Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Designer
1.Projektowanie fabuły do gier produkowanych przez spółkę: projekt historii opowiadanej w grze, projekt zadań i misji gracza, wstępny projekt dialogów, projekt postaci.
2. Projektowanie mechaniki i zasad gry: projekt nowych systemów walki, projekt rozwoju bohatera, projekt przedmiotów i ich działania, projekt zachowań postaci i sztucznej inteligencji. 3. Wdrażanie zaprojektowanych rozwiązań za pomocą edytora gry.
3. Projektowanie narzędzi przeznaczonych do implementacji gry.
4. Zaawansowane skryptowanie.
5. Koordynowanie zadań w wydziale questów
6. Koordynowanie zadań międzywydziałowych.
2. Projektowanie mechaniki i zasad gry: projekt nowych systemów walki, projekt rozwoju bohatera, projekt przedmiotów i ich działania, projekt zachowań postaci i sztucznej inteligencji. 3. Wdrażanie zaprojektowanych rozwiązań za pomocą edytora gry.
3. Projektowanie narzędzi przeznaczonych do implementacji gry.
4. Zaawansowane skryptowanie.
5. Koordynowanie zadań w wydziale questów
6. Koordynowanie zadań międzywydziałowych.
Designer
1.Projektowanie fabuły do gier produkowanych przez spółkę: projekt historii opowiadanej w grze, projekt zadań i misji gracza, wstępny projekt dialogów, projekt postaci.
2. Projektowanie mechaniki i zasad gry: projekt nowych systemów walki, projekt rozwoju bohatera, projekt przedmiotów i ich działania, projekt zachowań postaci i sztucznej inteligencji. 3. Wdrażanie zaprojektowanych rozwiązań za pomocą edytora gry.
3. Projektowanie narzędzi przeznaczonych do implementacji gry.
4. Zaawansowane skryptowanie.
2. Projektowanie mechaniki i zasad gry: projekt nowych systemów walki, projekt rozwoju bohatera, projekt przedmiotów i ich działania, projekt zachowań postaci i sztucznej inteligencji. 3. Wdrażanie zaprojektowanych rozwiązań za pomocą edytora gry.
3. Projektowanie narzędzi przeznaczonych do implementacji gry.
4. Zaawansowane skryptowanie.
Junior designer
1.Projektowanie fabuły do gier produkowanych przez spółkę: projekt historii opowiadanej w grze, projekt zadań i misji gracza, wstępny projekt dialogów, projekt postaci.
2. Projektowanie mechaniki i zasad gry: projekt nowych systemów walki, projekt rozwoju bohatera, projekt przedmiotów i ich działania, projekt zachowań postaci i sztucznej inteligencji. 3. Wdrażanie zaprojektowanych rozwiązań za pomocą edytora gry.
2. Projektowanie mechaniki i zasad gry: projekt nowych systemów walki, projekt rozwoju bohatera, projekt przedmiotów i ich działania, projekt zachowań postaci i sztucznej inteligencji. 3. Wdrażanie zaprojektowanych rozwiązań za pomocą edytora gry.
pracownik naukowy
Muzeum Pałac w Wilanowie w Warszawie
Muzeum Pałac w Wilanowie w Warszawie; Asystent autora wystawy pt.: „Buławy i buzdygany w Polsce XVI – XVIII w.” Prowadzenie kwerendy w muzeach, bibliotekach i archiwach. Prowadzenie korespondencji w języku angielskim z muzeami i innymi instytucjami badawczymi z całej Europy i Świata. Współudział przy tworzeniu koncepcji układu przestrzennego wystawy.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kategoria B
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zainteresowania
Sport: żeglarstwo, narciarstwo, pływanie, siatkówka, tenis stołowy
Bractwo rycerskie: Organizowanie pokazów walki i inscenizacji historycznych obrazujących życie ludzi w epoce wczesnego średniowiecza.
Czytanie: Literatura naukowa głownie z zakresu archeologii, historii i bronioznawstwa, literatura fantasy i science fiction, historia alternatywna, literatura piękna.
Bractwo rycerskie: Organizowanie pokazów walki i inscenizacji historycznych obrazujących życie ludzi w epoce wczesnego średniowiecza.
Czytanie: Literatura naukowa głownie z zakresu archeologii, historii i bronioznawstwa, literatura fantasy i science fiction, historia alternatywna, literatura piękna.
