Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Site Manager
* Zarządzanie działalnością Call Center w Łodzi - około 180 pracowników (telesprzedaż, infolinia, obsługa klienta)
* Rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników (Project Manager/s, Team Leaders, Agents) oraz dbałość o systematyczny rozwój umiejętności zarówno twardych jak i miękkich
* Odpowiedzialność za rentowność projektów oraz realizację budżetu
* Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
* Rozwój bieżącej działalności Call Center
* Tworzenie strategii rozwoju dla Call Center, monitorowanie i kontrola ich realizacji
* Rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników (Project Manager/s, Team Leaders, Agents) oraz dbałość o systematyczny rozwój umiejętności zarówno twardych jak i miękkich
* Odpowiedzialność za rentowność projektów oraz realizację budżetu
* Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
* Rozwój bieżącej działalności Call Center
* Tworzenie strategii rozwoju dla Call Center, monitorowanie i kontrola ich realizacji
Szkolenia i kursy
- umiejętności interpersonalne
- zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
- techniki sprzedaży
- warsztat umiejętności menedżerskich
- zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
- techniki sprzedaży
- warsztat umiejętności menedżerskich
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
- muzyka, zarówno słuchanie jak i komponowanie
- polityka w historii średniowiecznej
- psychologia sprzedaży
- polityka w historii średniowiecznej
- psychologia sprzedaży