Łukasz Pawlaczyk

Łukasz Pawlaczyk

Wypowiedzi

  • Łukasz Pawlaczyk
    Wpis na grupie Jakość w temacie system do obsługi reklamacji
    10.07.2012, 15:23

    Polecam aplikację on-line: http://systemrma.pl
    Istnieje możliwość wykupienia abonamentu lub licencji dożywotniej. System jest parametryzowalny, a dzięki dość rozbudowanej konfiguracji masz możliwość dostosowania aplikacji do swoich potrzeb.

    Wypróbuj system za darmo!!!

  • Łukasz Pawlaczyk
    Wpis na grupie SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA w temacie REKLAMACJE
    6.05.2010, 20:03

    Polecam aplikację SystemRMA.pl
    więcej na stronie http://systemrma.pl

  • Łukasz Pawlaczyk
    Wpis na grupie Handel elektroniczny w temacie REKLAMACJE
    6.05.2010, 20:03

    Polecam aplikację SystemRMA.pl
    więcej na stronie http://systemrma.pl

  • Łukasz Pawlaczyk
    Wpis na grupie Sklep internetowy w temacie Obsługa reklamacji przy sprzedaży internetowej? Jak to...
    5.05.2010, 13:21

    Jak radzicie sobie Państwo z reklamacjami? W jaki sposób je obsługujecie?

  • Łukasz Pawlaczyk
    Wpis na grupie ALLEGRO w temacie Obsługa reklamacji przy sprzedaży internetowej? Jak to...
    5.05.2010, 13:21

    Jak radzicie sobie Państwo z reklamacjami? W jaki sposób je obsługujecie?

  • Łukasz Pawlaczyk
    Wpis na grupie Obsługa reklamacji w temacie W jaki sposób firmy obsługują reklamacje? Jak nimi...
    5.05.2010, 13:04

    Wydaje mi się, że niestety większość firm uważa reklamacje za coś mało ważnego. Większość firm (nawet mających dużą sprzedaż, a co za tym idzie dużą ilość reklamacji) próbuje obsługiwać reklamacje za pomocą excela czy notatek w formie pisemnej. Na początku jest to oczywiście najtańsze i wystarczające rozwiązanie. Szybko jednak firma przestaje panować nad reklamacjami a Klient końcowy czuje się lekceważony.

    Obsługa reklamacji to jeden z kluczowych momentów komunikacji z klientem. Tu można łatwo go stracić, można też powstrzymać przed ucieczką do konkurencji. Kontakt i pozytywne wrażenie wywołane dzięki sprawnej obsłudze nie są wprawdzie korzyścią "twardą", ale i "miękkie" korzyści budują pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów bądź partnerów i wpływają na ich późniejszą lojalność.

    Klient usatysfakcjonowany dzieli się swymi pozytywnymi doświadczeniami średnio z trzema innymi osobami, podczas gdy klient niezadowolony żali się aż 11 osobom. Jeśli każda z nich przekaże to jeszcze innym, to liczba osób, którzy usłyszeli negatywną opinię może wzrosnąć wielokrotnie.

    Dlatego ciekawy jestem co o tym sądzą firmy...

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do