Umiejętności
B2B
Coaching
CRM
Fitness
FMCG
Marketing
TSL
Odporność na stres
Zarządzanie zespołem
pakiet MS Office
Sprzedaż
negocjacje handlowe
Komunikacja
Prawo jazdy kat B
organizacja pracy
Umiejętności komunikacyjne
Szkolenia produktowe
Lotus Notes/Domino
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
Wspieranie klientów w zakresie organizacji łańcucha dostaw przy wykorzystaniu transportu drogowego, morskiego, lotniczego oraz intermodalnego.
Key Account Specialist
- aktywne budowanie sprzedaży i obsługa kluczowych klientów przesiębiorstwa
- opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla kluczowych klientów
- prowadzenie negocjacji i zawieranie umów z klientami kluczowymi, sieciowymi
- koordynowanie realizacji umów
- zwiększanie sprzedaży poprzez cross selling produktowy u obecnych klientów oraz poszukiwanie nowych kontrahentów
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży
- opracowywanie analiz aktywności konkurencji i rynku
- współudział w rozwoju sprzedaży nowych produktów
- planowanie i przygotowanie akcji promocyjnych
- raportowanie wyników bieżącej aktywności handlowej
- wdrażanie akcji marketingowych i rabatowych, współpraca w tym zakresie z działem marketingu
- dbanie o dobry wizerunek firmy"
- opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla kluczowych klientów
- prowadzenie negocjacji i zawieranie umów z klientami kluczowymi, sieciowymi
- koordynowanie realizacji umów
- zwiększanie sprzedaży poprzez cross selling produktowy u obecnych klientów oraz poszukiwanie nowych kontrahentów
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży
- opracowywanie analiz aktywności konkurencji i rynku
- współudział w rozwoju sprzedaży nowych produktów
- planowanie i przygotowanie akcji promocyjnych
- raportowanie wyników bieżącej aktywności handlowej
- wdrażanie akcji marketingowych i rabatowych, współpraca w tym zakresie z działem marketingu
- dbanie o dobry wizerunek firmy"
Account Manager
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz trwałych relacji biznesowych w kanale B2B
Prezentowanie oferty TNT w wyznaczonej strefie handlowej (miasta i miejscowości na terenie województwa)
Współpraca ze Stacjonarnym Przedstawicielem Handlowym w celu pozyskiwania oraz utrzymywania klientów w wyznaczonej strefie handlowej i realizacji comiesięcznego targetu sprzedaży
Analizowanie rynku pod kątem potencjalnych odbiorców usług
Budowanie pozytywnego wizerunku TNT Express wśród klientów oraz współpracowników
Raportowanie wyników aktywności handlowej
Prezentowanie oferty TNT w wyznaczonej strefie handlowej (miasta i miejscowości na terenie województwa)
Współpraca ze Stacjonarnym Przedstawicielem Handlowym w celu pozyskiwania oraz utrzymywania klientów w wyznaczonej strefie handlowej i realizacji comiesięcznego targetu sprzedaży
Analizowanie rynku pod kątem potencjalnych odbiorców usług
Budowanie pozytywnego wizerunku TNT Express wśród klientów oraz współpracowników
Raportowanie wyników aktywności handlowej
Przedstawiciel Handlowy
FERRO S.A - Armatura Sanitarna oraz Technika Grzewcza
Najważniejsze zadania na ww. stanowisku:
- Wykonanie indywidualnego planu sprzedaży,
- negocjowanie warunków transakcji,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja,
- realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem.
- zamówienia, umowy, rozliczenia zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
- reprezentacja firmy wobec konkretnego, indywidualnego klienta,
- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami
- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy
- monitorowanie rynku i działań konkurencji.
- realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego
działań
marketingowych i promocyjnych na określonym terenie(woj.opolskie i dolnośląskie)
- planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach,
- opracowywanie raportów z wykonywanych działań – (system raportowania Emigo),
- uczestnictwo w naradach okresowych w centrali firmy
- Wykonanie indywidualnego planu sprzedaży,
- negocjowanie warunków transakcji,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja,
- realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem.
- zamówienia, umowy, rozliczenia zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
- reprezentacja firmy wobec konkretnego, indywidualnego klienta,
- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami
- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy
- monitorowanie rynku i działań konkurencji.
- realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego
działań
marketingowych i promocyjnych na określonym terenie(woj.opolskie i dolnośląskie)
- planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach,
- opracowywanie raportów z wykonywanych działań – (system raportowania Emigo),
- uczestnictwo w naradach okresowych w centrali firmy
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS.DETALU
- Zwiększanie udziału firmy w rynku pracy poprzez sprzedaż produktów KP S.A w
punktach sprzedaży detalicznej na wyznaczonym terenie zgodnie z ustalonymi
trasami
- rozwój dystrybucji na wyznaczonym terenie
- właściwy merchandising produktów KP S.A.
- efektywne wykorzystanie materiałów reklamowych (POS)
- koordynacja i prowadzenie działań promocyjnych
- rozwijanie i utrzymywanie silnych więzi oraz kanałów komunikacji pomiędzy Firmą ,Klientami, a Dystrybutorami
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów i przekazywanie informacji
zgodnie z procedurą reklamacyjną
- zapewnianie wysokiej jakości produktów poprzez właściwą rotację zapasów,
właściwe składowanie oraz kontrolę przestrzegania terminów przydatności do
spożycia towarów w obrocie
- efektywne wdrażanie strategii i polityki Firmy
- zbieranie informacji na temat klienta, rynku oraz działań konkurencji
- kontrola kosztów i ich minimalizacja
punktach sprzedaży detalicznej na wyznaczonym terenie zgodnie z ustalonymi
trasami
- rozwój dystrybucji na wyznaczonym terenie
- właściwy merchandising produktów KP S.A.
- efektywne wykorzystanie materiałów reklamowych (POS)
- koordynacja i prowadzenie działań promocyjnych
- rozwijanie i utrzymywanie silnych więzi oraz kanałów komunikacji pomiędzy Firmą ,Klientami, a Dystrybutorami
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów i przekazywanie informacji
zgodnie z procedurą reklamacyjną
- zapewnianie wysokiej jakości produktów poprzez właściwą rotację zapasów,
właściwe składowanie oraz kontrolę przestrzegania terminów przydatności do
spożycia towarów w obrocie
- efektywne wdrażanie strategii i polityki Firmy
- zbieranie informacji na temat klienta, rynku oraz działań konkurencji
- kontrola kosztów i ich minimalizacja
Merchandiser Mobilny
- regularne odwiedziny we wszystkich punktach handlowych zgodnie z
harmonogramem,
- stały kontakt z kierownictwem hali,
- analiza ekspozycji pod względem: miejsca, jakości i wielkości powierzchni
przeznaczonej dla produktów firmy,
- wprowadzenie i utrzymanie standardów,
- dążenie do poprawy jakości ekspozycji.
Działania poprzez :
- negocjacje handlowe w ramach powierzonego budżetu marketingowego,
- raportowanie do centrali ASM,
- uczestnictwo w treningach i szkoleniach organizowanych przez ASM Partner
harmonogramem,
- stały kontakt z kierownictwem hali,
- analiza ekspozycji pod względem: miejsca, jakości i wielkości powierzchni
przeznaczonej dla produktów firmy,
- wprowadzenie i utrzymanie standardów,
- dążenie do poprawy jakości ekspozycji.
Działania poprzez :
- negocjacje handlowe w ramach powierzonego budżetu marketingowego,
- raportowanie do centrali ASM,
- uczestnictwo w treningach i szkoleniach organizowanych przez ASM Partner
Szkolenia i kursy
- Trener przygotowania motorycznego
- Instruktor kulturystyki
- Trener piłki nożnej UEFA A
- Uprawnienia pedagogiczne
- Menedżer Sportu
- Warsztaty z zakresu przygotowania kondycyjnego
- Cykliczny udział w konferencjach trenerskich.
- Akademia sprzedaży Kompanii Piwowarskiej S.A
- Instruktor kulturystyki
- Trener piłki nożnej UEFA A
- Uprawnienia pedagogiczne
- Menedżer Sportu
- Warsztaty z zakresu przygotowania kondycyjnego
- Cykliczny udział w konferencjach trenerskich.
- Akademia sprzedaży Kompanii Piwowarskiej S.A
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
- Sport
- Psychofizjologiczne aspekty funkcjonowania piłkarza
- Trening funkcjonalny piłkarza
- handel i zarządzanie
- Psychofizjologiczne aspekty funkcjonowania piłkarza
- Trening funkcjonalny piłkarza
- handel i zarządzanie
Organizacje
Dolnośląski Związek Piłki Nożnej (DZPN)
Inne
Prawo jazdy kat.B , pakiet Office - zaawansowany