Łukasz Staroń

Doradca Klienta Biznesowego, Krajowy Rejestr Długów BIG S.A
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

B2B Sprzedaż bezpośrednia Microsoft Word Negocjacje Obsługa klienta Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
doradca klienta biznesowego
- telefoniczna / mailowa / bezpośrednia obsługa klienta biznesowego
- kompleksowe doradztwo w zakresie usług realizowanych przez Krajowy Rejestr Długów w ramach umowy dla przedsiębiorców, w tym:

* doradztwo w zakresie pozyskiwania informacji gospodarczych,
* doradztwo w zakresie odzyskiwania należności,
* doradztwo w zakresie prewencji płatniczej
* doradztwo w zakresie programu Rzetelna Firma

- wdrażanie klientów firmy w narzędzia dostępne w ramach współpracy
- sprzedaż usług dodatkowych
- realizacja celów firmy
- promowanie wśród klientów etycznego podejścia do prowadzenia biznesu
- windykacja miękka
- aktywizacja klientów

Dodatkowo od grudnia 2016 roku:
* Wewnętrzne stanowisko: Zastępca Lidera Zespołu ds. Obsługi Klienta Biznesowego
- codzienne wsparcie przy raportowaniu wyników pracy zespołu
- wykonywanie pełni zadań Lidera podczas jego nieobecności w tym: pełne raportowanie wyników zespołu, motywowanie zespołu do działań, sporządzanie listy obecności, rozdysponowanie zadań do realizacji przez członków zespołu
Logo
Przedstawiciel handlowy
Dystrybucja zabawek SENDO Robert Sendo
- znajomość rynku pracy
- praca w terenie (cała Polska)
- pozyskiwanie nowych klientów
- dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- prezentacja oferty produktu
- fakturowanie
- znajomość bieżącego asortymentu
- negocjacje warunków zawieranych transakcji
- realizację zamówień ze strony klientów; dostawę towaru
- prowadzenie bazy danych klientów
Logo
Kelner
Restauracja " The Mexican "
- przestrzeganie dyscypliny pracy;
- przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich;
- wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi;
- rozliczanie się z pobranych w kuchni i w bufecie potraw i napojów oraz z towarów handlowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- przestrzeganie obowiązujących cen przy sporządzaniu rachunków i inkasowanie należności według wystawionego rachunku;
- zgłaszanie kierownikowi uwag i życzeń gości.
Logo
praktyka zawodowa
PARTNER SECURITY Ochrona osób i mienia
Praktyka zawodowa o łączym wymiarze 210h.

Obowiązki:
- Bezpośrednia obsługa klienta;
- Telefoniczna obsługa klienta;
- Aktualizacje baz danych;
- Archiwizacja dokumentów;
- Asystowanie podczas konwojowania wartości pieniężnych;
- Asystowanie podczas wykonywania patroli;
- Asystowanie podczas obserwacji monitoringu;

Szkolenia i kursy

- Szkolenie z zakresu "Dykcja i emisja głosu" potwierdzone certyfikatem.
- Szkolenie z metody HERON CIRCLE przeprowadzone przez BLOOM PARTNERS

Dodatkowo liczne szkolenia wewnętrzne z zakresu obsługi klienta.

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo Narodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Inne

Inne

II Miejsce w konkursie na aktywizację klientów - SIERPIEŃ 2016 - w Krajowym Rejestrze Długów. Potwierdzone dyplomem.