Umiejętności
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
Prawo cywilne
System Windows
Prawo jazdy kat B
Prawo pracy
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Kreatywność, pomysłowość, elastyczność w projektowaniu, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
prawo spółek
szybka przyswajalność wiedzy
produkty bankowe
pozytywne nastawienie do ludzi i pracy
Prawo korporacyjne/ prawo spółek
bankowosc korporacyna
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
prawo administracyjne
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Certyfikaty
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi kredytów
• Przygotowanie standardowej i niestandardowej dokumentacji dla Klientów Korporacyjnych (Umowy kredytowe: kredyty obrotowe, inwestycyjne, unijne, gwarancje bankowe, akredytywy dokumentowe, wykup wierzytelności, promesy kredytowe, Umowa Wieloproduktowa; Umowy zabezpieczeń kredytów, inne dokumenty);
• Przygotowanie dokumentacji do Sądu (Wydział Ksiąg Wieczystych i Rejestru Zastawów) i Towarzystw Ubezpieczeniowych - Zakładów Ubezpieczeń;
• Przygotowanie niestandardowej dokumentacji kredytowej dla Klienta Korporacyjnego - Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST);
• Przygotowanie niestandardowej dokumentacji kredytowej dla Klienta Korporacyjnego objętego opieką Departamentu Zwiększonego Ryzyka Kredytowego (DKZR) - Klient w stanie restrukturyzacji;
• Weryfikacja dokumentacji kredytowej przygotowanej przez współpracowników (tzw. kontrola "na drugą rękę");
• Udzielanie wsparcia merytorycznego Klientowi Wewnętrznemu - Korporacyjna Sieć Sprzedaży - Doradca Klienta Korporacyjnego;
• Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną;
• Prowadzenie projektów, szkoleń, inicjatyw mających na celu poprawę jakości i efektywności obsługiwanych procesów, przygotowywanej dokumentacji kredytowej lub czynny udział w tego typu inicjatywach;
• Koordynacja wniosków kredytowych - Koordynator Procesu Kredytowego.
• Przygotowanie dokumentacji do Sądu (Wydział Ksiąg Wieczystych i Rejestru Zastawów) i Towarzystw Ubezpieczeniowych - Zakładów Ubezpieczeń;
• Przygotowanie niestandardowej dokumentacji kredytowej dla Klienta Korporacyjnego - Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST);
• Przygotowanie niestandardowej dokumentacji kredytowej dla Klienta Korporacyjnego objętego opieką Departamentu Zwiększonego Ryzyka Kredytowego (DKZR) - Klient w stanie restrukturyzacji;
• Weryfikacja dokumentacji kredytowej przygotowanej przez współpracowników (tzw. kontrola "na drugą rękę");
• Udzielanie wsparcia merytorycznego Klientowi Wewnętrznemu - Korporacyjna Sieć Sprzedaży - Doradca Klienta Korporacyjnego;
• Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną;
• Prowadzenie projektów, szkoleń, inicjatyw mających na celu poprawę jakości i efektywności obsługiwanych procesów, przygotowywanej dokumentacji kredytowej lub czynny udział w tego typu inicjatywach;
• Koordynacja wniosków kredytowych - Koordynator Procesu Kredytowego.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.