraca z Krajowym Zespołem Kredytowania i Rozliczeń.
• Udział w Projekcie Konwergencji Systemu obowiązującego na rynku polskim oraz rosyjskim w obszarze Customer Life Cycle.
• Rekrutowanie nowych osób do zespołu.
• Organizowanie oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych.
• Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klientów.
• Realizacja planów sprzedażowych.
• Przygotowywanie oraz analiza raportów sprzedażowych oraz raportów KPI.
• Kontrola odpowiedniej jakości obsługi klienta, przygotowywanie procedur obsługi klienta w MS Visio.
• Monitoring ilości i jakości prowadzonych przez Specjalistów rozmów.
• Dbanie o przestrzeganie założonych procedur i zasad.
• Współpraca z Krajowym Zespołem Kredytowania i Rozliczeń.
• Udział w Projekcie Konwergencji Systemu obowiązującego na rynku polskim oraz rosyjskim w obszarze Customer Life Cycle.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Narty, siatkowka, ksiazki i NLP.
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Sposoby na motywowanie pracowników, a także ich integrowanie w ramach pracy (bądź też w ramach wolnego czasu po pracy) - organizacja imprez firmowych scalających pracowników i działy
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Na dziś polecam...
Grupa "newsletterowa" czyli informator o imprezach, wystawach, koncertach, pokazach filmowych, wieczorach autorskich... i wszytkim tym, co pozwala dobrze spędzić wolny czas.
Naturalna Motywacja
Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak rozpalić i podsycać wewnętrzny ogień Twojej motywacji do działania.
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c