Umiejętności
B2B
Marketing B2B
planowanie biznesu
Negocjacje kontraktu
Sprzedaż bezpośrednia
Prognozowanie
Obsługa kluczowych klientów
Managing Key Accounts
Wywiad rynku
Marketing
Microsoft Office
Ustalanie priorytetów
Negocjacje
Promocje
Public Relations
Publikacje
Trade Marketing
Sales Managment
B2B Sales
prawo jazdy od 2008r.
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Junior Key Account Manager
- Opieka nad strategicznymi klientami
- Prezentacja produktów, doradzanie klientom i negocjacje zakupów
- Przygotowywanie umów oraz ich dalsza koordynacja
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi
- Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu, firmy.
- Prezentacja produktów, doradzanie klientom i negocjacje zakupów
- Przygotowywanie umów oraz ich dalsza koordynacja
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi
- Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu, firmy.
Regionalny Przedstawiciel ds. promocji
Obsługa promotorska w sklepach AGD/RTV w wyznaczonym regionie
- Utrzymanie i poprawa jakości ekspozycji produktów LG i wzrost obecności produktów LG na półkach, pełne i terminowe raportowanie statusu produktów LG w sklepach i regionie.
- Monitoring aktywności konkurencji, dostarczanie informacji rynkowej.
- Wdrażanie w terenie strategii szkoleniowej i strategii budowania poziomu rekomendacji.
- Szkolenia dla sprzedawców: organizacja szkoleń w sklepach, eventy/imprezy szkoleniowe, aktywne promowanie szkoleń e-learning wśród sprzedawców sklepowych, wsparcie w terenie dla projektu Akademia LG.
- Eventy/wydarzenia specjalne, wystawy, inne formy: organizacja i uczestnictwo, reprezentacja marki LG.
- Wsparcie zespołu sprzedaży CE, akcje trade-marketingowe, akcje marketingowe.
- Realizacje innych bieżących zadań zespołu rekomendacji.
- Utrzymanie i poprawa jakości ekspozycji produktów LG i wzrost obecności produktów LG na półkach, pełne i terminowe raportowanie statusu produktów LG w sklepach i regionie.
- Monitoring aktywności konkurencji, dostarczanie informacji rynkowej.
- Wdrażanie w terenie strategii szkoleniowej i strategii budowania poziomu rekomendacji.
- Szkolenia dla sprzedawców: organizacja szkoleń w sklepach, eventy/imprezy szkoleniowe, aktywne promowanie szkoleń e-learning wśród sprzedawców sklepowych, wsparcie w terenie dla projektu Akademia LG.
- Eventy/wydarzenia specjalne, wystawy, inne formy: organizacja i uczestnictwo, reprezentacja marki LG.
- Wsparcie zespołu sprzedaży CE, akcje trade-marketingowe, akcje marketingowe.
- Realizacje innych bieżących zadań zespołu rekomendacji.
Doradca Fachowy Klienta
Aktywna sprzedaż produktów z segmentów RTV/Software/Car HiFi/Navi
- Dbanie o porządek oraz organizację pracy na wyżej wymienionych działach handlowych
- Uczestnictwo w inwentaryzacjach rocznych
- Dbanie o porządek oraz organizację pracy na wyżej wymienionych działach handlowych
- Uczestnictwo w inwentaryzacjach rocznych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Zainteresowania
Gry wideo, FILM, sport ( koszykówka, siłownia, bieganie), podróże.
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.