Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny specjalista ds. promocji
Odpowiedzialny za ofertę biznesową Internetu mobilnego LTE w segmencie SOHO / VSE
Zakres obowiązków:
- proponowanie i wdrażanie nowych promocji, kampanii marketingowych, podnoszących sprzedaż, lojalność oraz dochodowość klientów;
- przygotowywanie założeń biznesowych do promocji, analiza wyników;
- tworzenie planów działań kampanijnych (TTL);
- monitorowanie aktywności konkurencji, analiza rynku i potrzeb klientów biznesowych, analiza konkurencyjności ofert;
- praca nad projektami związanymi z promocją najnowszych rozwiązań skierowanych do klienta biznesowego;
- odpowiedzialność za prezentację produktu w punktach własnych i agencyjnych;
- przygotowywanie materiałów związanych z komunikacją produktów biznesowych;
- raportowanie wyników sprzedażowych;
Zakres obowiązków:
- proponowanie i wdrażanie nowych promocji, kampanii marketingowych, podnoszących sprzedaż, lojalność oraz dochodowość klientów;
- przygotowywanie założeń biznesowych do promocji, analiza wyników;
- tworzenie planów działań kampanijnych (TTL);
- monitorowanie aktywności konkurencji, analiza rynku i potrzeb klientów biznesowych, analiza konkurencyjności ofert;
- praca nad projektami związanymi z promocją najnowszych rozwiązań skierowanych do klienta biznesowego;
- odpowiedzialność za prezentację produktu w punktach własnych i agencyjnych;
- przygotowywanie materiałów związanych z komunikacją produktów biznesowych;
- raportowanie wyników sprzedażowych;
Product manager
Hachette Polska
- testowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów – analiza rynku, konkurencji i potrzeb grup docelowych, opracowywanie koncepcji nowych produktów, analiza rentowności produktu;
- zarządzanie bieżącymi projektami – organizowanie pracy podwykonawców, ocena i kontrola jakości materiałów, analiza P&L projektów; operacyjne koordynowanie projektów;
- kreowanie strategii marketingowej dla nowych produktów – przygotowywanie materiałów promocyjnych i wdrożenie działań na rynku;
- monitorowanie wyników sprzedaży – współpraca z dystrybutorami, analizowanie wyników sprzedaży, prognozowanie trendów sprzedażowych.
- zarządzanie bieżącymi projektami – organizowanie pracy podwykonawców, ocena i kontrola jakości materiałów, analiza P&L projektów; operacyjne koordynowanie projektów;
- kreowanie strategii marketingowej dla nowych produktów – przygotowywanie materiałów promocyjnych i wdrożenie działań na rynku;
- monitorowanie wyników sprzedaży – współpraca z dystrybutorami, analizowanie wyników sprzedaży, prognozowanie trendów sprzedażowych.
Product manager / wydawca
Zarządzanie produktami:
- przygotowywanie i realizowanie budżetu,
- planowanie i koordynowanie działań promocyjnych,
- nadzorowanie pracy redakcji,
- współpraca z działem kreacji i controllingu
Wprowadzanie nowych produktów na rynek (przygotowywanie koncepcji, tworzenie planów finansowych i promocyjnych, badania rynku)
Tworzenie 5 letnich planów finansowych podległego SBU
- przygotowywanie i realizowanie budżetu,
- planowanie i koordynowanie działań promocyjnych,
- nadzorowanie pracy redakcji,
- współpraca z działem kreacji i controllingu
Wprowadzanie nowych produktów na rynek (przygotowywanie koncepcji, tworzenie planów finansowych i promocyjnych, badania rynku)
Tworzenie 5 letnich planów finansowych podległego SBU
Account manager
- utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych,
- koordynowanie 2 programów marketingu celowanego
- koordynowanie 2 programów marketingu celowanego
Szkolenia i kursy
"Partnerska współpraca" - szkolenie Chiltern Consultancy International
„Budowanie relacji” - szkolenie Chiltern Consultancy International
„Delegowanie, egzekwowanie, motywowanie” – szkolenie Schenk Institute
„Rola szefa i rozwijanie podwładnych” – szkolenie Schenk Institute
„Efektywne zarządzanie czasem” – szkolenie Schenk Institute
„Zarządzanie zespołem” – Profesja Consulting
„Budowanie relacji” - szkolenie Chiltern Consultancy International
„Delegowanie, egzekwowanie, motywowanie” – szkolenie Schenk Institute
„Rola szefa i rozwijanie podwładnych” – szkolenie Schenk Institute
„Efektywne zarządzanie czasem” – szkolenie Schenk Institute
„Zarządzanie zespołem” – Profesja Consulting
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
scrabble oczywiście ;)
Inne
VBA
Adobe Photoshop,
Adobe InDesign,
Adobe Photoshop,
Adobe InDesign,
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fantastyka
O literaturze, która przekracza granice, tworzy światy, zachwyca bogactwem wyobraźni, zadaje pytania i szuka odpowiedzi...
Kampania Przeciw Homofobii
Grupa dla wszystkich, w tym członków i sympatyków Kampanii Przeciw Homofobii - organizacji pożytku publicznego.
Księgowość NGO
Grupa skierowana do osób zajmujących się księgowością i finansmi w organizacjach pozarządowych.
Ma słuzyć wymianie informacji, doświadczeń i wiedzy oraz dyskusjom na tematy nurtujące księgowych z zar
Nieruchomości i prawo
Problematyka prawno-skarbowa nieruchomości i porady Specjalistów w tym zakresie.