Umiejętności
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Relacje strategiczne
Zarządzanie zespołem
relacje z Klientami
sprzedaż usług finansowych
Realizacja planów sprzedażowych
sprzedaż usług bankowych
analiza kredytowa firm i JST
Budowanie i rozwój relacji
Układanie struktur transakcyjnych
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds Klientów Strategicznych
- Utrzymywanie i rozwój relacji z Klientami biznesowymi preferencyjnie o obrotach rocznych pow. 500 MPLN
- Sprzedaż produktów finansowych (kredytowych, niekredytowych)
- Analiza + procedowanie spraw/wniosków od zdobycia informacji finansowej do uzyskania decyzji kredytowej (uczestnictwo i prezentacja wniosków na wysokich szczeblach komitetów kredytowych - zarządu oraz rady nadzorczej)
- Dodatkowa specjalizacja branżowa - branża Automotive (historycznie) oraz branża NPL (non-performing loans)
- Uczestnictwo w transakcjach na poziomie międzynarodowym
- zastępowanie Dyrektora Regionu na wewnętrznych spotkaniach i naradach
- Sprzedaż produktów finansowych (kredytowych, niekredytowych)
- Analiza + procedowanie spraw/wniosków od zdobycia informacji finansowej do uzyskania decyzji kredytowej (uczestnictwo i prezentacja wniosków na wysokich szczeblach komitetów kredytowych - zarządu oraz rady nadzorczej)
- Dodatkowa specjalizacja branżowa - branża Automotive (historycznie) oraz branża NPL (non-performing loans)
- Uczestnictwo w transakcjach na poziomie międzynarodowym
- zastępowanie Dyrektora Regionu na wewnętrznych spotkaniach i naradach
Doradca Klienta Korporacyjnego / Doradca Analityk Klienta Korporacyjnego
- Zarządzenie i organizacja pracy 3-osobowego zespołu
- Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami biznesowymi (obroty pow. 30 MPLN)
- Sprzedaż produktów finansowych (kredytowych oraz niekredytowych)
- Monitoring i dbanie o jakość budowanego portfela kredytowego
- Przygotowywanie analiz wniosków kredytowych na komitety kredytowe
- Analiza sprawozdań finansowych
- Bieżąca obsługa w zakresie podstawowych potrzeb Klientów
- Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami biznesowymi (obroty pow. 30 MPLN)
- Sprzedaż produktów finansowych (kredytowych oraz niekredytowych)
- Monitoring i dbanie o jakość budowanego portfela kredytowego
- Przygotowywanie analiz wniosków kredytowych na komitety kredytowe
- Analiza sprawozdań finansowych
- Bieżąca obsługa w zakresie podstawowych potrzeb Klientów
Szkolenia i kursy
M.in.:
- Współczesna Etykieta Biznesu
- Budowanie Relacji z Klientem z Wykorzystaniem Przewag Konkurencyjnych Banku
- Komunikacja
- Negocjacje/Techniki Sprzedaży
- Produkty Rynków Finansowych
- Ocena Ryzyka Finansowania Przedsiębiorstwa
- Ocena Ryzyka Finansowania Przedsięwzięć Inwestycyjnych
- Trening Asertywności
- Współczesna Etykieta Biznesu
- Budowanie Relacji z Klientem z Wykorzystaniem Przewag Konkurencyjnych Banku
- Komunikacja
- Negocjacje/Techniki Sprzedaży
- Produkty Rynków Finansowych
- Ocena Ryzyka Finansowania Przedsiębiorstwa
- Ocena Ryzyka Finansowania Przedsięwzięć Inwestycyjnych
- Trening Asertywności
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Rynki kapitałowe
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
- Rynki Kapitałowe (aktywny inwestor - GPW od 2003 roku, Newconnect, Catalyst)
- Miksologia/Alkohole (Certyfikat Barmana nadany przez Ogólnopolską Szkołę Barmanów nr 1647/12)
- Prowadzący najstarszy i największy blog o rumie w Polsce
- Podróże (z wizytą w 33 krajach na 5 kontynentach)
- Piłka nożna
- Gotowanie
- Miksologia/Alkohole (Certyfikat Barmana nadany przez Ogólnopolską Szkołę Barmanów nr 1647/12)
- Prowadzący najstarszy i największy blog o rumie w Polsce
- Podróże (z wizytą w 33 krajach na 5 kontynentach)
- Piłka nożna
- Gotowanie
Inne
- Uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa (Dyplom nr 5296/2012 nadany przez Ministra Skarbu Państwa)
- Wysoka jakość obsługi Klienta poparta wynikami zewnętrznych badań
- Bardzo dobry mix umiejętności analitycznych ze sprzedażowymi
- Wysoka jakość obsługi Klienta poparta wynikami zewnętrznych badań
- Bardzo dobry mix umiejętności analitycznych ze sprzedażowymi