Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Custom Publishing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PRASA FIRMOWA W POLSCE
-
Holmes Places - Warszawa
-
przeslij prosze sowije CV
pzdr
Łukasz Skalski -
z przyjemnością wymienie pare opini, a że "przy barze" z tym większą przyjemnoscią
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PRASA FIRMOWA W POLSCE
-
dziekuję - już jestem :)
-
Oj niestety ... o to tu właśnie chodzi - choć nie określałbym tego az tak perioratywnie ... :)
-
otóż wrecz przeciwnie - prpfesjonalny magazyn firmowy to nie zlepek artykułów "na temat" i "nie na temat". To właśnie kazdy artykuł stsownie działa - jedne bardziej inwazyjnie inne mniej (podprogowo) naprzykład budując klimat - i właśnie dlatego potrzebny jest precyzyjny brief !
-
Juz sam fakt ze prowadzi się na ten temat dyskusje dowodzi ze pismo/tytuł nie pozostają bez echa co w wymiarze marketingowym jest juz celem w sobie. KOlejna rzecz to target group - jak było podane sa to managerowie a zatem osoby oczekujące od swojego partnera biznesowego (w tym wypadku operator tel) bezpośredniego i indywidulanego podejscia - myslę że taki tytuł znacząco ociepla taka komunikację (adresaci mają bardziej lub mniej podprogowe wrażenie że sa wyróżnieni - bo czy prezes adresowałby swój biuletnych do wszytkich abonentów - chyba nie ... mysli kierownik Kowalski otrzymujac kolejny numer rzeczonego biuletynu ... :)
-
Ala chyba rzecz w tym by zrobić to najlepiej - dlatego wzorem agencji reklamowych istotnym by nie rzec niezbednym etapem musi być szczególowy briefing (czasami właczniez odniesieniem się do poszczególnych artykułów)