Łukasz Sapek
Specjalista ds. Obsługi Klienta, Cisco Systems Polska Sp. z o.o.
Kraków,
małopolskie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Wsparcie Partnerów Biznesowych
- doradca ds. operacyjnych i główny punkt kontaktu dla partnerów biznesowych
- wspólne planowanie biznesowe z partnerami biznesowymi/ partner account manager/ partner service development manager
- współpraca z łańcuchem dostaw i logistyką
- monitorowanie certyfikacji i specjalizacji
- zarządzanie rabatami
- kompleksowe zarządzanie eskalacjami
- wzmacnianie wśród partnerów biznesowych znajomości procesów i narzędzi jak również ich samowystarczalności
- wspólne planowanie biznesowe z partnerami biznesowymi/ partner account manager/ partner service development manager
- współpraca z łańcuchem dostaw i logistyką
- monitorowanie certyfikacji i specjalizacji
- zarządzanie rabatami
- kompleksowe zarządzanie eskalacjami
- wzmacnianie wśród partnerów biznesowych znajomości procesów i narzędzi jak również ich samowystarczalności
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Wsparcie Działu Sprzedaży
- główny punkt kontaktu dla działu sprzedaży w sprawach produktowych i operacyjnych
- wsparcie kont oraz transakcji w tym proaktywne przygotowywanie kwotacji
- zarządzanie wynikami sprzedaży - śledzenie i zaangażowanie w transakcje (włączając duże i strategiczne), przegląd i tworzenie zarysów wyników sprzedaży oraz ich ogólnych prognóz
- przygotowywanie kwartalnych zestawień biznesowych
- ekspertyza i edukacja innych w zakresie procesów i narzędzi systemowych
- proaktywne zarządzanie zaległościami transakcyjnymi i krytycznymi eskalacjami
- koordynowanie codziennych czynności transakcyjnych z regionalnymi zespołami
- wsparcie kont oraz transakcji w tym proaktywne przygotowywanie kwotacji
- zarządzanie wynikami sprzedaży - śledzenie i zaangażowanie w transakcje (włączając duże i strategiczne), przegląd i tworzenie zarysów wyników sprzedaży oraz ich ogólnych prognóz
- przygotowywanie kwartalnych zestawień biznesowych
- ekspertyza i edukacja innych w zakresie procesów i narzędzi systemowych
- proaktywne zarządzanie zaległościami transakcyjnymi i krytycznymi eskalacjami
- koordynowanie codziennych czynności transakcyjnych z regionalnymi zespołami
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta / Wsparcie Działu Sprzedaży
International Paper – European Customer Service Centre (Kraków)
- odpowiadanie na szereg zapytań od klientów, personelu IP czy też partnerów biznesowych
- procesowanie zamówień i raportów, wprowadzanie zmian i dostosowań oraz ogólne wsparcie informacyjne
- reprezentowanie zespołu w spotkaniach biznesowych z Działem Sprzedaży i innymi działami
- wsparcie koordynatora w codziennych zadaniach oraz przejmowanie obowiązków koordynatorskich w trakcie nieobecności koordynatora
- dbanie o satysfakcję klientów i podtrzymywanie z nimi pozytywnych relacji
- procesowanie zamówień i raportów, wprowadzanie zmian i dostosowań oraz ogólne wsparcie informacyjne
- reprezentowanie zespołu w spotkaniach biznesowych z Działem Sprzedaży i innymi działami
- wsparcie koordynatora w codziennych zadaniach oraz przejmowanie obowiązków koordynatorskich w trakcie nieobecności koordynatora
- dbanie o satysfakcję klientów i podtrzymywanie z nimi pozytywnych relacji
Customer Service Advisor
VisitScotland, Edinburgh and Scotland Information Centre
- dostarczanie bieżących informacji zarówno o charakterze lokalnym, jak i ogólnopaństwowym
- promocja i sprzedaż biletów związanych z transportem, wycieczkami zorganizowanymi, różnymi atrakcjami turystycznymi oraz wszelkimi rodzaju wydarzeniami kulturalnymi i artystycznymi
- rezerwacja zakwaterowania przy użyciu systemu komputerowego oraz dostępnych formularzy
- przeprowadzanie transakcji gotówkowych oraz przy użyciu czeków
i kart kredytowych
- promocja i sprzedaż biletów związanych z transportem, wycieczkami zorganizowanymi, różnymi atrakcjami turystycznymi oraz wszelkimi rodzaju wydarzeniami kulturalnymi i artystycznymi
- rezerwacja zakwaterowania przy użyciu systemu komputerowego oraz dostępnych formularzy
- przeprowadzanie transakcji gotówkowych oraz przy użyciu czeków
i kart kredytowych
Szkolenia i kursy
CAPM®
PMP® Boot Camp Preparation Course
Six Sigma Yellow Belt training and certification
PMP® Boot Camp Preparation Course
Six Sigma Yellow Belt training and certification
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Turystyka wysokogórska , narciarstwo, muzyka elektroniczna, kultura i muzyka celtycka, literatura fantasy
Organizacje
Cisco
International Paper
VisitScotland
Marriott International
International Paper
VisitScotland
Marriott International
Inne
Prawo jazdy - kat. B