Łukasz Pełnikowski

Pasjonat i praktyk - Marketing, PR - branża automotive premium
Lusówko, wielkopolskie

Umiejętności

Content Marketing Copywriting Publikacje na zamówienie Menedżer Produktu Project Management Social Media Wywiady Redagowanie Pisanie treści redagowanie artykułów Copywriting, kreatywne teksty i hasła na zamówienie organizacja eventów i konferencji reklama natywna

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Project Manager
Mercedes-Benz Duda-Cars S.A
Logo
Redaktor prowadzący
Moto Biznes Media Sp. z o.o.
Wydawnictwo Colorful Media
Specjalista ds. Custom Publishing
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Referent ds. Sprzedaży i obsługi wystawców

Szkolenia i kursy

Akademia Sprzedaży Marschall Polska, szkolenie Procedura Dyplomatyczna

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Auto Moto Praca
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej. Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Automotive
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Branża motoryzacyjna
Branża motoryzacyjna
Nie wyobrażasz sobie pracy w branży innej niż motoryzacyjna? Jesteś człowiekiem motoryzacji: importerem, specjalistą, sprzedawcą, doradcą, dziennikarzem? Wszystko o Polskiej branży motoryzac
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.