Umiejętności
Innowacja w biznesie
Myślenie projektowe
Społeczeństwo informacyjne
Prezi
Project Management
Wystąpienia publiczne
Projektowanie usług
Praca w zespole
Zarządzanie czasem
Szkolenie pracowników
Zarządzanie zespołem
Grywalizacja
fundusze unijne
Facylitacja pracy zespołu
Design Thinking Method
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
kierownik zespołu
wystawiono
Łukasz jest trenerem, który potrafi przekazać bardzo trudne tematy w łatwy sposób, umiejętnie buduję pozytywną atmosferę na sali szkoleniowej, Kompetentny przez duże K, ogromna wiedza merytoryczna. Byłem, widziałem, słyszałem – Polecam.
wystawiono
Łukasz to trener, który potrafi przekazać bardzo cenne informacje dotyczące zarządzania projektami wraz z umiejętnościami praktycznymi prowadzenia prezentacji. Doskonale realizuje proces grupowy i ma bardzo duże wyczucie sytuacji, Miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez Łukasza oraz prowadzić z nim szkolenia w parze trenerskiej.
Zna bardzo dobrze teorię gier, którą stosuje w praktyce podczas prowadzenia szkoleń.
Serdecznie polecam usługi szkoleniowe proponowane przez Łukasza Szczęsnego.
Zna bardzo dobrze teorię gier, którą stosuje w praktyce podczas prowadzenia szkoleń.
Serdecznie polecam usługi szkoleniowe proponowane przez Łukasza Szczęsnego.
Szkolenia i kursy
Ważniejsze kursy i szkolenia:
- Kurs projektowania usług (design services) - 80 godzin - ASP Katowice w ramach Design Silesia
- Gamification (Gryfikacja/Grywalizacja) – 6 tygodniowy kurs e-learningowy, University of Pennsylvania
- Szkolenie przygotowujące do certyfikacji IPMA poziom D (+ uzyskany certyfikat) - 96 godzin - SWR
- Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2 Foundation (+ uzyskany certyfikat) – 24 godziny - Infovide-Matrix
- Szkoła Trenerów poziom zaawansowany – 120 godzin - Brainstorm
- Szkoła Trenerów – 120 godzin – Brainstorm
- System zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz jakością zgodnie z normami PN-ISO/IEC 27001:2007 oraz PN-EN ISO 9001:2008 – 128 godzin - PBSG
- Efektywna Komunikacja – Ścieżka Menedżerska – 40 godzin – FRDL
- Jak ewaluować projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej - 50 godzin - EFK i PTE
- Polityka spójności, PO KL, myślenie projektowe i kontrola – 56 godzin, PSDB
- Kurs projektowania usług (design services) - 80 godzin - ASP Katowice w ramach Design Silesia
- Gamification (Gryfikacja/Grywalizacja) – 6 tygodniowy kurs e-learningowy, University of Pennsylvania
- Szkolenie przygotowujące do certyfikacji IPMA poziom D (+ uzyskany certyfikat) - 96 godzin - SWR
- Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2 Foundation (+ uzyskany certyfikat) – 24 godziny - Infovide-Matrix
- Szkoła Trenerów poziom zaawansowany – 120 godzin - Brainstorm
- Szkoła Trenerów – 120 godzin – Brainstorm
- System zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz jakością zgodnie z normami PN-ISO/IEC 27001:2007 oraz PN-EN ISO 9001:2008 – 128 godzin - PBSG
- Efektywna Komunikacja – Ścieżka Menedżerska – 40 godzin – FRDL
- Jak ewaluować projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej - 50 godzin - EFK i PTE
- Polityka spójności, PO KL, myślenie projektowe i kontrola – 56 godzin, PSDB
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Organizacje
Fundacja na rzecz Inteligentnego Rozwoju
Grupy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
EFS
This group is in order to offer advice and share experiences connected with writing and running EFS projects in Poland.
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Gryfikajca
Gryfikacja (z ang. Gamefication lub Game Based Marketing) czyli stosowanie mechanizmów i sposobu myślenia właściwego dla gier do rozwiązywania problemów i zwiększenia zaangażowanie odbiorców. Szerokie
Grywalizacja
Grywalizacja (ang. gamification) to używanie mechaniki znanej z gier komputerowych do zmiany zachowań ludzi w realnym świecie. Ma zastosowanie w psychologii, działalności charytatywnej oraz oczywiście