Umiejętności
Google Adwords
Google Analytics
GTM
Reklama online
Marketing internetowy
PPC
SEM
SEO
Social Media Marketing
Web Analytics
Mobilny Internet
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Wykładowca Google AdWords, Analytics
- wykładowca na studiach podyplomowych na kierunki „Marketing Internetowy” i „Handel Elektroniczny” z Google Adwords i Google Analytics;
- trener odpowiedzialny za przygotowanie studentów studiów magisterskich do udziału w programie Google Online Marketing Challenge.
- trener odpowiedzialny za przygotowanie studentów studiów magisterskich do udziału w programie Google Online Marketing Challenge.
SEM Specialist
- planowanie oraz tworzenie kampanii nastawionych na efekt (konwersja, ROI);
- optymalizacja kampanii pod kątem konwersji i analiza efektywności;
- przygotowywanie raportów i analiz kampanii;
- udział w działaniach przetargowych;
- prowadzenie szkoleń z Google AdWords oraz Google Analytics.
- optymalizacja kampanii pod kątem konwersji i analiza efektywności;
- przygotowywanie raportów i analiz kampanii;
- udział w działaniach przetargowych;
- prowadzenie szkoleń z Google AdWords oraz Google Analytics.
Senior SEM Account Manager
- planowanie oraz tworzenie kampanii w wyszukiwarkach oraz sieciach kontekstowych;
- prowadzenie, monitorowanie i optymalizacja kampanii;
- przygotowywanie raportów i analiz kampanii;
- konsultacje, prezentacje oraz spotkania biznesowe z klientami;
- przygotowanie ofert dla potencjalnych klientów;
- ścisła współpraca z innymi działami w ramach prowadzonych kampanii;
- prowadzenie szkoleń z Google AdWords.
- prowadzenie, monitorowanie i optymalizacja kampanii;
- przygotowywanie raportów i analiz kampanii;
- konsultacje, prezentacje oraz spotkania biznesowe z klientami;
- przygotowanie ofert dla potencjalnych klientów;
- ścisła współpraca z innymi działami w ramach prowadzonych kampanii;
- prowadzenie szkoleń z Google AdWords.
Doradca Klienta ds. Strategii SEM
- obsługa posprzedażowa Klientów biznesowych Performance-Media;
- tworzenie, prowadzenie i monitorowanie kampanii reklamowych w internecie;
- przedłużanie umów z Klientami, rozwijanie usług i proponowanie nowych rozwiązań;
- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług;
- utrzymanie długotrwałych relacji z Klientami Performance-Media;
- sprzedaż usług z zakresu SEM, SEO.
- tworzenie, prowadzenie i monitorowanie kampanii reklamowych w internecie;
- przedłużanie umów z Klientami, rozwijanie usług i proponowanie nowych rozwiązań;
- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług;
- utrzymanie długotrwałych relacji z Klientami Performance-Media;
- sprzedaż usług z zakresu SEM, SEO.
Doradca Klienta
Euro Bank S.A.
- realizacja planów sprzedaży w zakresie ilościowym i jakościowym
- profesjonalna, zgodna ze standardami EB obsługa klienta w oddziale bankowym
- prowadzenie akcji marketingowych na terenie i w okolicy placówki bankowej
- przestrzeganie obowiązujących procedur bankowych
- profesjonalna, zgodna ze standardami EB obsługa klienta w oddziale bankowym
- prowadzenie akcji marketingowych na terenie i w okolicy placówki bankowej
- przestrzeganie obowiązujących procedur bankowych
Szkolenia i kursy
Licencja trenera szkolenia „SPADOCHRON”
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
podróże, profilaktyka HIV/AIDS.
Inne
Certyfikat Google Adwords Qualified Individual
Certyfikat Google Analytics
www.google.com/partners/?hl=pl#i_profile;idtf=108969943460681167132;
Certyfikat Google Analytics
www.google.com/partners/?hl=pl#i_profile;idtf=108969943460681167132;
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.