Umiejętności
B2B
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Finanse
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
Administracja biura
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Public Relations
Telemarketing
Telefonia
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Ubezpieczenia
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Menager
• Zarządzanie projektami telekomunikacyjnym oraz finansowymi (klienci indywidualni oraz biznesowi),
• Realizacja i wyznaczanie celów, monitorowanie i kontrola ich wypełniania oraz analiza pracy podległego personelu;
• Budowa i podtrzymywanie relacji z klientami;
• Przygotowywanie oraz analiza budżetu projektu;
• Tworzenie systemów motywacyjnych (finansowych i poza płacowych);
• Przygotowanie rozliczeń dla podległego zespołu 30-50 osób;
• Tworzenie skryptów sprzedażowych,
• Wdrażanie procesów sprzedażowych oraz jakościowych.
• Realizacja i wyznaczanie celów, monitorowanie i kontrola ich wypełniania oraz analiza pracy podległego personelu;
• Budowa i podtrzymywanie relacji z klientami;
• Przygotowywanie oraz analiza budżetu projektu;
• Tworzenie systemów motywacyjnych (finansowych i poza płacowych);
• Przygotowanie rozliczeń dla podległego zespołu 30-50 osób;
• Tworzenie skryptów sprzedażowych,
• Wdrażanie procesów sprzedażowych oraz jakościowych.
Team Leader
- planowanie, analiza i weryfikacja wyników sprzedaży operatorów;
- współpraca przy tworzeniu zespołów motywacyjnych związanych ze sprzedażą;
- kontrola czasu pracy zespołu operatorów;
- przygotowanie systemu telesprzedaży;
- oceny jakości merytorycznej rozmów po sprzedażowych i niesprzedażowych
operatorów;
- szkolenia wprowadzające dla nowych pracowników;
- motywowanie i szkolenie członków grupy telemarketerów, jeśli osiągane przez nich
wyniki będą poniżej wyznaczonych planów sprzedaży;
- zarządzanie zespołem ponad 30 osobowym;
- współtworzenie systemów motywacyjnych pracowników danego projektu sprzedażowego.
- raportowanie wyników pracy własnej jak iż zespołu operatorów.
- współpraca przy tworzeniu zespołów motywacyjnych związanych ze sprzedażą;
- kontrola czasu pracy zespołu operatorów;
- przygotowanie systemu telesprzedaży;
- oceny jakości merytorycznej rozmów po sprzedażowych i niesprzedażowych
operatorów;
- szkolenia wprowadzające dla nowych pracowników;
- motywowanie i szkolenie członków grupy telemarketerów, jeśli osiągane przez nich
wyniki będą poniżej wyznaczonych planów sprzedaży;
- zarządzanie zespołem ponad 30 osobowym;
- współtworzenie systemów motywacyjnych pracowników danego projektu sprzedażowego.
- raportowanie wyników pracy własnej jak iż zespołu operatorów.
Kierownik Oddziału Call Center
- planowanie, analiza i weryfikacja wyników teleoperatorów;
- współpraca przy tworzeniu zespołów motywacyjnych związanych z funkcjonowaniem call center;
- kontrola pracy telemarketerów;
- pomoc w rekrutacji nowych pracowników;
- coachingi merytoryczne oraz motywacyjne
pracowników z dłuższym stażem na stanowisku
operatora;
- szkolenia wprowadzające dla nowych pracowników;
- przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych celów teleoperatorów, dostosowanych do możliwości i doświadczenia jednostek;
- bieżące raportowanie wyników pracy własnej oraz telemarketerów, w skali tygodni, miesięcy;
- motywowanie i szkolenie członków zespołu telesprzedaży, jeśli osiągane przez nich wyniki będą poniżej wyznaczonych planów operacyjnych;
- dbanie o zapewnienie bazy rekordów telefonicznych, niezbędnych do niezakłóconego działania CC;
- współpraca przy tworzeniu zespołów motywacyjnych związanych z funkcjonowaniem call center;
- kontrola pracy telemarketerów;
- pomoc w rekrutacji nowych pracowników;
- coachingi merytoryczne oraz motywacyjne
pracowników z dłuższym stażem na stanowisku
operatora;
- szkolenia wprowadzające dla nowych pracowników;
- przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych celów teleoperatorów, dostosowanych do możliwości i doświadczenia jednostek;
- bieżące raportowanie wyników pracy własnej oraz telemarketerów, w skali tygodni, miesięcy;
- motywowanie i szkolenie członków zespołu telesprzedaży, jeśli osiągane przez nich wyniki będą poniżej wyznaczonych planów operacyjnych;
- dbanie o zapewnienie bazy rekordów telefonicznych, niezbędnych do niezakłóconego działania CC;
Referent bankowy.
Merytoryczna i praktyczna obsługa klientów mBanku na kampanii przychodzącej i wychodzącej. Sprzedaż produktów bankowych w kampanii przychodzącej (kart kredytowych; kredytów gotówkowych, odnawialnych w rachunkach indywidualnych i firmowych, samochodowych; ubezpieczeń komunikacyjnych, nieruchomości, medycznych, podróżnych, kart płatniczych; rachunków osobistych i firmowych).
Sprawowanie funkcji p.o. kierownika zmiany w Call Center w przypadku nieobecności kierowników merytorycznych.
Sprawowanie funkcji p.o. kierownika zmiany w Call Center w przypadku nieobecności kierowników merytorycznych.
Kierownik zespołu telemarketerów.
- planowanie, analiza i weryfikacja wyników sprzedaży ubezpieczeń;
- współpraca przy tworzeniu zespołów motywacyjnych związanych ze sprzedażą i obsługą ubezpieczeń;
- kontrola pracy zespołu telemarketerów;
- pomoc w rekrutacji nowych członków zespołu telesprzedaży;
- przygotowanie systemu telesprzedaży;
- przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych planów sprzedaży dla zespołów telesprzedawców, dostosowanych do możliwości i doświadczenia zespołu;
- wykonywanie czynności związanych z telefoniczną sprzedażą umów ubezpieczenia, oraz umów kart kredytowych, bieżące raportowanie wyników pracy własnej oraz zespołów;
- motywowanie i szkolenie członków zespołu telesprzedaży, jeśli osiągane przez nich wyniki będą poniżej wyznaczonych planów sprzedaży.
- współpraca przy tworzeniu zespołów motywacyjnych związanych ze sprzedażą i obsługą ubezpieczeń;
- kontrola pracy zespołu telemarketerów;
- pomoc w rekrutacji nowych członków zespołu telesprzedaży;
- przygotowanie systemu telesprzedaży;
- przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych planów sprzedaży dla zespołów telesprzedawców, dostosowanych do możliwości i doświadczenia zespołu;
- wykonywanie czynności związanych z telefoniczną sprzedażą umów ubezpieczenia, oraz umów kart kredytowych, bieżące raportowanie wyników pracy własnej oraz zespołów;
- motywowanie i szkolenie członków zespołu telesprzedaży, jeśli osiągane przez nich wyniki będą poniżej wyznaczonych planów sprzedaży.
Szkolenia i kursy
Akademia Coltel - szkolenie wewnętrzne dla kadry zarządzającej w zakresie zarządzania zespołem z elementami motywacji - metody motywowania i angażowania ludzi do działania; zarządzanie przez cele - zasady filozofii zarządzania przez cele, reguły wyznaczania celów; Przywództwo - modele przywództwa, budowanie autorytetu, style kierowania; Coaching, monitoring, udzielanie informacji zwrotnej - poznanie mechanizmów i zasad feedbacku, sposoby przeprowadzania rozmów monitorujących, motywujących i coachingowych; Zarządzanie czasem i priorytetami - nauka efektywnego planowania i ustalania priorytetów, zarządzanie czasem, a Indywidualny Rytm Aktywności w połączeniu ze strategicznym planowaniem. Październik 2011.
Ukończenie kursu i zdanie egzaminu Komisji Nadzoru Finansowego, przyznany numer zezwolenia KNF, marzec 2009.
Szkolenie w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym BNP Paribas - Cardif lipiec 2008.
Szkolenie z technik telesprzedaży, komunikacji z klientem, w Warszawie w firmie Dimar Polska oraz w TUnŻ Cardif lipiec - sierpień 2007.
Dyplom Uniwersytetu Bałtyckiego w Uppsali (The Baltic University) w tematyce Środowiska Morza Bałtyckiego.
Dyplom Cardif ARD Sp. z o.o. w zakresie technik motywacji zespołów telemarketerów.
Ukończenie kursu i zdanie egzaminu Komisji Nadzoru Finansowego, przyznany numer zezwolenia KNF, marzec 2009.
Szkolenie w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym BNP Paribas - Cardif lipiec 2008.
Szkolenie z technik telesprzedaży, komunikacji z klientem, w Warszawie w firmie Dimar Polska oraz w TUnŻ Cardif lipiec - sierpień 2007.
Dyplom Uniwersytetu Bałtyckiego w Uppsali (The Baltic University) w tematyce Środowiska Morza Bałtyckiego.
Dyplom Cardif ARD Sp. z o.o. w zakresie technik motywacji zespołów telemarketerów.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Polityka, gospodarka, przeróżny sport oraz nowości w świecie nauki i techniki. Dobry film, książka i muzyka.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BRE BANK S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z BRE Bankiem oraz grupą kapitałową BRE Banku. Również pracowników Multibanku i mBanku.
http://www.brebank.pl
http://www.multibank.pl/
ht
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Naturalna Motywacja
Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak rozpalić i podsycać wewnętrzny ogień Twojej motywacji do działania.