Łukasz Warsicki

Project Menager Call Center
Łódź, łódzkie

Umiejętności

B2B Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Finanse Zarządzanie Marketing Microsoft Office Negocjacje Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Public Relations Telemarketing Telefonia Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie zespołem Ubezpieczenia

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mellon Poland Sp. z o.o.
Project Menager
• Zarządzanie projektami telekomunikacyjnym oraz finansowymi (klienci indywidualni oraz biznesowi),
• Realizacja i wyznaczanie celów, monitorowanie i kontrola ich wypełniania oraz analiza pracy podległego personelu;
• Budowa i podtrzymywanie relacji z klientami;
• Przygotowywanie oraz analiza budżetu projektu;
• Tworzenie systemów motywacyjnych (finansowych i poza płacowych);
• Przygotowanie rozliczeń dla podległego zespołu 30-50 osób;
• Tworzenie skryptów sprzedażowych,
• Wdrażanie procesów sprzedażowych oraz jakościowych.
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Łukasz to osoba na którą zawsze można liczyć. Wspiera swoich współpracowników i motywuje. Poza tym świetny merytorycznie :)
Mellon Poland Sp. z o.o.
Team Leader
- planowanie, analiza i weryfikacja wyników sprzedaży operatorów;
- współpraca przy tworzeniu zespołów motywacyjnych związanych ze sprzedażą;
- kontrola czasu pracy zespołu operatorów;
- przygotowanie systemu telesprzedaży;
- oceny jakości merytorycznej rozmów po sprzedażowych i niesprzedażowych
operatorów;
- szkolenia wprowadzające dla nowych pracowników;
- motywowanie i szkolenie członków grupy telemarketerów, jeśli osiągane przez nich
wyniki będą poniżej wyznaczonych planów sprzedaży;
- zarządzanie zespołem ponad 30 osobowym;
- współtworzenie systemów motywacyjnych pracowników danego projektu sprzedażowego.
- raportowanie wyników pracy własnej jak iż zespołu operatorów.
Coltel Sp. z o.o. S.K.A.
Kierownik Oddziału Call Center
- planowanie, analiza i weryfikacja wyników teleoperatorów;
- współpraca przy tworzeniu zespołów motywacyjnych związanych z funkcjonowaniem call center;
- kontrola pracy telemarketerów;
- pomoc w rekrutacji nowych pracowników;
- coachingi merytoryczne oraz motywacyjne
pracowników z dłuższym stażem na stanowisku
operatora;
- szkolenia wprowadzające dla nowych pracowników;
- przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych celów teleoperatorów, dostosowanych do możliwości i doświadczenia jednostek;
- bieżące raportowanie wyników pracy własnej oraz telemarketerów, w skali tygodni, miesięcy;
- motywowanie i szkolenie członków zespołu telesprzedaży, jeśli osiągane przez nich wyniki będą poniżej wyznaczonych planów operacyjnych;
- dbanie o zapewnienie bazy rekordów telefonicznych, niezbędnych do niezakłóconego działania CC;
mBank S.A.
Inspektor bankowy
Zakres obowiązków bez zmian.
mBank S.A.
Starszy referent bankowy
Telefoniczna obsługa klientów mBanku w kampanii przychodzącej jak i wychodzącej. Szkolenia z technik sprzedaży i obsługi klienta nowych pracowników firmy.
mBank S.A.
Referent bankowy.
Merytoryczna i praktyczna obsługa klientów mBanku na kampanii przychodzącej i wychodzącej. Sprzedaż produktów bankowych w kampanii przychodzącej (kart kredytowych; kredytów gotówkowych, odnawialnych w rachunkach indywidualnych i firmowych, samochodowych; ubezpieczeń komunikacyjnych, nieruchomości, medycznych, podróżnych, kart płatniczych; rachunków osobistych i firmowych).
Sprawowanie funkcji p.o. kierownika zmiany w Call Center w przypadku nieobecności kierowników merytorycznych.
Metlife Amplico
Agent ubezpieczeniowy/kierownik zespołu
Obsługa klientów indywidualnych i firmowych. Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i ubezpieczeniowo inwestycyjnych. Rekrutacja i szkolenia nowych pracowników do zespołu agentów ubezpieczeniowych.
TARGET Polska Sp. z o.o.
Koordynator Zespołu Telecentrum
Koordynacja pracy zespołu telemarketerów na różnych projektach.
Szkolenia sprzedażowe i produktowe. Nadzór sprzedaży przez sprzedawców oraz kontrola umawianych spotkań dla handlowców.
Przeprowadzanie rekrutacji oraz szkoleń nowych pracowników.
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
Kierownik zespołu telemarketerów.
- planowanie, analiza i weryfikacja wyników sprzedaży ubezpieczeń;
- współpraca przy tworzeniu zespołów motywacyjnych związanych ze sprzedażą i obsługą ubezpieczeń;
- kontrola pracy zespołu telemarketerów;
- pomoc w rekrutacji nowych członków zespołu telesprzedaży;
- przygotowanie systemu telesprzedaży;
- przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych planów sprzedaży dla zespołów telesprzedawców, dostosowanych do możliwości i doświadczenia zespołu;
- wykonywanie czynności związanych z telefoniczną sprzedażą umów ubezpieczenia, oraz umów kart kredytowych, bieżące raportowanie wyników pracy własnej oraz zespołów;
- motywowanie i szkolenie członków zespołu telesprzedaży, jeśli osiągane przez nich wyniki będą poniżej wyznaczonych planów sprzedaży.
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
Starszy telemarketer
Sprzedaż ubezpieczeń dla klientów dużej organizacji finansowej jak i przeprowadzanie szkoleń merytorycznych i praktycznych nowych pracowników. Analiza osiąganych wyników przez pracowników, szkolenia korekcyjne.
BNP Paribas - Cardif Services Sp. z o o.
Telemarketer
Sprzedaż ubezpieczeń dla klientów banku.
Dimar Polska Sp. z o.o.
Telemarketer
Telefoniczna sprzedaż produktów m.in Tele2
Logo
Modyfikator danych MMS dla projuktu HAIP
Teleatlas Sp z o. o.
Przetwarzanie danych cyfrowych w celu tworzenia map GPS

Szkolenia i kursy

Akademia Coltel - szkolenie wewnętrzne dla kadry zarządzającej w zakresie zarządzania zespołem z elementami motywacji - metody motywowania i angażowania ludzi do działania; zarządzanie przez cele - zasady filozofii zarządzania przez cele, reguły wyznaczania celów; Przywództwo - modele przywództwa, budowanie autorytetu, style kierowania; Coaching, monitoring, udzielanie informacji zwrotnej - poznanie mechanizmów i zasad feedbacku, sposoby przeprowadzania rozmów monitorujących, motywujących i coachingowych; Zarządzanie czasem i priorytetami - nauka efektywnego planowania i ustalania priorytetów, zarządzanie czasem, a Indywidualny Rytm Aktywności w połączeniu ze strategicznym planowaniem. Październik 2011.
Ukończenie kursu i zdanie egzaminu Komisji Nadzoru Finansowego, przyznany numer zezwolenia KNF, marzec 2009.
Szkolenie w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym BNP Paribas - Cardif lipiec 2008.
Szkolenie z technik telesprzedaży, komunikacji z klientem, w Warszawie w firmie Dimar Polska oraz w TUnŻ Cardif lipiec - sierpień 2007.
Dyplom Uniwersytetu Bałtyckiego w Uppsali (The Baltic University) w tematyce Środowiska Morza Bałtyckiego.
Dyplom Cardif ARD Sp. z o.o. w zakresie technik motywacji zespołów telemarketerów.

Edukacja

Logo
Ochrona Środowiska - planowanie i zarządzanie w ochronie środowiska, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Polityka, gospodarka, przeróżny sport oraz nowości w świecie nauki i techniki. Dobry film, książka i muzyka.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BRE BANK S.A.
BRE BANK S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z BRE Bankiem oraz grupą kapitałową BRE Banku. Również pracowników Multibanku i mBanku. http://www.brebank.pl http://www.multibank.pl/ ht
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Łódzki Klub Coacha
Łódzki Klub Coacha
Łódzki Klub Coacha
mBank
mBank
mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Naturalna Motywacja
Naturalna Motywacja
Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak rozpalić i podsycać wewnętrzny ogień Twojej motywacji do działania.