Łukasz Robak

kierownik działu handlowego DAGMA
Częstochowa, śląskie

Umiejętności

B2B Współpraca biznesowa Call Center Kanał Sprzedaży Coaching Sprzedaż bezpośrednia Zarządzanie pracownikami Branża rozrywkowa FMCG Bezpieczeństwo informacji Rozwiązania IT Zarządzanie kluczowymi klientami Negocjacje Rozwój organizacyjny Rekrutacja Zarządzanie Sprzedażą Rozwój pracowników Strategia sprzedaży Sprzedaż Sieci handlowe branża mięsna terminal kart płatniczych

Doświadczenie zawodowe

DAGMA Sp. z o.o.
Kierownik działu handlowego
Grupa LEW Sp. z o.o.
Ogólnopolski Kierownik ds. Przedstawicieli Handlowych
• Organizował pracę podległego zespołu (ok.. 30 osób)
• Zarządzał personelem w każdym jego aspekcie, od rekrutacji po zwolnienie.
• Odpowiadał za realizację planu sprzedaży.
• Organizował ogólnopolskie akcje marketingowe mające na celu zwiększenie sprzedaży jak i promowanie marki.
• Monitorowanie postępów pracy podległego zespołu.
• Wdrażanie nowych produktów na rynek i monitoring ich sprzedaży
• Zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji.
• Organizacja i prowadzenie szkoleń z technik sprzedaży i technik negocjacji.
• Identyfikowanie celów Firmy z celami pracowników.
Logo
Kierownik Regionu Sprzedaży
Zakłady Mięsne DUDA-Bis Sp. z o.o.
• Negocjowanie warunków współpracy zarówno z sieciami jak i klientami detalicznymi.
• Organizował pracę podległego zespołu.
• Zarządzał personelem w każdym jego aspekcie, od rekrutacji po zwolnienia.
• Odpowiadał za realizację wynegocjowanego planu sprzedaży.
• Nadzór nad analizą sprzedaży obsługiwanych klientów i jej wykorzystanie do aktywizacji sprzedaży.
• Identyfikowanie celów regionu z celami pracowników.
• Monitorowanie postępów pracy podległych pracowników.
• Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
• Zapewnienie i nadzór nad sprawna obsługą klienta z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi komunikacji
• Nadzór nad analizą sprzedaży obsługiwanych klientów i jej wykorzystanie do aktywizacji sprzedaży.
• Wdrażanie nowych produktów na rynek i monitoring ich sprzedaży.
• Organizował akcje marketingowe mające na celu budowanie wizerunku firmy jak i zwiększenie sprzedaży.
• Pozyskiwał nowych klientów.
Logo
Dyrektor Sprzedaży
Zakłady Mięsne DUDA-Bis Sp. z o.o.
• Planowanie zadań działu sprzedaży i efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów.
• Zapewnienie sprawnej organizacji realizowanych zadań przez dział.
• Identyfikowanie celów działu z celami pracowników.
• Monitorowanie postępów pracy podległych pracowników.
• Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
• Analiza zapotrzebowania klientów na mięso i wędliny.
• Nadzór nad sporządzaniem tygodniowych prognoz sprzedaży
• Zapewnienie pełnego dostępu towarów z aktualnej oferty sprzedaży.
• Zapewnienie i nadzór nad sprawna obsługą klienta z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi komunikacji
• Kontrola realizacji zamówień.
• Nadzór nad analizą sprzedaży obsługiwanych klientów i jej wykorzystanie do aktywizacji sprzedaży.
• Współtworzenie polityki cenowej w zakresie sprzedaży eksportowej i hurtowej sprzedaży mięsa.
• Monitorowanie rynków zagranicznych i dobór najlepszych metod rozwoju sprzedaży na tych rynkach.
• Współuczestnictwo w wyborze i ocenie propozycji nowych produktów.
• Wdrażanie nowych produktów na rynek i monitoring ich sprzedaży.
• Organizacja i nadzór badań rynkowych produktu za pomocą wywiadu telefonicznego
• Nadzór i opracowywanie raportów z badań rynkowych produktu.
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Zakłady Mięsne DUDA-Bis Sp. z o.o.
• Sprawował bieżącą opiekę nad klientami.
• Organizował akcje marketingowe mające na celu budowanie wizerunku firmy jak i zwiększenie sprzedaży.
• Utrzymywał i nadzorował kontakty z klientem
• Negocjował warunki współpracy z klientami.
• Pozyskiwał nowych klientów.
• Kreował odpowiedni wizerunek firmy na rynku.
• Przygotowywał i przeprowadzał degustacje w punktach handlowych.
