Łukasz Trafiał

Specjalista ds. wsparcia procesów windykacji telefonicznej
Sady Dolne, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

KRUK S.A.
Manager ds. wsparcia i rozwoju systemów pracy Contact Center
KRUK S.A.
Specjalista ds. wsparcia procesów windykacji telefonicznej
wszytko co wiąże się z Avaya proactive contact
KRUK S.A.
Kierownik Zespołów Call Center
KRUK S.A.
Lider Zespołu Call Center
KRUK S.A.
Negocjator Telefoniczny

Szkolenia i kursy

07.2012 Avaya Proactive Contact 5.0
03.2011 Avaya Proactive Contact 4.2
szkolenie z zakresu konfiguracji i zarządzania mechanizmem auto-wydzwaniania

08.2010 Dobre praktyki rekrutacyjne
Szkolenie realizowane przez trenerów wewnętrznych firmy Kruk S.A. z zakresu podstaw prowadzenie rekrutacji pracowników szeregowych. Fakt odbycia szkolenia potwierdzony jest certyfikatem.

11.2009 Kompendium Dobrego Szefa
Szkolenie realizowane przez trenerów wewnętrznych firmy Kruk S.A. z zakresu udoskonalania i skutecznego stosowania narzędzi szefowskich służących efektywnemu zarządzaniu zespołem. Fakt odbycia szkolenia potwierdzony certyfikatem.

10.2009 Przygotowanie i prowadzenie sesji Assesment/Development Center
Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenerów z firmy BIGRAM S.A. z zakresu profesjonalnego przygotowanie i przeprowadzenie sesji AC/DC. Fakt odbycia szkolenia potwierdzony jest stosownym dyplomem

10.2008 Wyznaczanie i monitorowanie zadań
Szkolenie zrealizowane przez trenerów z firmy OPTA z zakresu skutecznego delegowania zadań, wyznaczania punktów kontroli i weryfikacji realizacji zleconych zadań. Fakt odbycia szkolenia potwierdzony certyfikatem.

06.2008 Rozwój zespołu
Szkolenie zrealizowane przez trenerów z firmy OPTA z zakresu metod motywowania finansowego i poza finansowego oraz kształtujące postawę szefa wspierającego w rozwój swoich podwładnych. Fakt odbycia szkolenia potwierdzony jest certyfikatem.

07.2007 Trening umiejętności menedżerskich
Szkolenie zrealizowane przez trenerów z firmy HR-Projekt z zakresu stylów kierowania, budowania autorytetu i motywowania pracowników - odbycie szkolenie potwierdzone jest dyplomem.

Edukacja

Logo
Zarządzanie - specjalizacja Product Manager, magisterskie
Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości
Logo
Pedagogika Opiekunczo-Wychowawcza z poszerzonym programem w zakresie resocjlizacji, licencjackie
Państowowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałbrzychu

Specjalizacje

Prawo
Windykacja

Grupy

Avaya
Avaya
Avaya, Avaya ,Avaya....
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Honda
Honda
Grupa posiadaczy oraz miłośników pojazdów marki Honda
Lean Management
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Raportowanie w call center
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Rekrutacja i selekcja
Rekrutacja i selekcja
Dla tych którzy chcą się podzielić doświadczeniami z przeprowadzanych bądź odbywanych rozmów kwalifikacyjnych
Six Sigma
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
Sporty samochodowe
Sporty samochodowe
Od KJS po WRC. Rajdy, wyścigi płaskie i górskie. Kibice, zawodnicy, sponsorzy i sponsorowani. W Polsce i poza jej granicami.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
TOC
TOC
Theory of Constraints (Teoria Ograniczeń) - "FIRMA JEST TAK SILNA, JAK JEJ NAJSŁABSZE OGNIWO" - a czy to ogniwo nie pozwala zarabiać wiecej?
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.