Organizacje
Koło Naukowe Studentów Archeologii UKSW Prezes w latach 2003-2006; Koordynacja działania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład koła naukowego. Pozyskiwanie funduszy zarówno z zasobów uczelni jak i od sponsorów prywatnych. Reprezentowanie koła naukowego na zewnątrz. Organizowanie imprez takich jak festyny archeologiczne, sympozja naukowe, wystawy i warsztaty naukowe. Dbanie o poprawne stosunki z władzami uczelni, innymi kołami naukowymi, a także wszelkimi instytucjami państwowymi i prywatnymi, mogącymi mieć wpływ na działalność koła naukowego.
Nieformalne Stowarzyszenie GEA (Grupa Eksperymentalnej Archeologii) Vice prezes w latach 2005-2006; Kierowanie biurem, współzarządzanie środkami finansowymi, koordynacja działań poszczególnych komórek wchodzących w skład stowarzyszenia. Reprezentowanie stowarzyszenia na zewnątrz i pozyskiwanie dodatkowych środków na realizacje projektów badawczych.
Nieformalne Stowarzyszenie GEA (Grupa Eksperymentalnej Archeologii) Vice prezes w latach 2005-2006; Kierowanie biurem, współzarządzanie środkami finansowymi, koordynacja działań poszczególnych komórek wchodzących w skład stowarzyszenia. Reprezentowanie stowarzyszenia na zewnątrz i pozyskiwanie dodatkowych środków na realizacje projektów badawczych.
Inne
Osiągnięcia:
Zorganizowanie ekspedycji archeologicznej; zdobycie funduszy na zorganizowanie, przy współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków badań powierzchniowych w okolicach Iłży w październiku 2004 r. Zadaniem trwającej tydzień ekspedycji było przeprowadzenie prospekcji terenowej w celu wykrycia stanowisk archeologicznych.
Zorganizowanie objazdu naukowego do Berlina, Zdobycie funduszy, dzięki którym studenci mogli wyjechać na dwudniowy objazd naukowy do Berlina. Głównym celem było tu zwiedzenie unikatowej wystawy pt:” Die Franken” zorganizowanej w Martin Gropiusbaum Gallery, a także muzeum Pergamońskiego, prezentującego niezwykłą kolekcję zabytków architektury antycznej.
Zorganizowanie festynów archeologicznych podczas dni otwartych UKSW w latach 2004, 2005 i 2006. W ramach festynów grupa odtwórstwa historycznego działająca przy Kole Naukowym Studentów Archeologii UKSW ukazywała w bardzo widowiskowy, a zarazem poprawny merytorycznie sposób kulturę średniowiecznej Polski. Poza tym przy pomocy szeregu rekwizytów takich jak narzędzia pracy archeologa, rysunki z dokumentacją badawczą itd. oraz prezentacji komputerowych i galerii zdjęć przedstawiano specyfikę zawodu archeologa oraz charakter studiów archeologicznych na UKSW. Bogata oprawa festynów pod względem wizualnym i merytorycznym przyciągała potencjalnych studentów i zachęcała ich do studiowania archeologii na UKSW. Skuteczność tych działań potwierdziła większa w stosunku do lat poprzednich, w których nie organizowano festynów, liczba osób zdających na archeologię.
Zorganizowanie festynu archeologicznego na X Pikniku Naukowym Radia BIS w czerwcu 2006 r. W ramach festynu wykonano częściową rekonstrukcję małego grodu słowiańskiego. Na terenie grodu grupa odtwórstwa historycznego działająca przy Kole Naukowym Studentów Archeologii UKSW wykonywała pokazy fechtunku oraz prezentowała rozmaite scenki rodzajowe ukazujące różne elementy kultury średniowiecznej. Wszystkim odwiedzającym umożliwiano także zapoznanie się z elementami wyposażenia i uzbrojenia słowiańskich wojów oraz średniowiecznych rycerzy. Na terenie grodu utworzono także przykładowy wykop archeologiczny, w którym pod warstwą ziemi umieszczono modele zabytków. Studenci przy pomocy odpowiednich narzędzi i instrumentów wykonywali pokaz eksploracji oraz dokumentacji pomiarowej i rysunkowej. We wszystkich tych działaniach brali także udział zwiedzający.
Współautorstwo i koordynacja projektu „Masze korzenie” polegającego na monitoringu stanu zachowania grodzisk słowiańskich na terenie woj. mazowieckiego. W ramach projektu studenci zrzeszeni w Kole Naukowym Studentów Archeologii UKSW prowadzili monitoring stanu zachowania wybranych grodzisk. Projekt ten zyskał poparcie kadry akademickiej oraz najwyższych władz uczelni.
