Łukasz Prokopowicz

Specjalista Produktowy, PZU
Kędzierzyn-Koźle, opolskie

Umiejętności

Negocjacje Prowadzenie szkoleń Zarządzanie zespołem Zarządzanie Sprzedażą Ubezpieczenia Prawo jazdy kat B Doskonała znajomość pakietu MS Office

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
p.o. Kierownika Sprzedaży Agentów Wyłącznych
1. Realizacja wyznaczonych celów biznesowych i planów sprzedażowych w ramach Zespołu Sprzedaży oraz współpracującej sieci agentów wyłącznych.
2. Zarządzanie Zespołem Sprzedaży, w szczególności poprzez:
b) wyznaczanie i rozliczanie zadań premiowych,
c) monitorowanie i analizowanie jakości pracy oraz wyników Zespołu,
d) zapewnienie właściwego poziomu wiedzy merytorycznej oraz rozwoju Zespołu.
3. Zarządzanie podległą siecią agentów wyłącznych, w szczególności poprzez:
a) realizowanie strategii sprzedaży,
b) dobór optymalnych metod pracy zgodnie z obowiązującym modelem,
c) nadawanie i rozliczanie kontraktów oraz zadań sprzedażowych,
e) budowanie trwałych relacji i wysokiego poziomu obsługi agentów wyłącznych,
f) wdrażanie, obsługę centralnych oraz lokalnych programów motywacyjnych kierowanych do kanału agentów wyłącznych,
g) wspieranie agentów w procesie sprzedaży i obsługi umów ubezpieczenia,
h) aktywizację oraz wdrażanie programów naprawczych.
4. Zapewnienie wysokiego poziomu rekrutacji
Grupa PZU
Specjalista Produktowy
1. Realizacja wyznaczonych celów biznesowych oraz planów sprzedażowych w ramach współpracującej sieci , w szczególności poprzez prowadzenie szkoleń produktowych, udzielanie wyjaśnień dotyczących interpretacji ogólnych warunków ubezpieczenia oraz pomoc w procesie sprzedaży.
2. Wspomaganie pracy Kierownika Sprzedaży w zakresie realizacji zadań sprzedażowych w obszarze klienta masowego.
3. Zapewnienie najwyższej jakości wsparcia współpracujących z Zespołem Sprzedaży pośredników ubezpieczeniowych, w szczególności w zakresie:
a) wiedzy o produktach, taryfach i wytycznych,
b) przygotowywania wzorów standardowych ofert ubezpieczenia oraz monitoring ich skuteczności sprzedażowej,
c) wspólnych wizyt sprzedażowych u klientów, celem zapewnienia wsparcia merytorycznego,
d) wystawiania umów ubezpieczenia wykraczających poza pełnomocnictwo ,
e) udzielania wyjaśnień i informacji niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procesu underwritingu,
4. Zapewnienie właściwego przebiegu procesu szkoleń.
Grupa PZU
p.o. Koordynatora Ubezpieczeń Majątkowych Klienta Indywidualnego
1. Realizacja wyznaczonych celów biznesowych Obszaru Sprzedaży w zakresie produktów majątkowych klienta indywidualnego poprzez zapewnienie wysokiego poziomu wiedzy podległych produktach oraz udzielanie wsparcia merytorycznego.
2. Udzielenie wyjaśnień w zakresie przyporządkowanych produktów, interpretowanie zapisów ogólnych warunków ubezpieczenia, taryf i wytycznych.
3. Wdrażanie nowych / zmodyfikowanych produktów ubezpieczeniowych.
4. Opracowywanie warunków programów branżowych / porozumień oraz wnioskowanie do Biura Sprzedaży celem akceptacji proponowanych rozwiązań.
5. Analizowanie wyników sprzedaży podległych ubezpieczeń i rekomendowanie działań korygujących.
6. Opiniowanie roszczeń i odwołań klientów oraz podmiotów sprzedaży w zakresie przyporządkowanych produktów.
7. Analizowanie rynku ubezpieczeniowego i działań innych towarzystw ubezpieczeniowych.
8. Koordynowanie programu szkoleń.
9. Przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych.
10. Organizacja i prowadzenie szkoleń.
Grupa PZU
Specjalista Produktowy
1. Realizacja wyznaczonych celów biznesowych oraz planów sprzedażowych w ramach współpracującej sieci , w szczególności poprzez prowadzenie szkoleń produktowych, udzielanie wyjaśnień dotyczących interpretacji ogólnych warunków ubezpieczenia oraz pomoc w procesie sprzedaży.
2. Wspomaganie pracy Kierownika Sprzedaży w zakresie realizacji zadań sprzedażowych w obszarze klienta masowego.
3. Zapewnienie najwyższej jakości wsparcia współpracujących z Zespołem Sprzedaży pośredników ubezpieczeniowych, w szczególności w zakresie:
a) wiedzy o produktach, taryfach i wytycznych,
b) przygotowywania wzorów standardowych ofert ubezpieczenia oraz monitoring ich skuteczności sprzedażowej,
c) wspólnych wizyt sprzedażowych u klientów, celem zapewnienia wsparcia merytorycznego,
d) wystawiania umów ubezpieczenia wykraczających poza pełnomocnictwo ,
e) udzielania wyjaśnień i informacji niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procesu underwritingu,
4. Zapewnienie właściwego przebiegu procesu szkoleń.
Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca klienta
Kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych
Biuroteka Sp. z o.o.
Sprzedawca / Przedstawiciel Handlowy
sprzedaż usług telekomunikacyjnych (Plus GSM)
Logo
Grafik Komputerowy
Studio Reklamy WENA
Projektowanie i wykonywanie Reklam (tablice, bilbordy, oklejanie pojazdów)

Szkolenia i kursy

- Sztuka prezentacji i zbijanie obiekcji (styczeń 2019)
- Komunikacja która przynosi efekty (wrzesień 2016)
- Profesjonalne i efektywne szkolenie produktowe w oparciu o prezentacje i materiały obowiązujące w Pionie (czerwiec 2015)
- Just in time - warsztaty zarządzania sobą w czasie (czerwiec 2015)
- Profesjonalna prezentacja produktowa (lipiec 2014)
- Uprawnienia Agenta Ubezpieczeniowego (Dział II - kurs i egzamin) (kwiecień 2014)
- Train The Trainer z zakresu prowadzenia szkoleń (październik 2011)
- Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych (sierpień 2009)
- Rasowy Handlowiec (czerwiec 2007)

Edukacja

Logo
Zarządzanie / Psychologia i zarządzanie kapitałem ludzkim, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu Wydział Ekonomiczny w Opolu
Logo
Administracja i Bezpieczeństwo Wewnętrzne, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu Wydział Ekonomiczny w Opolu
Logo
Ogólny z rozszerzonym Angielskim, średnie
V L.O. Ogólnokształcące im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Opolu

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe