Wypowiedzi
-
przyłączam sie do pytania Magdaleny
-
Krzysztof Cichocki:
Agencje mają swoje wewnętrzne narzędzia do tych celów - AdWords tego nie udostępnia. No chyba, że pisząc raporty masz na myśli raporty bezpośrednio z AdWords, więc wtedy wystarczy dać klientowi dostęp tylko do raportów na danym koncie.
pozdrawiam,
Krzysiek
edit: wpadnij jutro na Warsztaty Silesia SEM to Ci opowiem jak to wygląda.Krzysztof Cichocki edytował(a) ten post dnia 09.06.10 o godzinie 13:56
chetnie bym przyjechal ale nie mam kiedy ( czasu brak ; / ) a jestem spod rzeszowa .
a tak w skrocie to chyba wiem ock : Adwords> Moje konto>Dostęp do konta>Zaproś innych użytkowników>Poziom dostępu> Dostęp tylko do odczytu
Dobrze myśle Krzysztofie ? : ) -
chodzi mi o panel klienta który udostepniaja agencje interaktywne w celu pokazywania raportow?
moze tak ja jaki sposob wy wysylacie raporty dla klientów ( gdzie umieszczacie )
są to raporty codzinne, tygodniowe, miesieczne ? -
przepraszam za błąd (Moje) MOGĘ :P
-
Bartosz Szczęśniak:
o jaki panel klienta Twoje pisać?
mozesz jaśniej :> -
Gdzie Moje znalesc Panel Klienta ?
-
skorzystam z twoich rad Mariuszu :)
Dzieki za odpowiedz
Pzdr -
Mam rozumiec Mariuszu ze kierujesz się dzieki tym strategiom z ittechnology ? :))
-
Jak tworzycie strategie dla swoich klientow na kampanie ?
Czy są jakies specjalne założenia, które są bardzo pomocne przy tworzeniu strategi ; >
Pozdrawiam -
Witam
Jak ustawiacie swój budżet jeśli na kampanie miesięczną gdy macie do wydania 200 zł ?
Sieć wyszukiwania: Wyszukiwarka Google oraz partnerzy wyszkiwania
Czy jest sensu ustawiania dziennego budżetu tak aby wystarczyl do konca miesiaca z taką kwotą na kampanie?
200 zł na kampanie
Miesiac ma 30 dni więc
200:30 = 6,66 zł dziennie -
dzieki Mariusz za pomoc . Juz mi rozjasniło w duzo w głowie odnosnie fakturownia
Pozdrawiam -
Mariusz Labudda:
to tak w mega hiper giga skrócie :)
Wariant A
Ty płacisz za AdWords, bierzesz fakturę na swoją firmę. Klient otrzymuje fakturę od Ciebie. Doliczasz mu w niej lub w osobnej koszt obsługi kampanii.
Wariant B
Klient sam płaci za AdWords, bierze fakturę na swoje dane.
Klient otrzymuje fakturę od Ciebie tylko na koszt obsługi kampanii.
Duża cześć firm woli dostać fakturę od polskiej firmy tj. Ciebie :)Mariusz Labudda edytował(a) ten post dnia 24.05.10 o godzinie 14:24
hmm jak to wygląda z tym wariantem A Klient otrzymuje odemnie tylko fakturę za usługę ? nie rozumiem tej kwestii "Doliczasz mu w niej lub w osobnej koszt obsługi kampanii. " ? :) -
Mariusz Labudda:
dopiero zaczynam prowadzić agencje, jeszcze nie fakturowalem nic, a co ma do siebie to fakturowanie Kosztu Adwords na siebie czy klienta?
Sposobów rozliczania może być tyle ilu klientów :)
Pierwszym pytaniem powinno być czy fakturujesz koszt AdWords na siebie czy na klienta.
Jak rozliczasz się z klientami? na zasadzie prowizji od budżetu czy może jakiś ryczałt za samą usługę ?
Myslalem nad dwiema fakturami Adwords, oraz fakturze za usługe , czy ma to jakis sens ? i nie bedzie z tym zadnych problemow? :)
PzdrŁukasz Olejarka edytował(a) ten post dnia 24.05.10 o godzinie 14:18 -
Witam :)
Sledzac po forum tematy odnosnie fakturowania dalej nie jestem w stanie pojąć jak rozliczac faktury od Google dla klientów.
Więć mam do kilka pytań za które będe ogromnie wdzięczny .
1. Jak to jest z tymi fakturami, prowadząc agencje interaktywną wysyłam klientówi jedną fakture od google, oraz fakturę za usługę mojej firmy ?
razem 2 faktury ? >Jak wygląda to rozliczanie Vat czy mozna rozliczać się w ten sposob .
Mam problem zamieszczenia tego w umowie jak to wszystko napisać.
2 Kozystajac z MCK i tworząć konto dla klienta w ustawieniach podawać swoje dane firmy czy dane klienta ?
Dziekuje za wszelkie odpowiedzi będą mi bardzo pomocne .
Pozdrawiam -
Dziękuje Krzysztofie ze wszelkie informacje :)
Pozdrawiam -
Krzysztof Cichocki:
Cześć,
przy 15 kodach konwersji na jednej stronie nie zauważyłem żadnych problemów - aczkolwiek dostałem informację z Google, że powyżej tej liczby mogą pojawić się problemy ze zliczaniem danych. Co do czasu ładowania, mierzyłem Firebugiem i zmienił się tylko nieznacznie.
Jednak mimo wszystko polecam do śledzenia konwersji Analyticsa lub inne narzędzie analityczne.
pozdrawiam,
Krzysiek
Czyli lepiej uzywac analitycsa niz sledzenia konwersji w zakladce adwords ? -
Witam
Mam pytanie odnośnie kodu śledzenia konwersji .
Czy gdy wkleje kilka kodów konwersji do źródła strony, to strona zacznie sie znaczanie wolno ładować ?
Poniewaz czasem kilku linijkowy kod potrafi zwolnić ładowanie strony, a kodów konwersji jest kilka .
Pzdr