Umiejętności
Google Adwords
Google Analytics
PPC
SEM
SEO
SEO Audits
Tableau
Web Analytics
Wordpress
UX
Facebook ads
Automatyzacja marketingu
Adobe Omniture
Performance marketing
Adobe Analitycs
Google Tag Manager
FrashMail
linkedin ad
Twitter Ads
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Performance Specialist
Główne obowiązki:
• Prowadzenie kampanii reklamowych w oparciu o narzędzia marketingowe Google/Facebook/Fresh Mail + inne dostępne,
• Analityka + raportowanie kampanii reklamowych głównie w oparciu o system Google Analitycs oraz Adobe,
• Przygotowywanie strategii, definiowanie KPI i koordynowanie ich wdrożenia w projektach wewnątrz agencyjnych,
• Udział w procesie produkcyjnym, przygotowywanie wytycznych, sporządzanie audytów pod kątem analizy SEO,
• Przygotowywanie wytycznych pod kątem UX, przeprowadzanie testów A/B i weryfikowanie wyników,
• Podnoszenie kwalifikacji i pełnienie funkcji szkoleniowej wewnątrz agencji.
• Prowadzenie kampanii reklamowych w oparciu o narzędzia marketingowe Google/Facebook/Fresh Mail + inne dostępne,
• Analityka + raportowanie kampanii reklamowych głównie w oparciu o system Google Analitycs oraz Adobe,
• Przygotowywanie strategii, definiowanie KPI i koordynowanie ich wdrożenia w projektach wewnątrz agencyjnych,
• Udział w procesie produkcyjnym, przygotowywanie wytycznych, sporządzanie audytów pod kątem analizy SEO,
• Przygotowywanie wytycznych pod kątem UX, przeprowadzanie testów A/B i weryfikowanie wyników,
• Podnoszenie kwalifikacji i pełnienie funkcji szkoleniowej wewnątrz agencji.
SEM Specialist
Główne obowiązki:
• Prowadzenie kampanii reklamowych w oparciu o narzędzia marketingowe Google/Facebook/Fresh Mail + inne dostępne,
• Analityka + raportowanie kampanii reklamowych głównie w oparciu o system Google Analitycs oraz Adobe,
• Przygotowywanie strategii, definiowanie KPI i koordynowanie ich wdrożenia w projektach wewnątrz agencyjnych,
• Udział w procesie produkcyjnym, przygotowywanie wytycznych, sporządzanie audytów pod kątem analizy SEO,
• Przygotowywanie wytycznych pod kątem UX, przeprowadzanie testów A/B i weryfikowanie wyników,
• Podnoszenie kwalifikacji i pełnienie funkcji szkoleniowej wewnątrz agencji.
• Prowadzenie kampanii reklamowych w oparciu o narzędzia marketingowe Google/Facebook/Fresh Mail + inne dostępne,
• Analityka + raportowanie kampanii reklamowych głównie w oparciu o system Google Analitycs oraz Adobe,
• Przygotowywanie strategii, definiowanie KPI i koordynowanie ich wdrożenia w projektach wewnątrz agencyjnych,
• Udział w procesie produkcyjnym, przygotowywanie wytycznych, sporządzanie audytów pod kątem analizy SEO,
• Przygotowywanie wytycznych pod kątem UX, przeprowadzanie testów A/B i weryfikowanie wyników,
• Podnoszenie kwalifikacji i pełnienie funkcji szkoleniowej wewnątrz agencji.
Sem & Digital Analytics Specialist
Główne obowiązki:
• Wyznaczanie KPI oraz opracowywanie sposobu pomiaru w narzędziach analitycznych,
• Tworzenie raportów i analiz statystyk serwisów internetowych,
• Optymalizacja serwisów internetowych pod kątem konwersji,
• Udział w spotkaniach z klientami spółki,
• Pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
• Audyty SEO,
• Prowadzenie kampanii marketingowych w wyszukiwarkach internetowych,
• Przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych oraz negocjacji warunków umowy z klientami spółki,
• Opracowywanie stron internetowych.
• Wyznaczanie KPI oraz opracowywanie sposobu pomiaru w narzędziach analitycznych,
• Tworzenie raportów i analiz statystyk serwisów internetowych,
• Optymalizacja serwisów internetowych pod kątem konwersji,
• Udział w spotkaniach z klientami spółki,
• Pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
• Audyty SEO,
• Prowadzenie kampanii marketingowych w wyszukiwarkach internetowych,
• Przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych oraz negocjacji warunków umowy z klientami spółki,
• Opracowywanie stron internetowych.
Seo specialist
Główne obowiązki:
• Pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
• Prowadzenie kampanii marketingowych w wyszukiwarkach,
• Tworzenie analiz statystyk serwisów internetowych,
• Opracowywanie zaplecza SEO spółki,
• Opracowywanie tekstów promocyjnych.
• Tworzenie co miesięcznych raportów SEO dla klientów spółki,
• Wystawianie faktur oraz opieka nad finansami spółki performance.
• Pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
• Prowadzenie kampanii marketingowych w wyszukiwarkach,
• Tworzenie analiz statystyk serwisów internetowych,
• Opracowywanie zaplecza SEO spółki,
• Opracowywanie tekstów promocyjnych.
• Tworzenie co miesięcznych raportów SEO dla klientów spółki,
• Wystawianie faktur oraz opieka nad finansami spółki performance.
Junior link building specialist
Skuteczne pozyskiwanie linków [Portale presell pages, katalogi]
Opracowywania komunikacji i redagowania treści
Zarządzanie profilami na portalach społecznościowych: FB, n-k, g+
Znajomość środowisk internetowych oraz panujących trendów
Sprawne wyszukiwanie treści w Internecie
Opracowywania komunikacji i redagowania treści
Zarządzanie profilami na portalach społecznościowych: FB, n-k, g+
Znajomość środowisk internetowych oraz panujących trendów
Sprawne wyszukiwanie treści w Internecie
Szkolenia i kursy
Certyfikaty:
• Google Analytics Individual Qualification (GAIQ)
• Google AdWords Search
• Google AdWord Display
• Google AdWord Mobile
• Google AdWord Video (YouTube)
• Google AdWord Shopping (PLA)
• Google Analytics Individual Qualification (GAIQ)
• Google AdWords Search
• Google AdWord Display
• Google AdWord Mobile
• Google AdWord Video (YouTube)
• Google AdWord Shopping (PLA)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Siatkówka, Gry Planszowe, Nowe Technologie.
Grupy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
SEM Specialist
Magazyn Marketingu w wyszukiwarkach - bezpłatny miesięcznik wydawany w formie pdf - do pobrania na http://www.semspecialist.pl - piszemy o seo, sem, ppc, adwords,poruszamy tez tematy analityki interne
SEMCamp
Grupa ludzi uczęszczających na cykliczne spotkania, chcąca podzielić się swoimi spostrzeżeniami, uwagami no i przede wszystkim wiedzą :)
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Web analytics
Jak zmierzyć ruch na stronie? Skąd przychodzą użytkownicy i dlaczego odchodzą :)? Co robią podczas odwiedzin?