Łukasz Siedlecki
Supplier Quality Assurance Manager, Sanden Manufacturing Poland Sp. z o.o.
Wałbrzych,
dolnośląskie
Doświadczenie zawodowe
Supplier Quality Assurance Manager
Zarządzanie panelem lokalnych (Europa, Azja, Afryka Północna) dostawców części dla grupy Sanden. Koordynacja prac zespołu inżynierów ASQ i SQA w zakresie rozwoju nowych dostawców i realizacji zadań operacyjnych związanych z zapewnieniem jakości części dostarczanych do zakładu w Polkowicach i innych zakładów grupy Sanden na świecie. Współpraca z działem R&D i działem zakupów we wszystkich fazach rozwoju produktu. Koordynacja prac techników Kontroli Wejściowej oraz Techników pracujących w Laboratorium Kontroli Części.
Pilot Procesu
Analiza technicznej wykonalności i określenie specyfikacji procesu produkcji produktu w
warunkach seryjnych. Przygotowanie planu industrializacji dla projektu, korelacja z
harmonogramem wdrożenia po stronie klienta. Zarządzenie zespołem interdyscyplinarnym,
zbudowanym na potrzeby realizacji projektu. Współpraca z Program Managerem i innymi
osobami w Program Team wewszystkich fazach PMS. Zarządzanie procesem PMS od fazy
GR2B na poziomie zakładu produkcyjnego i u kontrahentów dedykowanych do
przygotowania parku maszynowego i infrastruktury na terenie firmy. Przygotowanie i
zarządzanie budżetem realizacji projektu.
warunkach seryjnych. Przygotowanie planu industrializacji dla projektu, korelacja z
harmonogramem wdrożenia po stronie klienta. Zarządzenie zespołem interdyscyplinarnym,
zbudowanym na potrzeby realizacji projektu. Współpraca z Program Managerem i innymi
osobami w Program Team wewszystkich fazach PMS. Zarządzanie procesem PMS od fazy
GR2B na poziomie zakładu produkcyjnego i u kontrahentów dedykowanych do
przygotowania parku maszynowego i infrastruktury na terenie firmy. Przygotowanie i
zarządzanie budżetem realizacji projektu.
Customer Care/New Project Quality Leader
Koordynacja działań zespołu odpowiedzialnego za jakość nowych i transferowanych
projektów.
Opracowanie polityki współpracy z klientami firmy i koordynacja działań Specjalistów ds. Kontaktu z Klientem.
Przygotowanie jakościowych elementów procesu i produktu dla projektów transferowanych do Polski.
Przygotowanie systemu zapewnienia jakości dla nowo wdrażanych projektów.
Doprowadzenie do zatwierdzenia procesu i wyrobu przez klienta.
Współpraca z klientem przez okres industrializacji projektu.
Walidacja procesu u poddostawców komponentów i półwyrobów dla nowych projektów.
projektów.
Opracowanie polityki współpracy z klientami firmy i koordynacja działań Specjalistów ds. Kontaktu z Klientem.
Przygotowanie jakościowych elementów procesu i produktu dla projektów transferowanych do Polski.
Przygotowanie systemu zapewnienia jakości dla nowo wdrażanych projektów.
Doprowadzenie do zatwierdzenia procesu i wyrobu przez klienta.
Współpraca z klientem przez okres industrializacji projektu.
Walidacja procesu u poddostawców komponentów i półwyrobów dla nowych projektów.
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości