Łukasz Ciuła

Konsultant, sStore.pl

Wypowiedzi

  • Łukasz Ciuła
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Sklep w SStore
    1.03.2016, 17:31

    Robert W.:
    Sklep nie działa od 16.12.2014 roku
    Sklep kovrilo.pl nie działa od 16.12.2014 roku.
    Wszystko co do tej pory otrzymałem w pomocy to:
    1. Oskarżenie że to ja popsułem jakąś konfiguracje i to moja wina.
    2. Długie oczekiwanie na jakąkolwiek pomoc. Na moje maile ponownie oskarżenie że to moja wina.
    3. Pisanie maili do sStore - informacja ze musi powstać aktualizacja. Brak informacji zwrotnej z przeproszeniami że to jednak wina kogoś innego.
    4. sStore w ramach rekompensaty łaskawie przedłożyło mi jednostronnie abonament o miesiąc. sStore nie zapytało się czy z tak profesjonalną firmą będę chciał przedłużyć chociaż o miesiąc współpracę.
    Jest obecnie już 28 dzień od zgłoszenia problemu, sklep nie działa. sStore jest zadowolone ze swojej pracy. Nie poczuwa się do winy, oskarża, nawet nie myśli o rekompensacie. ( przedłużenie abonamentu nie jest rekompensatą - sklep prawie miesiąc nie działa więc jaka to rekompensata?

    Dla zainteresowanych podaję mój adres mailowy rwysz@tlen.pl

    Obecnie otrzymałem bana na forum sStore tj w miesięcznicę niedziałania sklepu. GRATULACJE.
    Żadnych od nich informacji nie otrzymałem. Najlepiej zbanować i udawać że nic się nie stało. Na forum to jeszcze nie koniec. Nikt z nich oczywiście nie pofatygował się aby coś odpowiedzieć, nabrali wody w usta i ciężko pracują. Ciekawy jestem czy rzeczywiście są autorami tego sklepu? Czy wiedzą o nim wszystko?
    Miesiąc czasu rozwiązywać problem i go nie rozwiązać?
    Ban banem a sklep dalej nie działa.
    Mam dokumentacje mailową z sStore na ten temat tzn niedziałający sklep. Jak również innych spraw które wychodziły po drodze. Ich profesjonalizm i nastawienie na klienta jest "BARDZO" profesjonalny.
    Zlewka totalna..
    Jeżli ktoś chce mieć problemy to niech wejdzie we współpracę z sStore.
    Nie rozwiążą Twoich problemów tylko je pogłębią.


    Witam,

    Analizując Pana zgłoszenia i problemy czego dotyczyły, nie bardzo rozumiem tak negatywne nastawienie do naszej firmy.
    Na wszystkie problemy, nasi konsultanci udzielili wyczerpujących odpowiedzi i rozwiązali problemy.
    Faktem jest że w kilku przypadkach, problemy wynikały z błędów które Pan popełnił, a do których nie chce się Pan przyznać,
    obarczając tym naszą firmę ,jest na to szeroka korespondencja którą posiadamy.
    Pragnę również zauważyć, że jeżeli jakaś przeglądarka czegoś nie obsługuje to wystarczy ją zaktualizować,
    nasze sklepy działają pod każdą przeglądarką.
    Pisze Pan o jakiejś "zlewce", że nie odpisujemy, informuję że każdy klient traktowany jest u nas indywidualnie,
    otrzymywał Pan pełną pomoc, o żadnej "zlewce" nie ma mowy.
    Przedłużyliśmy Panu gratis abonament o miesiąc, nie
    dlatego że błędy były po naszej stronie, tylko dlatego że każdy klient dla nas jest bardzo ważny i staramy się jak
    najlepiej dbać o klienta. Proponuję więcej optymizmu w życiu pozdrawiam.

  • Łukasz Ciuła
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Sklep w SStore
    29.09.2014, 10:18

    Sławek K.:
    Tylko niestety wam te problemy zdarzają się bardzo często ...


    Witam,

    Mamy bardzo szerokie grono klientów ,jeżeli czasem zdarzają się jakieś problemy techniczne zawsze staramy się je jak najszybciej usunąć. Wątpię czy jest na rynku firma świadcząca usługi w tej branży co my i działa bez awaryjnie i bezproblemowo. Raczej jest to niemożliwe.

    Pozdrawiam.

  • Łukasz Ciuła
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Sklep w SStore
    2.09.2014, 07:51

    Sławek K.:
    Łukasz C.:
    Sławek K.:
    Pan Mariusz dobrze to zobrazował.

    Ja od siebie dodam, że sklep na oprogramowaniu sstore często nie działa.
    Proszę sobie teraz wyobrazić, że mamy ustawione kampanie reklamowe w ad words i porównywarkach w okresie świątecznym gdzie płaci się za kliknięcia. Mamy setki wejść - straty dla właściciela sklepu są ogromne, bo klient nie widzi naszej strony.

    Jeśli ktoś lubi ciągłe problemy to platforma sstore to najlepsze rozwiązanie.

    W naszej firmie każdy klient traktowany jest indywidualnie ,jeżeli wynika jakiś problem w funkcjonowaniu sklepu zawsze świadczymy pomoc i go rozwiązujemy ,proszę pamiętać również o tym że duża część problemów jaka się rodzi wynika z niewiedzy i umiejętności osoby która dany sklep użytkuje . Jeżeli ma Pan dalej jakiś problem proszę do nas napisać a pomożemy. Pozdrawiam.


    Ponownie mój sklep nie działa! 3 raz w tym tygodniu.

    [img]
    Obrazek
    /img]

    Sprawa trafi na drogę sądową.


    Witam,

    Nie wiem czy to forum jest dobrym sposobem na załatwianie jakiś reklamacji, w razie jakiś problemów należy wysłać zgłoszenie na e-mail pomoc@sstore.pl lub poprzez formularz zgłoszeniowy, który znajduje się w panelu sklepu w menu pomoc. Jednak mogę podpowiedzieć, że aby zlokalizować Pana problem z widocznością Pana sklepu najlepiej wykonać prosty test i wysłać nam go w zgłoszeniu. Informacje na ten temat znajdzie Pan na tej stronie http://support.sstore.pl/Knowledgebase/Article/View/36... . Nie jestem w stanie odpowiedzieć teraz dlaczego ma Pan problem z widocznością sklepu, takimi rzeczami w naszej firmie zajmują się informatycy i po otrzymaniu zgłoszenia od Pana na pewno się tym zajmą i rozwiążą problem.

    Pozdrawiam.

  • Łukasz Ciuła
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Sklep w SStore
    22.08.2014, 12:34

    Mariusz W.:
    Witam
    Zacznę od tego, że jestem zły na siebie, że nie trafiłem tutaj przed majem 2014 od kiedy kupiłem usługę w sstore. Krótko mówiąc chamstwo, chamstwo, chamstwo.
    1. Za każdym razem jest klient winien nie oni
    --- od 3 miesięcy nie są w stanie poprawić problemów z marżą i promocją - jedno i drugie liczy się jak chce.
    --- Wyszukiwanie na stronie też pokazuje wyniki spoza zakresu pytania, ale sstore mówi, że u nich jest ok. dopiero po interwencji okazuje się, że brane są wszystkie ceny w wyszukiwaniu nawet te niewidoczne dla klienta.
    --- Uważam, że szczytem chamstwa było wmawianie mi, że uruchomiłem na stronie usługę Google Adsense. Problem polegał na ty, że jeden ze znajomych powiedział mi, że strona się graficznie rozjeżdża. Okazało się, że robi to reklama GA, której nawet nie jestem w stanie samemu uruchomić nawet jakbym chciał - bo nie umiem. Ale kto jest winien??? - klient.
    --- w ciągu 2 dni miałem transfer 6GB, a cała zawartość sklepu to 250 MB więc musiałem dokupić (rozszerzyć) usługę. Na drugi dzień problem zginął.
    Zastanawiam się czy Kodeks Karny nie miałby tu zastosowania.
    ---- i z ostatniej chwili mimo, że nic nie robiłem w sklepie to zmniejszyła się jego wielkość. a jutro się zapewne zwiększy wielokrotnie.
    2. Nigdy nie zdarzyło mi się by pracownik ich oddzwonił nawet jak obiecał, że oddzwoni za 15 min.
    Mam już w nawyku wykonywania print screenów z każdej czynności na wszystko co jest tu napisane mam podkładkę w mailach i screenach.

    Omijajcie szerokim łukiem tę firmę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    p.s. zleciłem kancelarii prawnej rozeznanie w temacie reklam na mojej stronie, tym bardziej, że reklamowana była moja konkurencja. (też mam screen)

    Analizując Pana sprawę w dziale pomocy zauważyłem ,że dostał Pan informacje
    że wraz z aktualizacją została dodana poprawka dotycząca marży i promocji ,Pana sklep został zaktualizowany,
    co do baneru z reklamą Google Adsense to w sklepie ma Pan możliwość załączenia banerów
    jeden z tych banerów jest przykładową reklama Google Adsense podczas załączenia pojawiały się reklamy
    po wyłączeniu reklamy zostały wyłączone automatycznie, co do zużycia transferu danych nie mamy wpływu
    na zużycie transferu na serwerze. Limit transferu zużywa się podczas przeglądania stron sklepu przez klientów i administratora sklepu. Poza tym pochłaniają go wszelkie działania w panelu sklepu, gdy np. dodawane są zdjęcia i nowe treści lub aktualizowany jest plik XML hurtowni. Zużywają go również roboty wyszukiwarek internetowych oraz porównywarki cen. Dział pomocy w naszej firmie stara się pomagać każdej osobie indywidualnie bardziej lub mniej zorientowanej w działaniu i obsłudze sklepu. Cały czas dokładamy starań aby pomoc techniczna rozwijała się i wychodziła naprzeciw wymaganiom klienta. Pozdrawiam

  • Łukasz Ciuła
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Sklep w SStore
    22.08.2014, 08:58

    Sławek K.:
    Pan Mariusz dobrze to zobrazował.

    Ja od siebie dodam, że sklep na oprogramowaniu sstore często nie działa.
    Proszę sobie teraz wyobrazić, że mamy ustawione kampanie reklamowe w ad words i porównywarkach w okresie świątecznym gdzie płaci się za kliknięcia. Mamy setki wejść - straty dla właściciela sklepu są ogromne, bo klient nie widzi naszej strony.

    Jeśli ktoś lubi ciągłe problemy to platforma sstore to najlepsze rozwiązanie.

    W naszej firmie każdy klient traktowany jest indywidualnie ,jeżeli wynika jakiś problem w funkcjonowaniu sklepu zawsze świadczymy pomoc i go rozwiązujemy ,proszę pamiętać również o tym że duża część problemów jaka się rodzi wynika z niewiedzy i umiejętności osoby która dany sklep użytkuje . Jeżeli ma Pan dalej jakiś problem proszę do nas napisać a pomożemy. Pozdrawiam.

  • Łukasz Ciuła
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Sklep w SStore
    22.08.2014, 08:54

    Adam B.:
    Witam! Wykupiłem w sstore sklep wraz z dodatkową usługą integracji z hurtownią z modułem dropshipping. I co się nagle okazało jak zacząłem podawać adresy hurtowni z którymi chciałbym być zintegrowany (oczywiście tylko z jedną, ale wolałem podać kilka żeby sobie posprawdzali co i jak), oczywiście nagle zaczęły się schody. Nagle okazało się że oni owszem mogą podpiąć każą hurtownię z modułem dropshippinu ale tylko wtedy gdy ona udostępnia specjalną dokumentację. Nic sami nie są w stanie zrobić. Pomyślałem sobie że pójdę im na rękę i znalazłem firmę która się zajmuje tego typu integracjami i firma powiedziała że niema problemu, do momentu gdy się okazało że API sklepu sstore ma duże braki pewnych funkcji i poinformowano mnie ze oni nie zamierzają ich uruchomić bo się to wiąże z dużą pracą. Największym błędem oprócz wyboru firmy sstroe było zmiana usługi w zamian za integrację, której ni podołali zaproponowałem im aby zrobili mi w pozycjonowanie i klops. Sklep nadal nie działał a ja otrzymałem informacje że pozycjonowanie uruchomione i okres abonamentu jest liczony od teraz 12 mc. Zadzwoniłem do nich (bo na odpowiedzi mailowe trzeba było czekać ok tyg.) i nawet ich pracownik powiedział że to chore i że zaczniemy działać jak dam znać. Ale ich właściciel po jakimś czasie poinformował mnie ze usługa już działa, że oni poczynili już sporo pracy z tym związanej, że usługa jest już aktywowana. Pytam się jak to przecież w sklepie nic niema nawet produktów, treści, niezastały wybrane żadne słowa kluczowe itd.
    Wychodzę z siebie z tą firmą NIECH KAŻDY ZAPOMNI O NICH bo to jest porażka. Nie wspomnę o tym że w ofercie na stronie piszą o udostępnieniu FTP aby można było popracować nad grafiką a w rzeczywistości musiałem się ostro o to wykłócić. Ja podejrzewam że oni nadal pracują i sprzedają rozbudowanego przez siebie osCommerca, co jak wyczytałem na innym forum jest nielegalne i dlatego nie chcą udostępniać źródła.
    Czy ma ktoś jakiś pomysł na to aby rozwiązać z nimi sytuację drogą "niesiłową". Bo mi już brakuje cierpliwości.

    Chciałbym poinformować ,że wszystkie informacje odnośnie integracji z hurtowniami za pomocą dropshopingu znajdują się na naszej stronie wystarczy się zapoznać .Hurtownia do takiej integracji musi być przygotowana jeżeli nie spełnia pewnych wymogów technicznych to jest logiczne że się nie da zintegrować. Jak by nasze oprogramowanie było nielegalne to nie świadczylibyśmy takich usług więc proszę nie pisać takich bzdur. Pozdrawiam.

  • Łukasz Ciuła
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Sklep w SStore
    22.08.2014, 08:45

    Łukasz M.:
    Myśle że niektóre wypowiedzi (te na + ) na temat sstore pisali pracownicy tego sklepu. Jestem użytkownikiem tego sklepu od lipca i szczerze juz mam dosc. Sklep robiony nogami . Sklep bardzo fajnie wygląda podzcas testów..... dla laika . Dopiero potem wychodzą niedociągnięcia ........Obsługa zdecydowanie nieintuicyjna i nielogiczna Problemy sa praktycznie ze wszystkim . Integracja z allegro ? Owszem jest ale chyba zapomnieli o szczegółach jest ogromny problem z zachowaniem formtowania tekstów - to wszystko wariuje (inaczej sie nie da tego nazwac). Integracje z poczta i kurierami ? tragedia np poczta biznesowa oblicza cene przesyłki na podstawie gabarytów a w sklepie mozemy dopisać tylko wagę i cene przedmiotu - efekt? - wklepujemy przesyłki recznie (300 produktów).Pomoc? odpowiedz czasami nawet po tygodniu. Poczta? Tak idiotycznie zrobionego programy do obsługi poczty jeszcze nie widziałem(trzeba uważać żeby nie stracic wiadomości ). Owszem plusem jest to że można wszystko zrobić samemu ale odnoszę wrażenie że sklep został tak skonstruowany żeby takiemu użytkownikowi utrudnić życie i żeby w końcu zwrócił się o płatne poprawki do serwisu. Nie mam w zwyczaju wieszania kotów na innych ale dzisiaj postanowiłem sięw jakiś sposób wyżyć i tyle.

    Pisze Pan że sklep podczas testów sprawuje się dobrze a potem zaczynają się problemy. Dajemy klientom 14 dni darmowego testowania ,jeżeli klient nie zdąży przetestować to zawsze jesteśmy skłonni przedłużyć ten okres. Więc jeżeli w czasie okresu testowego wszystko wypada dobrze a potem nagle coś się nie podoba klientowi to nie bardzo rozumiem problem. Odnośnie ceny produktów nasi informatycy są w stanie dopracować każde indywidualne wymagania klientów wystarczy przejawiać taką chęć. Po za tym proszę pokazać mi platformę gdzie nie ma problemów technicznych im więcej klientów dana platforma posiada tym więcej będzie różnych opinii. Jeżeli dalej ma Pan jakiś problem w funkcjonowaniu sklepu proszę do nas napisać a na pewno go rozwiążemy. Pozdrawiam.

  • Łukasz Ciuła
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Sklep w SStore
    22.08.2014, 08:32

    Leszek C.:
    Witam wszystkich posiadaczy sklepu z oprogramowaniem sStore . Ja jestem nieszczęśliwym posiadaczem tego sklepu . Moja domena to http://dobregniazdka.com . Jeśli ktoś nie wierzy to niech sprawdzi . Trzeba wejść do jakiegoś działu gdzie jest lista produktów i klikając na produkt przechodzimy do "pustostanu" . Mój pracownik na przemian ze mną dzwoni i pisze do Biura Obsługi Klienta i konsultant nie wie nic . Tłumaczy mi że przekaże sprawę do specjalistów , bo sam nic nie wie . Specjaliści przysyłają mi wiadomości po kilku dniach że mam dostawcę hostingu do bani (Active24) i trzeba go wymienić . Serwer w Active mam już chyba z 6 lat i nie narzekam . Dział obsługi hostingu chce wiedzieć od pracowników firmy sStore co z serwerem jest nie tak to go ewentualnie poprawią . Nie otrzymuję żadnej odpowiedzi . Panowie i Panie z firmy sStore weźcie się do roboty lub zlećcie tą robotę innym bardziej kompetentnym fachowcom . Pozdrawiam

    Zgłoszenia w naszej firmie rozpatrywane są według kolejności staramy się za każdym razem wychodzić na przeciw wymaganiom klientów. Jeżeli problem wymaga większej pracy naszych informatyków czasami rozpatrzenie zgłoszenia przesuwa się o kilka dni jest tak w każdej firmie świadczącej usługi jak nasza. Odnośnie serwera Active 24 to proszę sobie poczytać opinie klientów którzy tam posiadali usługi a na pewno zmieni Pan zdanie. Pozdrawiam

  • Łukasz Ciuła
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Sklep w SStore
    18.08.2014, 09:25

    Leszek C.:
    Witam wszystkich posiadaczy sklepu z oprogramowaniem sStore . Ja jestem nieszczęśliwym posiadaczem tego sklepu . Moja domena to http://dobregniazdka.com . Jeśli ktoś nie wierzy to niech sprawdzi . Trzeba wejść do jakiegoś działu gdzie jest lista produktów i klikając na produkt przechodzimy do "pustostanu" . Mój pracownik na przemian ze mną dzwoni i pisze do Biura Obsługi Klienta i konsultant nie wie nic . Tłumaczy mi że przekaże sprawę do specjalistów , bo sam nic nie wie . Specjaliści przysyłają mi wiadomości po kilku dniach że mam dostawcę hostingu do bani (Active24) i trzeba go wymienić . Serwer w Active mam już chyba z 6 lat i nie narzekam . Dział obsługi hostingu chce wiedzieć od pracowników firmy sStore co z serwerem jest nie tak to go ewentualnie poprawią . Nie otrzymuję żadnej odpowiedzi . Panowie i Panie z firmy sStore weźcie się do roboty lub zlećcie tą robotę innym bardziej kompetentnym fachowcom . Pozdrawiam


    Każdy problem w naszej firmie rozpatrywany jest możliwie jak najszybciej ,są sytuacje których nie da się rozwiązać w przysłowiowe pięć minut takie sytuacje dotyczą każdej firmy naszego pokroju. Nasi informatycy rozwiązują problemy najszybciej jak jest to możliwe. Jeżeli chodzi o hosting Activ 24 wystarczy poczytać w sieci co ludzie piszą na temat tej firmy i jakie mają problemy może wtedy zmieni Pan zdanie.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do