Łukasz Średziński

Reprezentant handlowy
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

frameLOGIC
Reprezentant Handlowy
◦ pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż systemu do zarządzania flotą
◦ negocjacje handlowe
◦ koordynacja zleconych modyfikacji systemu do potrzeb klienta
◦ zdalny nadzór nad poprawnym działaniem systemu u klientów
◦ kontrola poprawności wdrażanych rozwiązań IT w modułach tworzonych pod klientów
◦ współpraca z działem kalibracji – nadzór nad poprawnością odczytów
◦ doradztwo techniczne z zakresu prawidłowego doboru produktów oraz informacje n/t danych technicznych produktów
◦ prowadzenie prezentacji produktowych
◦ pozyskiwanie informacji n/t działań konkurencji
◦ monitorowanie salda klientów
TOOLCO
Manager Regionu
◦ analiza rynku na podległym terenie (dolnośląskie, opolskie, wielkopolskie, lubuskie)
◦ stworzenie baz danych klientów
◦ stworzenie systemu raportowania
◦ opracowanie mapy terytorium
◦ pozyskiwanie lokalnych dystrybutorów
◦ negocjacje handlowe
◦ sprzedaż akcesoriów dachowych oraz artykułów ogrodniczych
◦ doradztwo techniczne z zakresu prawidłowego doboru produktów oraz informacje n/t danych technicznych produktów
◦ wdrażanie i kontrola akcji promocyjnych klientów
◦ prowadzenie prezentacji produktowych
◦ pozyskiwanie informacji n/t działań konkurencji
◦ monitorowanie salda klientów
Michelin Polska SA
Przedstawiciel techniczno-handlowy
◦ sprzedaż opon osobowych, dostawczych i 4x4 do odbiorców bezpośrednich detalicznych i hurtowych
◦ doradztwo techniczne z zakresu prawidłowego doboru produktów oraz informacje n/t danych technicznych produktów
◦ wdrażanie i kontrola akcji promocyjnych klientów
◦ omawianie i pomoc we wdrażaniu zaleceń po audytach jakościowych
◦ prowadzenie publicznych prezentacji produktowo-handlowych
◦ organizowanie i prowadzenie spotkań informacyjno-technicznych u klienta
◦ analiza rynku (SWOT)
◦ pozyskiwanie informacji n/t działań konkurencji
◦ rozpatrywanie reklamacji – kontakt bezpośredni z użytkownikiem
◦ pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich
◦ rozwój sieci franczyzowej Euromaster – pozyskiwanie kandydatów
◦ monitorowanie salda klientów
Michelin Polska SA
Asystent ds. sprzedaży
◦ opieka nad portfelem klientów detalicznych, hurtowych, koncesji i sieci szybkiej obsługi
◦ przyjmowanie, analiza i wpisywanie zamówień
◦ planowanie i koordynacja dostaw
◦ monitorowanie salda klientów na podległym rejonie
◦ współpraca z przedstawicielami różnych linii produktowych odpowiedzialnych za podległy region
◦ administrator i backup systemu zamówień on-line B2B
◦ aktywna sprzedaż
◦ monitorowanie poprawności danych w systemach sprzedażowych
Michelin Polska SA
Pracownik działu fakturowania
◦ aplikowanie warunków handlowych oraz cen produktów do systemów sprzedażowych
◦ monitorowanie poprawności działań systemów sprzedażowych i handlowych VDE,OFI,BPCS,FAE
◦ uzupełnianie danych w systemach sprzedażowych i handlowych
◦ wystawianie faktur
◦ wdrażanie systemu fakturowania FAE
◦ nadzór i kontrola poprawności funkcjonowania systemu FAE
Michelin Polska SA
Pracownik biurowo-administracyjny
◦ wysyłka i archiwizacja dokumentów
◦ monitorowanie poprawności bazy teleadresowej
◦ pomoc w koordynacji działań marketingowych
◦ pomoc w przygotowaniach spotkań biznesowych i eventów

Szkolenia i kursy

- „Asertywność w sprzedaży” – EFFECT
- „Skuteczne techniki sprzedaży i negocjacje handlowe” – EFFECT
- „Typologia charakterów w biznesie” – MEDIATOR
- „Wystąpienia publiczne” – MULTI COMMUNICATIONS

Edukacja

Logo
ogólny, średnie
XLVI Liceum Ogólnokształcące im.Stefana Czarnieckiego w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

triathlon, fotografia amatorska