Umiejętności
B2B
Sprzedaż bezpośrednia
Microsoft Word
Negocjacje
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
doradca klienta biznesowego
- telefoniczna / mailowa / bezpośrednia obsługa klienta biznesowego
- kompleksowe doradztwo w zakresie usług realizowanych przez Krajowy Rejestr Długów w ramach umowy dla przedsiębiorców, w tym:
* doradztwo w zakresie pozyskiwania informacji gospodarczych,
* doradztwo w zakresie odzyskiwania należności,
* doradztwo w zakresie prewencji płatniczej
* doradztwo w zakresie programu Rzetelna Firma
- wdrażanie klientów firmy w narzędzia dostępne w ramach współpracy
- sprzedaż usług dodatkowych
- realizacja celów firmy
- promowanie wśród klientów etycznego podejścia do prowadzenia biznesu
- windykacja miękka
- aktywizacja klientów
Dodatkowo od grudnia 2016 roku:
* Wewnętrzne stanowisko: Zastępca Lidera Zespołu ds. Obsługi Klienta Biznesowego
- codzienne wsparcie przy raportowaniu wyników pracy zespołu
- wykonywanie pełni zadań Lidera podczas jego nieobecności w tym: pełne raportowanie wyników zespołu, motywowanie zespołu do działań, sporządzanie listy obecności, rozdysponowanie zadań do realizacji przez członków zespołu
- kompleksowe doradztwo w zakresie usług realizowanych przez Krajowy Rejestr Długów w ramach umowy dla przedsiębiorców, w tym:
* doradztwo w zakresie pozyskiwania informacji gospodarczych,
* doradztwo w zakresie odzyskiwania należności,
* doradztwo w zakresie prewencji płatniczej
* doradztwo w zakresie programu Rzetelna Firma
- wdrażanie klientów firmy w narzędzia dostępne w ramach współpracy
- sprzedaż usług dodatkowych
- realizacja celów firmy
- promowanie wśród klientów etycznego podejścia do prowadzenia biznesu
- windykacja miękka
- aktywizacja klientów
Dodatkowo od grudnia 2016 roku:
* Wewnętrzne stanowisko: Zastępca Lidera Zespołu ds. Obsługi Klienta Biznesowego
- codzienne wsparcie przy raportowaniu wyników pracy zespołu
- wykonywanie pełni zadań Lidera podczas jego nieobecności w tym: pełne raportowanie wyników zespołu, motywowanie zespołu do działań, sporządzanie listy obecności, rozdysponowanie zadań do realizacji przez członków zespołu
Przedstawiciel handlowy
Dystrybucja zabawek SENDO Robert Sendo
- znajomość rynku pracy
- praca w terenie (cała Polska)
- pozyskiwanie nowych klientów
- dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- prezentacja oferty produktu
- fakturowanie
- znajomość bieżącego asortymentu
- negocjacje warunków zawieranych transakcji
- realizację zamówień ze strony klientów; dostawę towaru
- prowadzenie bazy danych klientów
- praca w terenie (cała Polska)
- pozyskiwanie nowych klientów
- dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- prezentacja oferty produktu
- fakturowanie
- znajomość bieżącego asortymentu
- negocjacje warunków zawieranych transakcji
- realizację zamówień ze strony klientów; dostawę towaru
- prowadzenie bazy danych klientów
Kelner
Restauracja " The Mexican "
- przestrzeganie dyscypliny pracy;
- przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich;
- wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi;
- rozliczanie się z pobranych w kuchni i w bufecie potraw i napojów oraz z towarów handlowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- przestrzeganie obowiązujących cen przy sporządzaniu rachunków i inkasowanie należności według wystawionego rachunku;
- zgłaszanie kierownikowi uwag i życzeń gości.
- przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich;
- wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi;
- rozliczanie się z pobranych w kuchni i w bufecie potraw i napojów oraz z towarów handlowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- przestrzeganie obowiązujących cen przy sporządzaniu rachunków i inkasowanie należności według wystawionego rachunku;
- zgłaszanie kierownikowi uwag i życzeń gości.
praktyka zawodowa
PARTNER SECURITY Ochrona osób i mienia
Praktyka zawodowa o łączym wymiarze 210h.
Obowiązki:
- Bezpośrednia obsługa klienta;
- Telefoniczna obsługa klienta;
- Aktualizacje baz danych;
- Archiwizacja dokumentów;
- Asystowanie podczas konwojowania wartości pieniężnych;
- Asystowanie podczas wykonywania patroli;
- Asystowanie podczas obserwacji monitoringu;
Obowiązki:
- Bezpośrednia obsługa klienta;
- Telefoniczna obsługa klienta;
- Aktualizacje baz danych;
- Archiwizacja dokumentów;
- Asystowanie podczas konwojowania wartości pieniężnych;
- Asystowanie podczas wykonywania patroli;
- Asystowanie podczas obserwacji monitoringu;
Szkolenia i kursy
- Szkolenie z zakresu "Dykcja i emisja głosu" potwierdzone certyfikatem.
- Szkolenie z metody HERON CIRCLE przeprowadzone przez BLOOM PARTNERS
Dodatkowo liczne szkolenia wewnętrzne z zakresu obsługi klienta.
- Szkolenie z metody HERON CIRCLE przeprowadzone przez BLOOM PARTNERS
Dodatkowo liczne szkolenia wewnętrzne z zakresu obsługi klienta.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Inne
Inne
II Miejsce w konkursie na aktywizację klientów - SIERPIEŃ 2016 - w Krajowym Rejestrze Długów. Potwierdzone dyplomem.