Wypowiedzi
-
Panowie, zlitujcie się!
Jakby tak wycisnąć z tych waszych dwóch stron paplaniny coś merytorycznego i na temat, to może zostałaby linijka :/ -
Katarzyna Kaczmarek:
bardzo lubię moją 130-stkę.
Gratuluję zakupu ciekawego pojazdu! To rzadki widok 6 cylindrów w serii 1 i to w benzynie :)Marcin T.:
Można [na stałe wyłączyć] z poziomu serwisowego, ale to nie dla laików.
Żaden autoryzowany serwis nie podejmie się wykonania tej czynności. -
cytat z artykułu:
"Mieszkańcom pozostaje cieszyć się z budowy jednego ronda zamiast planowanych trzech. Powstaje ono na skrzyżowaniu ul. Gdowskiej i Lednickiej"
czyli na Ochronce? Jedyne rondo się buduje na Gdowskiej przy tej nowej drodze biegnącej do E40 - ale tam nie ma ulicy Lednickiej :) -
Według mnie również wystarczy.
Pracuję w serwisie ASO ponad 3 lata i, obserwując osoby zarządzające oraz wymogi i procedury, uważam że dwa lata wystarczą, by być biegłym w standardach marki i dogłębnie poznać struktury wg których ASO funkcjonuje. -
Patryk Buczek:
get your brain to work ... and you'll get that!
the wonderful power of imagination - for the most of people, only it remained :) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Emil S.:
Choć ja uważam, najważniejsze czynniki bezawaryjnej eksploatacji samochodów to myślący kierowca i dobry serwis.
W przypadku Audi A6 C5 2.5TDI to bardziej dobry serwis :) Problemy z pompami wtryskowymi i wycierające się wałki rozrządu to ciężkie usterki, które dla mnie dyskwalifikują ten pojazd. Podobno po lifcie przynajmniej z wałkami mieli sobie poradzić.. ale to tylko podobno :)
Poza tym tiptronic w połączeniu z, moim zdaniem, niezbyt dynamicznym silnikiem 2,5 to rozwiązanie zdecydowanie tylko dla tych, którzy lubią na luzie podziwiać widoki :) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Niewiele wniosę nowego, ale ten ciąg cyfr z napisem BMW, to rzeczywiście część stosowana w BMW i wg katalogu, jest to po prostu 18pinowa obudowa wtyczki. Stosowana jest ona przy zestawie wskaźników głównie w modelach serii 5 (E60, E61).
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz
-
Jak wyjeżdżasz już z Krakowa i masz rozjazd w prawo Katowice i prosto Rzeszów tuż przed wjazdem na autostradę - tu nie dopatrzyłem się żadnego drogowskazu na Wieliczkę czy Kopalnię.
Dziś warunki nie były najlepsze do jazdy, może rzeczywiście nie zauważyłem :/ -
Jadąc dziś od strony Rybitw nie znalazłem drogowskazu na Wieliczkę. Może tubylcy wiedzą, że z kierunków Katowice lub Rzeszów trzeba wybrać ten pierwszy - ale dla turystów chyba nie jest to jednoznaczne.
Skoro w przyszłości to ma być trasa z/do Warszawy, można by pomyśleć o oznakowaniu np do Kopalni Soli?
Poza tym rewelacyjne rozwiązanie! Jechałem dziś na rondo Mogilskie - na pewno nie ma szybszego połączenia z Wieliczki. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Mercedes-Benz