Łukasz Sapek

Łukasz Sapek

Specjalista ds. Obsługi Klienta, Cisco Systems Polska Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Cisco Systems Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Wsparcie Partnerów Biznesowych
- doradca ds. operacyjnych i główny punkt kontaktu dla partnerów biznesowych
- wspólne planowanie biznesowe z partnerami biznesowymi/ partner account manager/ partner service development manager
- współpraca z łańcuchem dostaw i logistyką
- monitorowanie certyfikacji i specjalizacji
- zarządzanie rabatami
- kompleksowe zarządzanie eskalacjami
- wzmacnianie wśród partnerów biznesowych znajomości procesów i narzędzi jak również ich samowystarczalności
Cisco Systems Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Wsparcie Działu Sprzedaży
- główny punkt kontaktu dla działu sprzedaży w sprawach produktowych i operacyjnych
- wsparcie kont oraz transakcji w tym proaktywne przygotowywanie kwotacji
- zarządzanie wynikami sprzedaży - śledzenie i zaangażowanie w transakcje (włączając duże i strategiczne), przegląd i tworzenie zarysów wyników sprzedaży oraz ich ogólnych prognóz
- przygotowywanie kwartalnych zestawień biznesowych
- ekspertyza i edukacja innych w zakresie procesów i narzędzi systemowych
- proaktywne zarządzanie zaległościami transakcyjnymi i krytycznymi eskalacjami
- koordynowanie codziennych czynności transakcyjnych z regionalnymi zespołami
Logo
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta / Wsparcie Działu Sprzedaży
International Paper – European Customer Service Centre (Kraków)
- odpowiadanie na szereg zapytań od klientów, personelu IP czy też partnerów biznesowych
- procesowanie zamówień i raportów, wprowadzanie zmian i dostosowań oraz ogólne wsparcie informacyjne
- reprezentowanie zespołu w spotkaniach biznesowych z Działem Sprzedaży i innymi działami
- wsparcie koordynatora w codziennych zadaniach oraz przejmowanie obowiązków koordynatorskich w trakcie nieobecności koordynatora
- dbanie o satysfakcję klientów i podtrzymywanie z nimi pozytywnych relacji
Logo
Customer Service Advisor
VisitScotland, Edinburgh and Scotland Information Centre
- dostarczanie bieżących informacji zarówno o charakterze lokalnym, jak i ogólnopaństwowym
- promocja i sprzedaż biletów związanych z transportem, wycieczkami zorganizowanymi, różnymi atrakcjami turystycznymi oraz wszelkimi rodzaju wydarzeniami kulturalnymi i artystycznymi
- rezerwacja zakwaterowania przy użyciu systemu komputerowego oraz dostępnych formularzy
- przeprowadzanie transakcji gotówkowych oraz przy użyciu czeków
i kart kredytowych
Logo
Barman
Edinburgh Marriott Hotel
- obsługa gości hotelowych
- zaopatrzenie baru (również inwentaryzacja)
- dbanie o wzrost sprzedaży
- troska o ogólne zadowolenie gości z pobytu w hotelu
- przestrzeganie zasad BHP
Logo
Barman
London Marriott Hotel Grosvenor Square
- serwowanie potraw i napoi (łącznie z koktajlami)
- utrzymywanie wysokiego standardu świadczonych usług
- uzupełnianie stanu zaopatrzenia
- dbanie o czystość całego otoczenia baru

Szkolenia i kursy

CAPM®
PMP® Boot Camp Preparation Course
Six Sigma Yellow Belt training and certification

Edukacja

Logo
filologia angielska, licencjackie
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Sosnowcu

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

Turystyka wysokogórska , narciarstwo, muzyka elektroniczna, kultura i muzyka celtycka, literatura fantasy

Organizacje

Cisco
International Paper
VisitScotland
Marriott International

Inne

Prawo jazdy - kat. B