Łukasz Świrgał

Dyrektor Departamentu Marketingu
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Tax Care SA
Dyrektor Departamentu Marketingu
Zarządzanie Departamentem Marketingu, a w tym:
- koordynowanie prac nad projektami online
- zarządzanie wizerunkiem firmy i kierunkami jej rozwoju
- opracowanie strategii promocji produktów
- budowanie relacji z partnerami i wprowadzanie produktów cobrandowych
- generowanie ruchu w oddziałach Tax Care
- czuwanie nad poprawnością formalno prawną komunikowanych promocji
- zarządzanie sprawami kadrowymi departmentu

a ponadto:
- zarządzanie contact center realizującym kampanie telemarketingowe do nowych klientów
- zarządzanie call center dedykowanym pod kampanie upsellowe
- zarzadzanie zepołem odpowiedzialnym za zdalne zakładanie działalności gospodarczych
- założenie o współtworzenie Akademii Finansów
Deutsche Bank Polska S.A
Marketing Manager
- Planowanie, przygotowanie i wdrażanie promocji produktów, w tym przygotowanie podstaw prawnych, komunikacji oraz kreacji.
- Koordynowanie prac agencji kreatywnych, SEM i interaktywnych.
- Zarządzanie serwisami WWW Banku oraz ich projektami.
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek.
- Kampanie xsell, upsell, analiza danych, optymalizowanie efektów.
- Współpraca z mediami.
- Przygotowywanie i prowadzenie przetargów
Deutsche Bank Polska S.A
Główny Specjalista ds. Zarządzania Kampaniami Reklamowymi
Zarzadzanie kampanii reklamowymi w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz upsell. Koordynowanie działań agencji kreatywnych. Analizowanie i optymalizowanie efektów kampanii. Optymalizowanie sprzedaży i obsługi klienta. Współpraca z sieciami afiliacyjnymi. Administrowanie serwisami WWW Banku oraz wdrażanie nowych.
Deutsche Bank Polska S.A
Specjalista ds. Zarządzania Kampaniami Reklamowymi
Zarzadzanie kampanii reklamowymi w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz upsell. Koordynowanie działań agencji kreatywnych. Analizowanie i optymalizowanie efektów kampanii. Optymalizowanie sprzedaży i obsługi klienta. Współpraca z sieciami afiliacyjnymi. Administrowanie serwisami WWW Banku oraz wdrażanie nowych.
Santander Consumer Bank S.A.
Specjalista ds. Zarządzania Serwisami Internetowymi
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi w kanale internetowym.
- Koordynowanie działań z Agencjami Reklamowymi/Kreatywnymi
- Zarzadzania serwisami WWW Banku
- Czynny rozwój sprzedaży w kanale internetowym.
- Rozwój sieci sprzedaży, kontrolowanie procesu.
- Współpraca z siecią afiliancką.
Powszechny Dom Kredytowy S.A.
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej
Sprzedaż produktów finansowych oraz projektowanie materiałów graficznych do wykorzystania w kampaniach reklamowych w Internecie

Szkolenia i kursy

Wszelakiej maści techniki sprzedaży i kursy o tematyce marketingowe (głównie online), Akademia sushi, Kurs fotografii cyfrowej, Advanced Open Water Diver...

Edukacja

Logo
Gospodarka Przestrzenna, inżynierskie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

overclocking, grafika komputerowa, fotografia cyfrowa, nurkowanie, motocykle...

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Grupa pracowników, współpracowników i sympatyków Biura Reklamy INTERIA.
Deutsche Bank PBC S.A.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche. http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Google Plus
Google Plus
Google+ portal społecznościowy Google
Gra Wstępna
Gra Wstępna
Gra wstępna jest jak aperitif, idealnym rozwiązaniem na początek imprezy. Gra wstępna jest początkiem czegoś więcej, tak samo jak flirt, budujący relację między mężczyzną, a kobietą. Oddaj się Grze...