Umiejętności
Reklama
Strategia kreatywna
Digital Marketing
Marketing Zintegrowany
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Project Management
strategia marki
Strategia Komunikacji
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Strategic Planner
• Planowanie strategii marki i strategii komunikacji (komunikacja 360)
• Współpraca przy planowaniu procesu rebrandingu jednej z wiodących instytucji
finansowych
Klienci: AmRest, BAT, BP, Castrol, Chiquita, Ford, Link 4, Loyalty Partner,
Philips, Wild Bean Café i inni
New Business
• Współpraca przy planowaniu procesu rebrandingu jednej z wiodących instytucji
finansowych
Klienci: AmRest, BAT, BP, Castrol, Chiquita, Ford, Link 4, Loyalty Partner,
Philips, Wild Bean Café i inni
New Business
Junior Strategic Planner
Planowanie kontrolowane :
- Czytanie, szukanie, słuchanie, pisanie, czytanie, pisanie, wysyłanie, feedback, radość bądź pokora, gdzie jedno drugiego nie wyklucza - ciągły rozwój...
Klienci: Bahlsen, Chipita, Cropp, Era, Ferrero, Heyah, Kompania Piwowarska,
Kredyt Bank, Mlekpol, Morliny, Warta i inni
New Business
- Czytanie, szukanie, słuchanie, pisanie, czytanie, pisanie, wysyłanie, feedback, radość bądź pokora, gdzie jedno drugiego nie wyklucza - ciągły rozwój...
Klienci: Bahlsen, Chipita, Cropp, Era, Ferrero, Heyah, Kompania Piwowarska,
Kredyt Bank, Mlekpol, Morliny, Warta i inni
New Business
Junior Strategic Planner- staż
- przygotowywanie raportów miesięcznych oraz rocznych dotyczących analizy komunikacji konkurencji z uwzględnieniem analizy mediowej (wydatki, zasięg kampanii itp.)
- przygotowywanie pogłębionych analiz grup docelowych
- tworzenie briefów kreatywnych do kampanii
- tworzenie długofalowych strategii komunikacji
- poszukiwanie źródeł informacji oraz zbieranie informacji na temat grup docelowych, rynku, konkurencji
- tworzenie i przeprowadzanie ankiet, wywiadów osobistych z przedstawicielami różnych grup docelowych
- analizę badań konsumenckich (jakościowych i ilościowych)
- analizę komunikacji konkurencji
- analizę grup docelowych
- przygotowywanie pogłębionych analiz grup docelowych
- tworzenie briefów kreatywnych do kampanii
- tworzenie długofalowych strategii komunikacji
- poszukiwanie źródeł informacji oraz zbieranie informacji na temat grup docelowych, rynku, konkurencji
- tworzenie i przeprowadzanie ankiet, wywiadów osobistych z przedstawicielami różnych grup docelowych
- analizę badań konsumenckich (jakościowych i ilościowych)
- analizę komunikacji konkurencji
- analizę grup docelowych
przełożony
wystawiono
Dotychczasowe pół roku wspólnej pracy było owocne zarówno dla agencji Brain jak i dla Łukasza. W trakcie pracy w Brain Łukasz bezbłędnie wywiązywał się z bieżących zadań [desk research, analiza badań, analiza komunikacji]. Widać było też, ze z miesiąca na miesiąc jest coraz bardziej przydatny firmie. Znacznie poprawił swoją efektywność i umiejętność rozwiązywania zadań. Ostatnio współpracował w całym procesie new business: od tworzenia pozycjonowania, poprzez pisanie briefów kreatywnych, aż po ewaluację pomysłów kreatywnych.
Z mojej perspektywy główną zaletą Łukasza jest jego pracowitość i zaangażowanie w pracę w reklamie.
henryk klawe
senior strategic planner
Z mojej perspektywy główną zaletą Łukasza jest jego pracowitość i zaangażowanie w pracę w reklamie.
henryk klawe
senior strategic planner
Szkolenia i kursy
-"Zimowa Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej" Zakopane
+ Wprowadzenie do psychoterapii poznawczo behawioranej.
+ Terapia poznawczo-behawioralna osobowości z pogranicza.
+ Terapia poznawczo-behawioralna pacjentów z myślami samobójczymi.
+ Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych- formy indywidualne i grupowe.
+ Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń somatyzacyjnych
-"Psychologia Behawioralna- teoria, badania, zastosowania"
+ Zaburzenia osobowości z pogranicza: diagnoza i leczenie metodami terapii poznawczo-behawioralnej.
+ Terapia behawioralna w pedagogice specjalnej- nowa szansa czy niechciana alternatywa.
-"Integracja i eklektyzn metod w psychoterapii"
-"Zarządzanie czasem bez stresu"
- "Warsztaty BRIEF"
+ Komunikacja marketingowa w kryzysie
+ Mobilking Case study- Skazani na sukces
+ Etnografia- metoda badawcza nowej rzeczywistości
+ Wprowadzenie do psychoterapii poznawczo behawioranej.
+ Terapia poznawczo-behawioralna osobowości z pogranicza.
+ Terapia poznawczo-behawioralna pacjentów z myślami samobójczymi.
+ Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych- formy indywidualne i grupowe.
+ Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń somatyzacyjnych
-"Psychologia Behawioralna- teoria, badania, zastosowania"
+ Zaburzenia osobowości z pogranicza: diagnoza i leczenie metodami terapii poznawczo-behawioralnej.
+ Terapia behawioralna w pedagogice specjalnej- nowa szansa czy niechciana alternatywa.
-"Integracja i eklektyzn metod w psychoterapii"
-"Zarządzanie czasem bez stresu"
- "Warsztaty BRIEF"
+ Komunikacja marketingowa w kryzysie
+ Mobilking Case study- Skazani na sukces
+ Etnografia- metoda badawcza nowej rzeczywistości
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marką
Inne
Prawo Jazdy kat."B"
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Psychologia
Dla wszystkich ktorzy sa w tej dziedzinie specjalistami lub po prostu interesuja sie tym, czytaja "
Charakter", lubia analizowac siebie, innych i zachowania.