Łukasz Urban
starszy specjalista, Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Pakiet MS Offiece
Biegła obługa komputera
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. zamówień publicznych
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Zakres obowiązków:
- opiniowanie i weryfikacja dokumentów dotyczących wszczynania postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi aktami normatywnymi oraz kompletności załączonych do nich wymaganych dokumentów
- przygotowywanie dokumentacji postępowania (m.in. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzorów umów)
- udział w pracach komisji przetargowych jako sekretarz komisji w trybach konkurencyjnych i niekonkurencyjnych
- dokumentowanie czynności podejmowanych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, poprzez sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji przetargowych wraz z załącznikami
- badanie, ocena ofert złożonych w postępowaniach
- pozyskiwanie m.in. od radców prawnych stosownych opinii prawnych dotyczących zamówień publicznych
- przygotowywanie projektów odpowiedzi i wyjaśnień, a także prowadzenie wszelkiej korespondencji z wykonawcami
- sporządzanie i zamieszczanie ogłoszeń oraz innych koniecznych informacji na stronach internetowych właściwych urzędów
- zawieranie umów z wykonawcą wybranym w prowadzonym postępowaniu
- sporządzanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z działalnością działu
- prowadzenie wymaganych rejestrów dotyczących udzielonych zamówień, zawartych umów oraz postępowań unieważnionych, wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów, a także do Księgi Zamówień Publicznych
- przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących funkcjonowania zamówień publicznych
- nadzór merytoryczny nad stroną internetową zamawiającego oraz aktualizowanie informacji na ww. stronie, dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- udział w sporządzaniu planu zamówień, a także materiałów sprawozdawczych z zakresu udzielonych zamówień publicznych
- reprezentowanie zamawiającego w postępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej dotyczącej udzielonych zamówień
- upowszechnianie wśród pracowników zamawiającego wiedzy i doświadczenia w zakresie stosowania ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, a także przekazywanie informacji o zmianach w zakresie udzielania zamówień publicznych
- opiniowanie i weryfikacja dokumentów dotyczących wszczynania postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi aktami normatywnymi oraz kompletności załączonych do nich wymaganych dokumentów
- przygotowywanie dokumentacji postępowania (m.in. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzorów umów)
- udział w pracach komisji przetargowych jako sekretarz komisji w trybach konkurencyjnych i niekonkurencyjnych
- dokumentowanie czynności podejmowanych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, poprzez sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji przetargowych wraz z załącznikami
- badanie, ocena ofert złożonych w postępowaniach
- pozyskiwanie m.in. od radców prawnych stosownych opinii prawnych dotyczących zamówień publicznych
- przygotowywanie projektów odpowiedzi i wyjaśnień, a także prowadzenie wszelkiej korespondencji z wykonawcami
- sporządzanie i zamieszczanie ogłoszeń oraz innych koniecznych informacji na stronach internetowych właściwych urzędów
- zawieranie umów z wykonawcą wybranym w prowadzonym postępowaniu
- sporządzanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z działalnością działu
- prowadzenie wymaganych rejestrów dotyczących udzielonych zamówień, zawartych umów oraz postępowań unieważnionych, wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów, a także do Księgi Zamówień Publicznych
- przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących funkcjonowania zamówień publicznych
- nadzór merytoryczny nad stroną internetową zamawiającego oraz aktualizowanie informacji na ww. stronie, dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- udział w sporządzaniu planu zamówień, a także materiałów sprawozdawczych z zakresu udzielonych zamówień publicznych
- reprezentowanie zamawiającego w postępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej dotyczącej udzielonych zamówień
- upowszechnianie wśród pracowników zamawiającego wiedzy i doświadczenia w zakresie stosowania ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, a także przekazywanie informacji o zmianach w zakresie udzielania zamówień publicznych
stażysta/starszy referent
Biuro Promocji i Informacji Uniwersytetu Szczecińskiego
- promocja on-line uczelni
- monitoring prasowy
- promocja oferty edukacyjnej
- organizacja uroczystości, konferencji, wizyt gości
- szkolenie pracowników uczelni oraz studentów
- promocja kultury akademickiej
- pismo uczelniane „Przegląd Uniwersytecki”
- międzynarodowy Program Praktyk BPiI US
- monitoring prasowy
- promocja oferty edukacyjnej
- organizacja uroczystości, konferencji, wizyt gości
- szkolenie pracowników uczelni oraz studentów
- promocja kultury akademickiej
- pismo uczelniane „Przegląd Uniwersytecki”
- międzynarodowy Program Praktyk BPiI US
Szkolenia i kursy
- "Proces przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne według nowych regulacji" - Urząd Zamówień Publicznych
- szkolenia po każdej nowelizacji ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, z zakresu zamówień publicznych, prowadzone min. przez Piotra Trębickiego, Ryszarda Szostaka, Małgorzatę Stachowiak, Włodzimierza Dzierżanowskiego
- zamówienia publiczne w informatyce i robotach budowlanych
- pozacenowe kryteria oceny ofert
- elektronizacja zamówień publicznych
- szkolenia po każdej nowelizacji ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, z zakresu zamówień publicznych, prowadzone min. przez Piotra Trębickiego, Ryszarda Szostaka, Małgorzatę Stachowiak, Włodzimierza Dzierżanowskiego
- zamówienia publiczne w informatyce i robotach budowlanych
- pozacenowe kryteria oceny ofert
- elektronizacja zamówień publicznych
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
wędkarstwo