Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
to ci rzeczywiście zagadka - nawet nie znany jest pojazd w którym tak się dzieje!
-
Panowie, przejdźcie sobie na rozmowy "privatne" - tam sobie ulżycie.
Na prawdę nie widzicie, że jeden z dyskutujących skutecznie rozwija tę beznadziejną rozmowę poza tematem? I na pewno go nie przekonacie o Waszej racji - choćbyście (w przeciwieństwie do niego) podawali jeszcze więcej niezbitych dowodów.
A tak nt chamstwa: kupy się nie dotyka, po co śmierdzieć jak ona :D -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Adrian Stangret:
Prosiłem o to na samym początku tego tematu, ale żeście nie posłuchali :)
Najlepiej będzie nie karmić trolla to sam zdechnie...
widać że gość nie ma żadnej wiedzy, dodatkowo w żaden sposób nie potrafi poprzeć tego co pisze rzeczywistymi i mocnymi argumentami.
Może by tak wrócić do tematu ignorując te infantylne wypowiedzi? -
Adam N.:
Adam, nie rozmawiajmy o uczuciach tylko o faktach. DOWODY, to to czego oczekuję od ciebie. Zatem ponawiam: może jakieś dane o tym ryglowaniu? Nie twierdzę, że wszystko wiem - chętnie przyswoję nową wiedzę, ale oprócz ciebie jeszcze nikt nie słyszał o tym problemie jako przypadłości na skalę masową.
Nie żartujcie panowie. Ja rozumiem, ze mozna bronic ukochanej marki ale żeby aż tak? -
Adam N.:
ja nie wiem skąd ty czerpiesz te wszystkie informacje. Obawiam się, że twoje źródło jest mętne - jak nie zatrute.
Regularnie się rygluje, to nie mit.
Tak jak napisał Marek, jest opcja (z resztą możliwa do wyprogramowania) zamykania się centralnego po osiągnięciu pewnej prędkości. Ale żeby były problemy z samoczynnym i nieuzasadnionym ryglowaniem, to jeszcze się nie spotkałem.
Może coś więcej o tym micie? -
Marek S.:
no to rzeczywiście POPRZEDNICH modeli - bo to naprawdę jakiś forumowy mit, jeśli mówimy o modelach typu E90/E60. Pojedyncze przypadki z E60 na prawdę nie mogą stanowić o "najczęstszej wadzie".
jest to znana wada pierwszych diesli 3.0 w poprzednich modelach bmw
Adam N.:
Będziesz Miał Wygodę!Łukasz Pawłowicz edytował(a) ten post dnia 31.03.10 o godzinie 22:53
BMW
Będziesz Miał Wydatki. -
Krzysztof Rzepczyński:
jakich klapkach? półtora roku mam styczność z BMW i nie spotkałem się z "najczęstszą taką wadą".
co do tej turbiny to pierwszy raz słyszę o takiej usterce. najczęściej słyszę o "odpadających" klapkach w silnikach R6, które doprowadzają do jej uszkodzenia. Możesz podać jaki jest koszt naprawy na nową?
Koszt nowej turbo na pewno nie będzie wynosił 15tys zł! Nawet z wymianą wszystkich filtrów. -
podjedź na odczyt błędów, bo tak to wróżymy z fusów. Może być również czujnik kąta skrętu i wiele innych rzeczy :)
-
Dzięki, a już myślałem że tylko zeto tam działa :)
-
a orientujecie się jaki dostawca może zaistnieć w rejonie Lednicy Górnej?
-
pan Adam nawet zdjęcia swojego jeszcze nie zdążył zamieścić, a sieje zamęt i ot. A Wy się dajecie na to nabrać i rozwijacie bezsensowny motyw, który wałkowany był już wielokrotnie na forum.
Może jakby pojechał do jakiejś ASO i posiedział chwilę na salonie czy serwisie, zmieniłby zdanie. No ale jednak taka obserwacja byłaby chyba zbyt wyczerpująca, lepiej płodzić plotki i powielać dawno zdewaluowaną opinię.
Wracamy do tematu? -
do 200tys km raczej nie powinno być z nią kłopotu. Na pewno przedłużyłaby jej żywotność systematyczna wymiana oleju. Nie jest ona jednak wymagana w ASO, dlatego zalecam kontrolę stanu oleju jak i odczyt pamięci błędów z EGS przed zakupem takiego pojazdu.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
na razie nawet nie wiemy jakie paliwo na tej stacji ma zatankować :/
-
A może byś o samym pojeździe coś więcej powiedział?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz