Łukasz Pawlaczyk
Łukasz Pawlaczyk
Bydgoszcz,
kujawsko-pomorskie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. wdrożeń
Branża: Rynki Kapitałowe
-przygotowywanie produkcyjnego i testowego środowiska pracy dla wdrażanego oprogramowania,
-instalacja oraz konfiguracja systemów i modułów oprogramowania będącego przedmiotem wdrożenia,
-testowanie i sprawdzanie poprawności zainstalowanego rozwiązania,
-prowadzenie szkoleń dotyczących konfiguracji i użytkowania wdrażanych rozwiązań,
-przygotowywanie instrukcji instalacyjnych i konfiguracyjnych oraz serwisowych dla wdrażanych i eksploatowanych systemów,
- przygotowywanie scenariuszy testowych pod kątem wdrażanego oprogramowania oraz ich weryfikacja i realizacja,
-świadczenie usługi wsparcia technicznego dla Klienta odnośnie zaimplementowanego rozwiązania,
- analiza i rozwiązywanie problemów oraz naprawa błędów dotyczących działania systemów oraz przygotowywanie raportów na ten temat,
- szacowanie i ocena potrzeb Klienta w zakresie prowadzonych prac analitycznych,
- przygotowywanie ulotek i prezentacji dotyczących wdrażanych produktów.
-przygotowywanie produkcyjnego i testowego środowiska pracy dla wdrażanego oprogramowania,
-instalacja oraz konfiguracja systemów i modułów oprogramowania będącego przedmiotem wdrożenia,
-testowanie i sprawdzanie poprawności zainstalowanego rozwiązania,
-prowadzenie szkoleń dotyczących konfiguracji i użytkowania wdrażanych rozwiązań,
-przygotowywanie instrukcji instalacyjnych i konfiguracyjnych oraz serwisowych dla wdrażanych i eksploatowanych systemów,
- przygotowywanie scenariuszy testowych pod kątem wdrażanego oprogramowania oraz ich weryfikacja i realizacja,
-świadczenie usługi wsparcia technicznego dla Klienta odnośnie zaimplementowanego rozwiązania,
- analiza i rozwiązywanie problemów oraz naprawa błędów dotyczących działania systemów oraz przygotowywanie raportów na ten temat,
- szacowanie i ocena potrzeb Klienta w zakresie prowadzonych prac analitycznych,
- przygotowywanie ulotek i prezentacji dotyczących wdrażanych produktów.
Edukacja
Grupy
Obsługa reklamacji
Jak obsługiwać reklamacje? Przydatne narzędzia? Czy obsługa reklamacji wpływa na relacje z Klientami i na sprzedaż?