Łukasz Warsicki

Project Menager Call Center

Wypowiedzi

  • Łukasz Warsicki
    Wpis na grupie mBank w temacie Pit [konto maklerskie]

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy mBank

  • Łukasz Warsicki
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Zarobki w branży :-)
    18.12.2009, 11:02

    Ja pracuję w branży CC od 2007 roku i nic się za mocno nie zmienia jeżeli chodzi o stawki godzinowe. Oczywiście prowizje od sprzedaży to kwestia indywidualna firm, które takie metody stosują. Z mojego doświadczenia pełnoetatowy pracownik CC może liczyć w łódzkim na pobory rzędu 1800-2000zł brutto plus ewentualne prowizje i nagrody za wyniki sprzedażowe.

  • Łukasz Warsicki
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie W jaki sposób przekonać opornego klienta przez telefon?
    16.07.2008, 22:14

    Na pewno popłaca cierpliwość i rzeczowość przedstawianych argumentów. Bardzo istotny jest również prowadzony z klientem dialog a nie suche przedstawienie produktu. Po prostu trzeba poznać potrzeby osoby po drugiej stronie słuchawki. Absolutnie nie należy dawać czasu do zastanowienia, dłuższego niż dzień max dwa. Klient musi poczuć, że decyzje podejmuje tu i teraz.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do