Łukasz Sowiński

SEM Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Google Adwords Google Analytics GTM Reklama online Marketing internetowy PPC SEM SEO Social Media Marketing Web Analytics Mobilny Internet

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior SEM Specialist
Reprise Media
Akademia Leona Koźmińskiego
Wykładowca Google AdWords, Analytics
- wykładowca na studiach podyplomowych na kierunki „Marketing Internetowy” i „Handel Elektroniczny” z Google Adwords i Google Analytics;
- trener odpowiedzialny za przygotowanie studentów studiów magisterskich do udziału w programie Google Online Marketing Challenge.
Havas Media
Senior SEM Specialist
Havas Media
SEM Specialist
- planowanie oraz tworzenie kampanii nastawionych na efekt (konwersja, ROI);
- optymalizacja kampanii pod kątem konwersji i analiza efektywności;
- przygotowywanie raportów i analiz kampanii;
- udział w działaniach przetargowych;
- prowadzenie szkoleń z Google AdWords oraz Google Analytics.
Cube Group S.A.
Senior SEM Account Manager
- planowanie oraz tworzenie kampanii w wyszukiwarkach oraz sieciach kontekstowych;
- prowadzenie, monitorowanie i optymalizacja kampanii;
- przygotowywanie raportów i analiz kampanii;
- konsultacje, prezentacje oraz spotkania biznesowe z klientami;
- przygotowanie ofert dla potencjalnych klientów;
- ścisła współpraca z innymi działami w ramach prowadzonych kampanii;
- prowadzenie szkoleń z Google AdWords.
.NET Solutions
SEM Manager
- planowanie oraz budowanie kampanii w systemie Google AdWords oraz w mediach społecznościowych;
- zarządzanie oraz optymalizacja kampanii PPC;
- raportowanie oraz wsparcie Klientów;
- obsługa posprzedażowa Klientów;
- szkolenia z Google AdWords, Google Analytics dla klientów firmy.
Performance Media
Doradca Klienta ds. Strategii SEM
- obsługa posprzedażowa Klientów biznesowych Performance-Media;
- tworzenie, prowadzenie i monitorowanie kampanii reklamowych w internecie;
- przedłużanie umów z Klientami, rozwijanie usług i proponowanie nowych rozwiązań;
- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług;
- utrzymanie długotrwałych relacji z Klientami Performance-Media;
- sprzedaż usług z zakresu SEM, SEO.
Logo
Doradca Klienta
Euro Bank S.A.
- realizacja planów sprzedaży w zakresie ilościowym i jakościowym
- profesjonalna, zgodna ze standardami EB obsługa klienta w oddziale bankowym
- prowadzenie akcji marketingowych na terenie i w okolicy placówki bankowej
- przestrzeganie obowiązujących procedur bankowych
TNS Polska
Teleankieter
- telefoniczne badanie opinii konsumentów (B2B, B2C)
Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych
Wolontariusz
- wsparcie w bieżących działaniach redaktora portalu www.bezrobocie.org.pl
- prace związane z realizacją szkoleń w ramach programu „Bezrobocie – co robić?”
- prace związane z organizowaniem II ogólnopolskiego Spotkania Ekonomii Społecznej
IQS and Quant Group Sp. z o.o.
Teleankieter
- telefoniczne badanie opinii konsumentów (B2B, B2C)

Szkolenia i kursy

Licencja trenera szkolenia „SPADOCHRON”

Edukacja

Logo
Pedagogika, specjalizacja andragogiczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Zainteresowania

podróże, profilaktyka HIV/AIDS.

Inne

Certyfikat Google Adwords Qualified Individual

Certyfikat Google Analytics

www.google.com/partners/?hl=pl#i_profile;idtf=108969943460681167132;

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.