Umiejętności
Zarządzanie klientami
Reklama
B2B
Digital Marketing
Strategia marketingowa
Negocjacje
Reklama online
Marketing internetowy
Social Media
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager
• Kontakt z klientami i obsługa przy realizacji projektów internetowych oraz kampanii e- marketingowych
• Współtworzenie portfolio klientów sieci, odpowiedzialność za kluczowych klientów
• Ścisła współpraca z działem New Business i Dyrektorem Sprzedaży
• Kierowanie działem New Business
• Samodzielne koordynowanie i prowadzenie projektów e-marketingowych i internetowych
• Przygotowywanie ofert, kosztorysów, harmonogramów, specyfikacji technicznych i funkcjonalnych
• Realizacja i opracowywanie projektów i prezentacji na potrzeby przetargów
• Koordynacja pracy zasobów przy realizacji projektów budżetowych
• Zarządzanie budżetami projektowymi
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
• Współpraca z dedykowanymi działami nad przygotowaniem analiz, raportów oraz strategii
• Budowanie i rozwijanie prawidłowych relacji z klientami oraz monitorowanie rynku w tym zakresie.
• Stała współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
• Realizowanie i rozwój planów sprzedażowych powierzchni reklamowej w sieci reklamowej Evolution Media Net
• Planowanie i zakup kampanii e-marketingowych
• Współpraca z dostawcami i agencjami reklamowymi
• Nadzór i wsparcie edukacyjne Junior Media Plannerów
• Negocjacje cenowe z wydawcami dotyczące warunków zakupu mediów
• Nadzorowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii performance i wizerunkowych
• Rozliczanie, raportowanie i analiza wyników kampanii
• Analiza działań konkurencji
• Bezpośredni kontakt z wydawcami sieci afiliacyjnej
• Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z obsługiwanymi Klientami
• Współpraca z pozostałymi działami przy prezentacjach dla Klientów w celu stworzenia optymalnej oferty
• Znajomość programów statystycznych BB Elements, Gemius Traffic, Megapanel
• Współtworzenie portfolio klientów sieci, odpowiedzialność za kluczowych klientów
• Ścisła współpraca z działem New Business i Dyrektorem Sprzedaży
• Kierowanie działem New Business
• Samodzielne koordynowanie i prowadzenie projektów e-marketingowych i internetowych
• Przygotowywanie ofert, kosztorysów, harmonogramów, specyfikacji technicznych i funkcjonalnych
• Realizacja i opracowywanie projektów i prezentacji na potrzeby przetargów
• Koordynacja pracy zasobów przy realizacji projektów budżetowych
• Zarządzanie budżetami projektowymi
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
• Współpraca z dedykowanymi działami nad przygotowaniem analiz, raportów oraz strategii
• Budowanie i rozwijanie prawidłowych relacji z klientami oraz monitorowanie rynku w tym zakresie.
• Stała współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
• Realizowanie i rozwój planów sprzedażowych powierzchni reklamowej w sieci reklamowej Evolution Media Net
• Planowanie i zakup kampanii e-marketingowych
• Współpraca z dostawcami i agencjami reklamowymi
• Nadzór i wsparcie edukacyjne Junior Media Plannerów
• Negocjacje cenowe z wydawcami dotyczące warunków zakupu mediów
• Nadzorowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii performance i wizerunkowych
• Rozliczanie, raportowanie i analiza wyników kampanii
• Analiza działań konkurencji
• Bezpośredni kontakt z wydawcami sieci afiliacyjnej
• Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z obsługiwanymi Klientami
• Współpraca z pozostałymi działami przy prezentacjach dla Klientów w celu stworzenia optymalnej oferty
• Znajomość programów statystycznych BB Elements, Gemius Traffic, Megapanel
Specjalista ds.reklamy
adTotal to uruchomiana przez Wirtualną Polskę nowa Multimedialna Sieć Premium.
Ogromną zaletą sieci adTotal jest całościowa 4-ekranowa oferta (WWW, LCD, Mobile, Video) - wielokanałowość.
Reklamodawca nie musi już opierać swojej komunikacji tylko na jednym medium – dzięki innowacyjności adTotal wykorzystuje wiele nośników (TV, WWW, LCD, Mobile, Video, Bankomaty), które pozwalają zbudować najszerszy zasięg i jednocześnie otoczyć konsumenta spójnym komunikatem.
adTotal jest częścią Orange Advertising Network.
Ogromną zaletą sieci adTotal jest całościowa 4-ekranowa oferta (WWW, LCD, Mobile, Video) - wielokanałowość.
Reklamodawca nie musi już opierać swojej komunikacji tylko na jednym medium – dzięki innowacyjności adTotal wykorzystuje wiele nośników (TV, WWW, LCD, Mobile, Video, Bankomaty), które pozwalają zbudować najszerszy zasięg i jednocześnie otoczyć konsumenta spójnym komunikatem.
adTotal jest częścią Orange Advertising Network.
Project Manager
Wydawnictwo MB Media
- samodzielna opieka nad miesięcznikiem branży motoryzacyjnej „Auto Service Manager”;
- współpraca przy miesięczniku branży biurowej "Modern Office Manager",
- współpraca przy miesięczniku branży medycznej „Nowoczesna Klinika”;
- sprawdzanie ozalidów
- zarządzanie powierzchnią reklamową w prasie branżowej;
- ogólna kreacja reklam;
- współpraca z kluczowymi klientami;
- sprzedaż powierzchni reklamowych,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- uzupełnianie bazy danych,
- współpraca z agencjami reklamowymi.
- planowanie kampanii reklamowych
- współpraca przy miesięczniku branży biurowej "Modern Office Manager",
- współpraca przy miesięczniku branży medycznej „Nowoczesna Klinika”;
- sprawdzanie ozalidów
- zarządzanie powierzchnią reklamową w prasie branżowej;
- ogólna kreacja reklam;
- współpraca z kluczowymi klientami;
- sprzedaż powierzchni reklamowych,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- uzupełnianie bazy danych,
- współpraca z agencjami reklamowymi.
- planowanie kampanii reklamowych
Starszy Doradca Klienta
Wydawnictwo Brog Media Biznesu
- współpraca przy miesięczniku branży paliwowej "Stacja Benzynowa",
- współpraca przy kwartalniku branży gazowej „Rynek Gazowy”;
- współpraca przy miesięczniku branży hotelowej „Świat Hoteli”;
- zarządzanie powierzchnią reklamową w prasie branżowej;
- ogólna kreacja reklam;
- współpraca z kluczowymi klientami;
- sprzedaż powierzchni reklamowych,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- uzupełnianie bazy danych,
- współpraca z agencjami reklamowymi.
- windykacja
- współpraca przy kwartalniku branży gazowej „Rynek Gazowy”;
- współpraca przy miesięczniku branży hotelowej „Świat Hoteli”;
- zarządzanie powierzchnią reklamową w prasie branżowej;
- ogólna kreacja reklam;
- współpraca z kluczowymi klientami;
- sprzedaż powierzchni reklamowych,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- uzupełnianie bazy danych,
- współpraca z agencjami reklamowymi.
- windykacja
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Inne
- Biegła obsługa komputera - MS Word, MS Excel, MS Access, MS Powerpoint, MS Publisher, MS FrontPage
- Prawo jazdy kat. B
- Prawo jazdy kat. B
Grupy
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie
Grupa zrzeszająca studentów Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej ul. Stokłosy 3 02-787 Warszawa www.wsei.pl
ZESPOŁY MUZYCZNE
Zapraszam zainteresowanych do współpracy w zakresie obsługi muzycznej imprez okolicznościowych, dla firm itd itp