Umiejętności
HTML
Linux
Maximo
Microsoft Office
Administracja sieci
PHP
Web Design
System Windows
Windows Server
Adobe Photoshop
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Incident Manager
• liaising with the Customer as focal point for all high priority & major incidents reported
• planning, coordinating, and controlling the restoration of simple, complex or high impact of system problems that occur within the production environment of clients’ systems
• providing technical direction and coordination to the resolving groups involved
• handling conflict situations and making critical decisions while driving incidents
• developing strong working relationships with support teams and management
• providing support and participating in the Change Control Board and change control process
• providing appropriate inputs to the problem management process
• supporting other team members including Service Restoration Managers and Problem Managers in processes and techniques used to manage major incidents
• planning, coordinating, and controlling the restoration of simple, complex or high impact of system problems that occur within the production environment of clients’ systems
• providing technical direction and coordination to the resolving groups involved
• handling conflict situations and making critical decisions while driving incidents
• developing strong working relationships with support teams and management
• providing support and participating in the Change Control Board and change control process
• providing appropriate inputs to the problem management process
• supporting other team members including Service Restoration Managers and Problem Managers in processes and techniques used to manage major incidents
IT Assistant
Console Operator:
• monitoring, controlling and operating complex computer systems, networks applications and distributed systems in a multi vendor environment
• analyzing first level problems for all systems, resolving and routing as appropriate
• batch applications production
• monitoring of batch processing
• Maximo ESS1, ESS4, ESS6, TSRM
• ServiceCenter
• Netcool / Omnibus
• IBM Tivoli Identity Manager
• Basics of TSM
• monitoring, controlling and operating complex computer systems, networks applications and distributed systems in a multi vendor environment
• analyzing first level problems for all systems, resolving and routing as appropriate
• batch applications production
• monitoring of batch processing
• Maximo ESS1, ESS4, ESS6, TSRM
• ServiceCenter
• Netcool / Omnibus
• IBM Tivoli Identity Manager
• Basics of TSM
Przedstawiciel ds. obsługi klientów kluczowych - sekcja specjalistyczna Automotive
▪ operational key contact person for group of Key Account Automotive sector clients - organizing shipments from parcels, palletized shipments till JIT deliveries
▪ tracking transport status for factories in Poland and Europe and communicate issue on a daily basis
▪ responsible for products sale and price calculation and negotiation
▪ end to end management in resolving customer complaints - delays in transport, shipping damage, human and non-human operational errors
▪ proper transport order processing according to customer requirements
▪ preparing service performance reports to ensure service visibility for clients
▪ tracking transport status for factories in Poland and Europe and communicate issue on a daily basis
▪ responsible for products sale and price calculation and negotiation
▪ end to end management in resolving customer complaints - delays in transport, shipping damage, human and non-human operational errors
▪ proper transport order processing according to customer requirements
▪ preparing service performance reports to ensure service visibility for clients
Przedstawiciel Działu Obsługi Klienta
udzielanie informacji o rodzaju, zakresie i cenach usług
przyjmowanie zleceń telefonicznych od klientów
aranżacja transportów specjalnych na terenie kraju
aranżacja odbioru przesyłek poza granicami Polski
kontakt i współpraca z oddziałami zagranicznymi firmy
weryfikacja dokumentów eksportowych niezbędnych do odprawy celnej,
udzielanie informacji na temat procedur celnych
sprzedaż produktów i usług
rozwiązywanie i obsługa reklamacji
przyjmowanie zleceń telefonicznych od klientów
aranżacja transportów specjalnych na terenie kraju
aranżacja odbioru przesyłek poza granicami Polski
kontakt i współpraca z oddziałami zagranicznymi firmy
weryfikacja dokumentów eksportowych niezbędnych do odprawy celnej,
udzielanie informacji na temat procedur celnych
sprzedaż produktów i usług
rozwiązywanie i obsługa reklamacji
Szkolenia i kursy
- ITIL v2011 Certified
- „Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001” – jednostka certyfikująca: TUV Nord
- Kurs „Systemy Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Transporcie”
- Szkolenie „Prawo przewozowe i odpowiedzialność przewoźnika”
- Szkolenie „Modelowanie i weryfikacja konstrukcji w programie Catia V5”
- Certyfikat ECDL Core
- Excel dla średniozaawansowanych
- AutoCAD, Catia V5
- Prawo jazdy kat. B od 2002 r.
- „Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO 27001” – jednostka certyfikująca: TUV Nord
- Kurs „Systemy Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Transporcie”
- Szkolenie „Prawo przewozowe i odpowiedzialność przewoźnika”
- Szkolenie „Modelowanie i weryfikacja konstrukcji w programie Catia V5”
- Certyfikat ECDL Core
- Excel dla średniozaawansowanych
- AutoCAD, Catia V5
- Prawo jazdy kat. B od 2002 r.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Squash
Turystyka rowerowa i piesza
Motoryzacja
Film
Turystyka rowerowa i piesza
Motoryzacja
Film
Grupy
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.