Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży i Rozwoju Marki
Pater MGK Sp. z o. o.
Zarządzanie sprzedażą,
planowanie produkcji, tworzenie cenników, negocjowanie warunków i umów z klientami (Leclerc)
marketing- standy, gazetki, ulotki (od projektu do realizacji)
wdrażanie nowego producenta branży wędliniarskiej na rynek sieciowy i detaliczny- Warszawa, Lublin, Olsztyn
planowanie produkcji, tworzenie cenników, negocjowanie warunków i umów z klientami (Leclerc)
marketing- standy, gazetki, ulotki (od projektu do realizacji)
wdrażanie nowego producenta branży wędliniarskiej na rynek sieciowy i detaliczny- Warszawa, Lublin, Olsztyn
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
• nawiązywanie kontaktów z klientami- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• prowadzenie negocjacji, zawieranie umów, tworzenie cenników
• budowanie wizerunku marki i firmy wśród klientów
• rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów
• umiejętności analityczne
• prawidłowa ocena sytuacji
• wdrażanie nowych firm/ marek na rynek detaliczny i sieciowy
• budowanie bazy klientów
• prowadzenie negocjacji, zawieranie umów, tworzenie cenników
• budowanie wizerunku marki i firmy wśród klientów
• rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów
• umiejętności analityczne
• prawidłowa ocena sytuacji
• wdrażanie nowych firm/ marek na rynek detaliczny i sieciowy
• budowanie bazy klientów