Łukasz Rudzki

Customer Service Specialist - UltraLogistic
Katowice, śląskie

Umiejętności

Coaching Komunikatywność Logistyka międzynarodowa Logistyka Microsoft Office Zarządzanie transportem Zarządzanie zespołem Kierowanie zespołem Techniki sprzedaży i negocjacji Logistyka - zarządzanie łańcuchem dostaw

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Unilever Polska S.A.
Virtual Factory Planner
SAP & APO planner
Unilever Polska S.A.
Customer Service Specialist
UltraLogistic
Maksimum sp. z o. o. HOLDING S.K.A. (dawniej Przedsiębiorstwo OPAL sp. z o. o.)
Team Leader
Zarządzanie grupą 20-35 pracowników.
Realizacja celi jakościowych oraz ilościowych.
Maksimum sp. z o. o. HOLDING S.K.A. (dawniej Przedsiębiorstwo OPAL sp. z o. o.)
Specjalista ds. Jakości i Monitoringu
§ Prowadzenie Coachingów Live (monitorowanie na bieżąco pracy konsultanta i przekazywanie bezpośrednio informacji zwrotnej- odsłuchy on-line i live);

§ Prowadzenie Coachingów Stanowiskowych (monitorowanie archiwalnych rozmów konsultanta i przekazywanie informacji zwrotnej);

§ Weryfikacja rozmów archiwalnych;

§ Weryfikacja rozmów z raportów;

§ Raportowanie ocen w Raporcie Miesięcznym oraz w Taryfikatorze Błędów;

§ Weryfikacja norm nałożonych przez Dział Jakości;

§ Odpowiedzialność za wynik sprzedażowo-aktywacyjny grupy i kampanii;

§ Odpowiedzialność za wynik jakościowy, na poziomie ustalonym przez Kierowników CC;
Maksimum sp. z o. o. HOLDING S.K.A. (dawniej Przedsiębiorstwo OPAL sp. z o. o.)
Konsultant ds. sprzedaży
sprzedaż, obsługa klienta, procesowanie zamówień, tworzenie ofert.
Logo
praktykant
GRAMAT BIZ – Sp. z o. o.
Praktyka w firmie zarządzającej nieruchomościami:
- sporządzanie i kierowanie ofert
- poszukiwanie klientów

Edukacja

Logo
Zarządzanie (Zarządzanie marketingowe w usługach profesionalnych, turystyce i mediach), magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczy w Katowicach

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

sport (kolarstwo górskie, narciarstwo), podróże

Inne

• Znajomość technik negocjacyjnych oraz technik sprzedaży
• Komunikatywność
• Skuteczność w osiąganiu założonych celów
• Łatwość uczenia się
• Zdolności analityczne
• Umiejętność zarządzania czasem
• Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów
• Kreatywność i zdolności organizacyjne
• Umiejętność pracy w grupie
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• Samodzielność oraz samodyscyplina
• Odporność na stres
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz otwartość na zmiany
• Dyspozycyjność
• Sumienność i dokładność
• Zaangażowanie w wykonywaną pracę
• Bardzo dobra obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, itp.), pakietu Microsoft Office, Internetu
• Prawo jazdy kat. B