Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Global Transition Lead
Transition of P2P processes from one SSC to another with outsourcing component to India
* 88FTEs working on 4 ERPs (iSCALA, Oracle11.03, Oracle 11i and SAP) for 23 EMEA countries
* Scanning Vendor selection (1,5 months from RFP to contract sign off)
* Project Management
* Operations & Excellence interim supervision (audit & process assurance, technology, IT and administration)
* 88FTEs working on 4 ERPs (iSCALA, Oracle11.03, Oracle 11i and SAP) for 23 EMEA countries
* Scanning Vendor selection (1,5 months from RFP to contract sign off)
* Project Management
* Operations & Excellence interim supervision (audit & process assurance, technology, IT and administration)
Site Operations Lead
Zoetis
Zarządzanie pionem Operacji w zakresie:
Master Data (Klienci, Dostawcy, Materiały, Ceny, Fiannse)
Raportowania efektywności procesów
Continuous Improvement
Automatyzacją procesów
* Centralizacja procesów Master Daty z globalnie rozproszonej do jednego miejsca
* Migracja procesów i danych
* Implementacja SAP
Master Data (Klienci, Dostawcy, Materiały, Ceny, Fiannse)
Raportowania efektywności procesów
Continuous Improvement
Automatyzacją procesów
* Centralizacja procesów Master Daty z globalnie rozproszonej do jednego miejsca
* Migracja procesów i danych
* Implementacja SAP
Business Enabling Lead Associate
Zoetis
Na tym stanowisku:
- przeniosłem wszystkie makra, aplikacje excelowe oraz procesy raportowania z Pfizera do Zoetisu
- zaprojektowałem i wdrożyłem mertyki zarządcze
Na tym stanowisku byłem również odpowiedzialny za:
- automatyzację procesów poprzez programowanie w VBA
- zarządzanie efektywnością procesów
- implementacją programu CI
- przeniesieniem procesów Master Daty
- audytowaniem Master Daty
- przeniosłem wszystkie makra, aplikacje excelowe oraz procesy raportowania z Pfizera do Zoetisu
- zaprojektowałem i wdrożyłem mertyki zarządcze
Na tym stanowisku byłem również odpowiedzialny za:
- automatyzację procesów poprzez programowanie w VBA
- zarządzanie efektywnością procesów
- implementacją programu CI
- przeniesieniem procesów Master Daty
- audytowaniem Master Daty
Ekspert ds. Jakości Informacji
Na tym stanowisku:
- współprojektowałem i wdrożyłem proces raportowania jakości informacji
- zaprojektowałem i wdrożyłem wskaźniki KPI oraz raporty dla zarządu
- przygotowałem wymagania w zakresie raportów w narzędziu SAS
Zajmowałem się również:
- wsparciem audytu w zakresie rekomendacji dotyczących jakości informacji w systemach
bankowych
- wdrożeniem w banku nowego rozwiązania SAS w zakresie Data Mart’u jakości informacji
- czyszczeniem danych w obszarze kartoteki klienta
- dostosowaniem jakości informacji i danych do wymogów KNF i BFG
- definiowaniem polityk i zasad jakości informacji i bieżące zarządzanie zmianami w tym zakresie
- koordynacją procesów związanych z implementacją polityk i zasad jakości informacji
- monitorowaniem spójności między procesami i procedurami mającymi wpływ na jakość informacji i jakości danych
- uczestnictwem w pracach projektowych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne w zakresie procesów jakości danych oraz aplikacji powiązanych z hurtownią danych
- tworzeniem i ciągłym ulepszaniem procesów jakości danych oraz koordynacją projektów w obszarze usprawnień tych procesów
- współpracą z ekspertami biznesowymi ze wszystkich komórek organizacyjnych w obszarze jakości informacji oraz menedżerami aplikacji i systemów w celu utrzymania odpowiedniej jakości
- pełnieniem roli kontrolera spójności informacji w tym eskalowaniem zagadnień wymagających poprawy jakości informacji
- raportowaniem poziomu jakości informacji w Banku oraz opracowywaniem dokumentów na potrzeby Zarządu w zakresie realizacji zadań wymienionych powyżej
- współprojektowałem i wdrożyłem proces raportowania jakości informacji
- zaprojektowałem i wdrożyłem wskaźniki KPI oraz raporty dla zarządu
- przygotowałem wymagania w zakresie raportów w narzędziu SAS
Zajmowałem się również:
- wsparciem audytu w zakresie rekomendacji dotyczących jakości informacji w systemach
bankowych
- wdrożeniem w banku nowego rozwiązania SAS w zakresie Data Mart’u jakości informacji
- czyszczeniem danych w obszarze kartoteki klienta
- dostosowaniem jakości informacji i danych do wymogów KNF i BFG
- definiowaniem polityk i zasad jakości informacji i bieżące zarządzanie zmianami w tym zakresie
- koordynacją procesów związanych z implementacją polityk i zasad jakości informacji
- monitorowaniem spójności między procesami i procedurami mającymi wpływ na jakość informacji i jakości danych
- uczestnictwem w pracach projektowych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne w zakresie procesów jakości danych oraz aplikacji powiązanych z hurtownią danych
- tworzeniem i ciągłym ulepszaniem procesów jakości danych oraz koordynacją projektów w obszarze usprawnień tych procesów
- współpracą z ekspertami biznesowymi ze wszystkich komórek organizacyjnych w obszarze jakości informacji oraz menedżerami aplikacji i systemów w celu utrzymania odpowiedniej jakości
- pełnieniem roli kontrolera spójności informacji w tym eskalowaniem zagadnień wymagających poprawy jakości informacji
- raportowaniem poziomu jakości informacji w Banku oraz opracowywaniem dokumentów na potrzeby Zarządu w zakresie realizacji zadań wymienionych powyżej
Performance Management Specialist
Na tym stanowisku:
- zaimplementowałem nowy system w pionie Operacji–200osób (PIMMS – system przeznaczony do mierzenia efektywności i produktywności zespołów, oraz ich raportowania)
- napisałem wszystkie niezbędne procedury dla wyżej wymienionej implementacji
- stworzyłem bazy danych importujące „aktywności” wszystkich pracowników
- przetestowałem nowy software
- zmierzyłem wszystkie procesy zachodzące w operacjach za pomocą metodologii PADS
- przeprowadziłem wiele Work-Out’ów (usprawnienie procesów metodologią RBS), które przyniosły ponad 50000 GBP oszczędności
- współtworzyłem implementacje KPI w pionie Usług i Operacji
- ściśle współpracowałem z zeslpołem ds. LEAN przy implementacji tejże metodologii w pionie operacji
- przeanalizowałem, zmapowałem i zmierzyłem procesy 2 departamentów w oddziale w UK
- zaimplementowałem nowy system w pionie Operacji–200osób (PIMMS – system przeznaczony do mierzenia efektywności i produktywności zespołów, oraz ich raportowania)
- napisałem wszystkie niezbędne procedury dla wyżej wymienionej implementacji
- stworzyłem bazy danych importujące „aktywności” wszystkich pracowników
- przetestowałem nowy software
- zmierzyłem wszystkie procesy zachodzące w operacjach za pomocą metodologii PADS
- przeprowadziłem wiele Work-Out’ów (usprawnienie procesów metodologią RBS), które przyniosły ponad 50000 GBP oszczędności
- współtworzyłem implementacje KPI w pionie Usług i Operacji
- ściśle współpracowałem z zeslpołem ds. LEAN przy implementacji tejże metodologii w pionie operacji
- przeanalizowałem, zmapowałem i zmierzyłem procesy 2 departamentów w oddziale w UK
Dynamic Pricing and Billing Specialist
Na tym stanowisku:
- zaimplementowałem nowy system wynagradzania średnich klientów
- napisałem wszystkie niezbędne procedury, instrukcje pracy i opisy procesów
- przygotowałem międzynarodowe umowy
- przeszkoliłem pracowników na potrzeby nowego procesu
- w ciągu 1,5 roku zaimplementowałem nowy system w 4 krajach (Rumunia, Polska, Czechy i Niemcy)
- zaimplementowałem nowy system wynagradzania średnich klientów
- napisałem wszystkie niezbędne procedury, instrukcje pracy i opisy procesów
- przygotowałem międzynarodowe umowy
- przeszkoliłem pracowników na potrzeby nowego procesu
- w ciągu 1,5 roku zaimplementowałem nowy system w 4 krajach (Rumunia, Polska, Czechy i Niemcy)
Szkolenia i kursy
Raportowanie w środowisku SAS Enterprise Guide – 2012-05 Organizator: SAS Institute
SAS Add-In for Microsoft Office – 2012-05 Organizator: SAS Institute
SAS Information Map Studio – 2012-05 Organizator: SAS Institute
SAS Web Report Studio – 2012-05 Organizator: SAS Institute
VBA w MS Access – 2009-11 Organizator: AltKom
PADS Analyst - 2008-11 Organizator: Harry Mitchell & Partners Limited
Negocjacje międzynarodowe - 2008-10 Organizator: ECED
Budowanie dobrego zespołu - 2008-09 Organizator: ECED
Sztuka komunikacji i wywierania wpływu - 2008-09 Organizator: ECED
Zarządzanie Zespołami Ludzkimi i Praca Zespołowa - 2008-03 Organizator: AltKom
Train the Trainer - 2007-06 Organizator: Ed Jones
Autentyczność dokumentów i pieniędzy - 2006-11 Organizator: Lukas Bank SA
Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy - 2006-11 Organizator: Lukas Bank SA
SAS Add-In for Microsoft Office – 2012-05 Organizator: SAS Institute
SAS Information Map Studio – 2012-05 Organizator: SAS Institute
SAS Web Report Studio – 2012-05 Organizator: SAS Institute
VBA w MS Access – 2009-11 Organizator: AltKom
PADS Analyst - 2008-11 Organizator: Harry Mitchell & Partners Limited
Negocjacje międzynarodowe - 2008-10 Organizator: ECED
Budowanie dobrego zespołu - 2008-09 Organizator: ECED
Sztuka komunikacji i wywierania wpływu - 2008-09 Organizator: ECED
Zarządzanie Zespołami Ludzkimi i Praca Zespołowa - 2008-03 Organizator: AltKom
Train the Trainer - 2007-06 Organizator: Ed Jones
Autentyczność dokumentów i pieniędzy - 2006-11 Organizator: Lukas Bank SA
Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy - 2006-11 Organizator: Lukas Bank SA
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Zainteresowania
sporty walki, opera, kino, PS3
Grupy
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn
SAAB KLUB POLSKA
to co jest w realu musi być w wirtualnej rzeczywistości ... Ludzie z pasją i miłością do marki SAAB :)