Rokroczne uzyskiwanie stypendium naukowego dzięki bardzo dobrym wynikom w nauce podczas studiów.
Zorganizowanie festynów archeologicznych dla fundacji Ewy Błaszczyk Akogo? na Pikniku Bielańskim w 2004 i 2005 r; zorganizowanie festynu archeologicznego na juwenaliach studenckich w maju 2006 r.
Zorganizowanie ekspedycji archeologicznej; zdobycie funduszy na zorganizowanie, przy współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków badań powierzchniowych w okolicach Iłży w październiku 2004 r. Zadaniem trwającej tydzień ekspedycji było przeprowadzenie prospekcji terenowej w celu wykrycia stanowisk archeologicznych.
Zorganizowanie objazdu naukowego do Berlina, Zdobycie funduszy, dzięki którym studenci mogli wyjechać na dwudniowy objazd naukowy do Berlina. Głównym celem było tu zwiedzenie unikatowej wystawy pt:” Die Franken” zorganizowanej w Martin Gropiusbaum Gallery, a także muzeum Pergamońskiego, prezentującego niezwykłą kolekcję zabytków architektury antycznej.
Zorganizowanie festynów archeologicznych podczas dni otwartych UKSW w latach 2004, 2005 i 2006. W ramach festynów grupa odtwórstwa historycznego działająca przy Kole Naukowym Studentów Archeologii UKSW ukazywała w bardzo widowiskowy, a zarazem poprawny merytorycznie sposób kulturę średniowiecznej Polski. Poza tym przy pomocy szeregu rekwizytów takich jak narzędzia pracy archeologa, rysunki z dokumentacją badawczą itd. oraz prezentacji komputerowych i galerii zdjęć przedstawiano specyfikę zawodu archeologa oraz charakter studiów archeologicznych na UKSW. Bogata oprawa festynów pod względem wizualnym i merytorycznym przyciągała potencjalnych studentów i zachęcała ich do studiowania archeologii na UKSW. Skuteczność tych działań potwierdziła większa w stosunku do lat poprzednich, w których nie organizowano festynów, liczba osób zdających na archeologię.
Zorganizowanie festynu archeologicznego na X Pikniku Naukowym Radia BIS w czerwcu 2006 r. W ramach festynu wykonano częściową rekonstrukcję małego grodu słowiańskiego. Na terenie grodu grupa odtwórstwa historycznego działająca przy Kole Naukowym Studentów Archeologii UKSW wykonywała pokazy fechtunku oraz prezentowała rozmaite scenki rodzajowe ukazujące różne elementy kultury średniowiecznej. Wszystkim odwiedzającym umożliwiano także zapoznanie się z elementami wyposażenia i uzbrojenia słowiańskich wojów oraz średniowiecznych rycerzy. Na terenie grodu utworzono także przykładowy wykop archeologiczny, w którym pod warstwą ziemi umieszczono modele zabytków. Studenci przy pomocy odpowiednich narzędzi i instrumentów wykonywali pokaz eksploracji oraz dokumentacji pomiarowej i rysunkowej. We wszystkich tych działaniach brali także udział zwiedzający.
Współautorstwo i koordynacja projektu „Masze korzenie” polegającego na monitoringu stanu zachowania grodzisk słowiańskich na terenie woj. mazowieckiego. W ramach projektu studenci zrzeszeni w Kole Naukowym Studentów Archeologii UKSW prowadzili monitoring stanu zachowania wybranych grodzisk. Projekt ten zyskał poparcie kadry akademickiej oraz najwyższych władz uczelni.
Rokroczne uzyskiwanie stypendium naukowego dzięki bardzo dobrym wynikom w nauce podczas studiów.
Zorganizowanie festynów archeologicznych dla fundacji Ewy Błaszczyk Akogo? na Pikniku Bielańskim w 2004 i 2005 r; zorganizowanie festynu archeologicznego na juwenaliach studenckich w maju 2006 r.
Grupy
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Historia wojskowości Rzeczypospoitej
Tym, co czyni okres istnienia Rzeczypospolitej, tak wspaniałym i wciąż żywym w świadomości narodowej Polaków, są dzieje polskiego oręża. Niebagatelny wpływ na ten stan miała i wciąż ma proza Henryka
Militaria
Militaria - technika, taktyka, strategia, historia, przyszłość - wszystko o obronności, sprzęcie wojskowym, największych zwycięstwach i błędach na polu walki i zapleczu technicznym i przemysłowym.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie