Łukasz Senkowski

Łukasz Senkowski

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży, JTI
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

JTI Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Organizacja pracy pięcioosobowego zespołu
Rekomendacje: geomarketing, segmentacja klientów, działania operacyjne
Rozliczenia sił sprzedaży
Planowanie cykli marketingowych, trasówek
Raportowanie wskaźników operacyjnych firmy: sprzedaż/dystrybucja/merchandising
Automatyzacja procesów przetwarzania danych w SQL: SSIS, SSRS, SSAS
JTI Polska Sp. z o.o.
Analityk Sprzedaży
Złożone analizy rynkowe i biznesowe; rekomendacje; łączenie danych z wielu systemów, Data Mining.
Wdrażanie aplikacji do czyszczenia danych.
Udział w budowaniu Targetów dla sił sprzedaży oraz ich rozliczanie.
Raporty cyklicznie: sprzedaż, rozliczenia klientów, prognozy.
JTI Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. Integracji Danych
Organizacja pracy trzyosobowego zespołu.
Zarządzanie bazami danych każdego z kanału sprzedaży. Integracja danych z różnych systemów.
Budowa raportów cyklowych zawierających zintegrowane dane z różnych działów: finanse/marketing/sprzedaż/dane zewnętrzne.
Przygotowywanie złożonych analiz biznesowych, prognoz rozwoju rynku i poszczególnych kanałów.
Rozwój aplikacji biznesowych, wdrażanie nowych funkcjonalności, wzbogacanie dostępnych danych.
Royal Collection
Analityk - Koordynator ds. Obrotu Towarowego
zarządzanie asortymentem, markami, cenami w podległej grupie sklepów; rekomendacje dostaw, przecen, przesunięć towarowych; tworzenie cyklicznych raportów dla działów: zakupów, sprzedaży; tworzenie narzędzi analitycznych dla działów; kontroling działań Brand Managerów, koordynatorów sprzedaży, sprzedawców; przygotowywanie budżetów dla działów; tworzenie systemów wynagradzania; obsługa bieżących analiz dla zarządu
Logo
Koordynator projektów
Własna działalność - badania rynku
Wykonywanie badań rynku dla: Copy General, Fundacji „Dzieci Niczyje”, Konfederacji Pracodawców Polskich „Lewiatan

Negocjacje kontraktów; koordynowanie procesu zbierania danych; analiza statystyczna danych; tworzenie raportów, prezentacji z badań.

Szkolenia i kursy

SAP - Power User for O2C (Geneva)
Siebel (TME, Oracle) - firma Biz Tech
SQL - budowa złożonych zapytań - JTI

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa

Zainteresowania

Piłka nożna, Giełda, Historia

Inne

Obsługa komputera:
Znajomość biegła: Excel (również VBA), Access, PowerPoint, SQL
Znajomość Dobra: Siebel/TME, Targit BI, SAP, SPSS, Axapta, Word
Budowa baz danych, Data Mining, złożone analizy biznesowe

Grupy

Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie