Łukasz Szermerowski

Łukasz Szermerowski

Obsługa klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

obsługa komputera Prowadzenie szkoleń Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klienta Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, obsługa klienta, pakiet office,

Doświadczenie zawodowe

Cross Poland Sp. Z o.o.
regionalny kierownik sprzedaży Cross Jeans dodatkowo pełniący obowiązki koordynatora RKS
- obsługa punktów sprzedaży w całej Polsce – 12 salonów outletowych, 4 salony regularne i 3 salony agencyjne
- rekrutacja, zatrudnianie oraz selekcja pracowników punktów sprzedaży
- organizacja pracy własnej i personelu w punktach sprzedaży
- szkolenie pracowników ze standardów pracy, obsługi klienta, procedury wymian i reklamacji
- otwarcia nowych salonów
- koordynowanie pracy pozostałych RKS
- szkolenia z zakresu produktu
- motywowanie oraz ocena pracowników
- wyznaczanie celów sprzedażowych
- określanie konkursów dla pracowników sklepów
- omawianie z kierownikami wyników sprzedażowych oraz określenie zakresu działań do poprawy
- przesyłanie dla sklepów rankingów miesięcznych określających wyniki poszczególnych sklepów na tle innych punktów
- kontakt telefoniczny codziennie od 10 do 21 od poniedziałku do niedzieli z personelem wszystkich sklepów w celu weryfikacji wyników sprzedażowych w poszczególnych godzinach
- obsługa grafików pracy poszczególnych sklepów
- organizacja rankingów tygodniowych i miesięcznych dla poszczególnych punktów sprzedaży
- przesłanie rankingów z Centrów Handlowych zbiorczo dla Retail Sales Manager
- współpraca z przedstawicielami Centrum Handlowego
- spotkania z przedstawicielami Centrów Handlowych celem omówienia bieżących wyników
- raportowanie wyników sprzedaży i wskaźników punktów sprzedaży na koniec miesiąca
- zestawienie personalne dla Retail Sales Manager
- rozliczenie delegacji oraz kilometrówki
- sporządzenie harmonogramu pracy na przyszły miesiąc
- zbieranie informacji na temat sytuacji rynkowej, wyników sprzedaży, konkurencji w celu rekomendowania odpowiednich zmian wpływających na zwiększenie sprzedaży, analiza porównawcza cen konkurencji
- opracowywanie raportów i analiz na zlecenie centrali firmy
- przygotowanie raportu towaru niechodliwego
- wizyty w punktach sprzedaży w tym: Karta Kontroli Sklepu, analiza wskaźników sprzedaży , traffic, ilość paragonów, wartość paragonów itp., analiza zatowarowania, limit ilości towaru, obsługa problemów bieżących z systemem WF-MAG w kwestii porady, inwentaryzacja – spis.
- współpraca z Retail Sales Manager
Top Secret Sp. z o.o.
regionalny trener sprzedaży Top Secret i Troll – woj. wielkopolskie i lubuskie
- wdrażanie nowych agentów do salonów własnych oraz kierowników do salonów franczyzowych
- szkolenia sprzedawców z obowiązujących procedur i standardów obsługi klienta oraz z zakresu oferowanego asortymentu
- nadzór nad sklepami na podległym terenie – obsługa salonów
- nadzór nad inwentaryzacjami oraz koordynowanie prac związanych z przeprowadzanymi inwentaryzacjami na podległym terenie
- motywowanie oraz ocena pracowników podległych punktów sprzedaży
- przygotowywanie i raportowanie rankingów tygodniowych i miesiecznych dla poszczególnych punktów sprzedaży – analizowanie i wyciąganie wniosków, porówananie salonów na tle całej sieci, a także konkurencji
- zbieranie informacji na temat sytuacji rynkowej, wyników sprzedaży, konkurencji w celu rekomendowania odpowiednich zmian wpływających na zwiększenie sprzedaży, analiza porównawcza cen konkurencji
Logo
agent salonu odzieżowego ''Top Secret'' w Poznaniu
''Krux Sp.zo.o.
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej (przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych - ZUS i US)
- obsługa urządzeń biurowych i fiskalnych (kasa fiskalna, drukarka fiskalna, terminal kart płatniczych, palmtop)
- przygotowywanie raportów dobowych i okresowych z drukarek fiskalnych oraz terminali kart płatniczych (fifo)
- odpowiedzialność materialna za towar i urządzenia
- rekrutacja i szkolenie pracowników
- przeprowadzanie okresowych ocen pracowniczych
- zarządzanie grupa pracowników (z-ca kierownika, dekorator, dwóch pracowników wsparcia technicznego, starszy sprzedawca i czterech sprzedawców)