• Współtworzył akcje marketingowe całego regionu sprzedaży.
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Zakłady Mięsne „Aleksandria”
• Był managerem sklepów firmowych i frenchisingowych.
• Współtworzył strategie marketingową firmy.
• Organizował akcje marketingowe mające na celu budowanie wizerunku firmy jak i zwiększenie sprzedaży.
• Otrzymał nagrodę za najlepsze wyniki wśród pracowników działu marketingu i sprzedaży.
• Reprezentował firmę na targach spożywczych.
• Sprawował bieżącą opiekę nad klientami.
• Utrzymywał i nadzorował kontakty z klientem.
• Kreował odpowiedni wizerunek firmy na rynku.
• Negocjował warunki współpracy z klientami.
• Pozyskiwał nowych klientów.
• Przygotowywał i przeprowadzał degustacje w punktach handlowych.
Mirex
Przedstawiciel Handlowy
• Sprawował bieżącą opiekę nad klientami.
• Utrzymywał i nadzorował kontakty z klientem.
• Kreował odpowiedni wizerunek firmy na rynku.
• Negocjował warunki współpracy z klientami.
• Pozyskiwał nowych klientów.
• Przeprowadzał merchandising w punktach handlowych.
• Przygotowywał i przeprowadzał degustacje w punktach handlowych.
Empik
Dyrektor Salonu
• Przygotowywał, współtworzył i realizował roczny budżet salonu.
• Organizował prace podległego zespołu.
• Motywował i wspomagał w pracy podległy zespół.
• Przygotowywał analizy finansowe salonu.
• Podejmował strategiczne decyzje dotyczące salonu.
• Negocjował zasady współpracy ze strategicznymi partnerami handlowymi.
• Doprowadził do zwiększenia sprzedaży o 35%.
• Zwiększył dynamikę sklepu w porównaniu do zeszłego roku o 46%.
• Miesięczne plany sprzedaży salonu regularnie przekraczał o ok. 20-30%.
universal music polska
Executive producer
• Prowadził pod wytwórnie fonograficzną.
• Przygotowywał biznes plany.
• Zajmował się szacowaniem wielkości sprzedaży konkretnego produktu.
• Przygotowywał strategię marketingową mającą na celu dotarcie produktu do wyznaczonej grupy docelowej.
• Wyszukiwał nowe talenty muzyczne.
• Negocjował kontrakty z artystami.
• Tworzył wizerunek artysty.
• Odpowiadał za kontakty z mediami.
• Organizował profesjonalne trasy koncertowe.
Empik
Kierownik działu „Muzyka i film”.
• Zdolność do motywowania i organizacji pracy innych w celu osiągnięcia założonych celów.
• Obowiązki obejmowały wszystkie aspekty zarządzania personelem, od rekrutacji, po zwolnienie.
• Wprowadzenie programu, który doprowadził do zmniejszenia nierotującego towaru o 45 %.
• Negocjowanie zasad współpracy z przedstawicielami handlowymi.
• Odpowiadał za zamówienia.
• Obsługiwał i doradzał klientom.
• W określonych przypadkach przejmował obowiązki dyrektora klubu.
Empik
Sprzedawca
• Biegle diagnozował potrzeby klienta.
• Sprawnie dokonywał prezentacji towaru.
• W miły, uprzejmy i grzeczny sposób odpowiadał na wątpliwości klienta.
• Obsługiwał kasę fiskalną.
• Samodzielnie dokonywał zwrotów towarowych.
• Dokonywał zamówień towarowych u dostawców.
• Odpowiadał za prawidłową ekspozycję towaru.

Szkolenia i kursy

• Certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie technik sprzedaży.
• Certyfikat ukończenia szkolenia na „Szefa”.
• Szkolenie z zakresu technik negocjacji.
• Coutching.
• Certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie podstawowego zakresu wiedzy i umiejętności przedstawiciela handlowego. (wynik bardzo dobry)

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Reklama, ekonomia, muzyka, film, literatura, sport.

Inne

• Współpracował z ośrodkiem szkoleniowym „Czwarty wymiar” w charakterze trenera.
Prowadził szkolenia o tematyce:
- Techniki sprzedaży.
- Techniki negocjacji.
- Profesjonalna obsługa klienta.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Częstochowa
Częstochowa
Grupa osób jakkolwiek związanych z Częstochową i jej okolicami.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
trenerzy biznesu
trenerzy biznesu
Dla tych, dla których szkolenia są pasją i wierzą ,że tak chociaż trochę można zmienić świat na lepsze...
Trójka
Trójka
Dla ludzi Trójki, słuchaczy, sympatyków