- przygotowywanie grafików pracy
- przyjmowanie towaru, przesunięcia towaru
- sprzedaż towaru, fakturowanie
- uczestnictwo w programach doszkalających dla menadżerów (zdobycie umiejętności trenerskich polegających na prowadzeniu szkoleń, opracowywaniu i wprowadzaniu nowych standardów, a także otwieraniu nowych placówek handlowych)
- obsługa programów do sprzedaży i gospodarki magazynowej
- prowadzenie szkoleń, wprowadzanie nowych standardów
Varner Polska Ltd. Sp. z o.o.
kierownik salonu odzieżowego "Cubus" w Lesznie
- obsługa urządzeń biurowych i fiskalnych (kasa fiskalna, drukarka fiskalna, terminal kart płatniczych, skanery do przyjmowania towaru oraz przeprowadzania inwentaryzacji)
- odpowiedzialność za towar, urządzenia oraz kasę administracyjną
- rekrutacja i szkolenie pracowników
- zarządzanie grupą pracowników (asystent kierownika, dekorator, sześciu sprzedawców)
- przeprowadzanie okresowych ocen pracowników
- przygotowywanie grafików pracy zgodnie z obowiązującym prawem pracy i zasadami obowiązującymi w firmie
- przyjmowanie towaru, przesunięcia towaru, przeprowadzanie inwentaryzacji cząstkowych i okresowych
- sprzedaż towaru, fakturowanie
-zarządzanie sprzedażą (utrzymywanie wskaźników sprzedaży na wyznaczonym poziomie - sztuka/paragon, średni paragon, marża)
- wgląd i wpływ na koszty i zyski sklepu
- dbałość o porządek na sali sprzedaży oraz na magazynie (zatrudnianie i nadzorowanie firmy sprzątającej, odświeżanie i malowanie przymierzalni sklepowych itp)
- przygotowywanie ofert handlowych, akcji promocyjnych - podejmowanie działań marketingowych mających na celu wzrost sprzedaży
- ścisła współpraca z marketingiem firmy oraz z marketingiem i dyrekcją Galerii Handlowej, w której znajdował się salon
- zarządzanie magazynem sklepowym – dbałość o sprzedaż towaru z nowego sezonu, a także towaru z poprzednich sezonów (deadstocku)
- koordynowanie otwarć nowych salonów
LPP
agent salonu odzieżowego “Cropp Town” w Pile
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej (przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych - ZUS i US)
- obsługa urządzeń biurowych i fiskalnych (kasa fiskalna, drukarka fiskalna, terminal kart płatniczych, palmtop)
- przygotowywanie raportów dobowych i okresowych z drukarek fiskalnych oraz terminali kart płatniczych (fifo)
- odpowiedzialność materialna za towar i urządzenia
- rekrutacja i szkolenie pracowników
- przeprowadzanie okresowych ocen pracowniczych
- zarządzanie grupa pracowników (czterech sprzedawców, starszy sprzedawca i dwóch pracowników technicznych)
- przygotowywanie grafików pracy
- przyjmowanie towaru, przesunięcia towaru
- sprzedaż towaru, fakturowanie
- obsługa programów do sprzedaży i gospodarki magazynowej
Welmax s.c.
kierownik ds. sprzedaży
- kontynuacja pracy przedstawiciela handlowego
- nadzorowanie pracy przedstawicieli handlowych na podległym terenie (sześciu przedstawicieli handlowych)
- sporządzanie raportów oraz prognoz sprzedaży
- szkolenie podległych pracowników
- rozwój strategii sprzedaży
- planowanie oraz zarządzanie procesami sprzedaży
Welmax s.c.
przedstawiciel handlowy
- obsługa klienta indywidualnego - prezentacje oferowanego asortymentu w domu u potencjalnego klienta
- telemarketing - telefoniczne umawianie własnych spotkań z klientem
- prowadzenie rozmów handlowych, negocjowanie, sprzedaż ratalna

Szkolenia i kursy

2013 – 2014 Door Group
Specjalność szkolenia – Trener Sprzedaży
I etap ''Standardy obsługi klienta''
II etap ''Aktywne doradztwo''
III etap ''Kierowanie zespołem sprzedażowym''
IV etap ''Narzędzia coachingowe''
V etap ''Rekrutacja i selekcja pracowników''
VI etap ''Doskonalenie kompetencji technik sprzedaży''

- ukończony kurs ''Przedstawiciel handlowy'' - kurs przygotowujący do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego
- ukończone szkolenie pozwalające szkolić pracowników na stanowisko sprzedawcy w salonach odzieżowych - przeprowadzanie instruktażu stanowiskowego

Edukacja

Logo
zarządzanie, magisterskie
WSNHiD
Logo
politologia, licencjackie
PWSZ Piła

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne