Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Large Account Manager
Utrzymanie i rozwijanie współpracy z klientami z segmentu dużych i średnich firm, poprzez sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych oraz szeroko rozumianego IT. Przygotowywanie ofert i prowadzenie prezentacji na potrzeby przybliżenia nowych rozwiązań IT. Nadzorowanie i koordynowanie całego procesu sprzedaży od badania potrzeb, ofertowania, poprzez negocjacje, finalizacje umowy oraz wdrożenie docelowego rozwiązania u klienta.
Large Account Manager
Utrzymanie i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi klientami z sektora klientów korporacyjnych w zakresie rozwiązań telefonii stacjonarnej oraz komórkowej. Zarządzanie bazą aktualnych klientów po przez umiejętności organizacji i planowania pracy własnej. Prowadzenie procesu sprzedaży w oparciu o standardy Siebel. Pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji.
Nadzorowanie i koordynowanie rozwiązań technicznych dla klientów, negocjacje warunków finansowych umowy.
Nadzorowanie i koordynowanie rozwiązań technicznych dla klientów, negocjacje warunków finansowych umowy.
Kierownk ds. Kluczowych Klientów
Utrzymanie i rozwijanie współpracy z klientami z segmentu dużych i średnich firm, poprzez sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych oraz szeroko rozumianego IT. Przygotowywanie ofert i prowadzenie prezentacji na potrzeby przybliżenia nowych rozwiązań IT. Nadzorowanie i koordynowanie całego procesu sprzedaży od badania potrzeb, ofertowania, poprzez negocjacje, finalizacje umowy oraz wdrożenie docelowego rozwiązania u klienta.
Kierownik ds. Rozwoju Relacji z Klientami Korporacyjnymi
Pozyskiwanie nowych i utrzymanie dotychczasowych klientów sektora przedsiębiorstw korporacyjnych. Zarządzanie bazą aktualnych i potencjalnych klientów po przez umiejętności organizacji i planowania pracy własnej. Prowadzenie procesu sprzedaży w oparciu o standardy PASCO. Pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji.
Uzgadnianie akceptacji zawieranych umów zgodnie z procedurą działu CORPO, nadzorowanie przygotowania rozwiązań technicznych dla potencjalnego klienta, negocjacje ostatecznych warunków umów.
Uzgadnianie akceptacji zawieranych umów zgodnie z procedurą działu CORPO, nadzorowanie przygotowania rozwiązań technicznych dla potencjalnego klienta, negocjacje ostatecznych warunków umów.
Starszy Specjalista ds. Klientów Biznesowych
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, przygotowywanie i dopasowywanie oferty do potrzeb firmy, negocjacje, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu usług telekomunikacyjnych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami. Przygotowywanie ofert i udział w postępowania przetargowych dot. telefonii stacjonarnej. Szukanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących usługi telekomunikacyjne w firmach.
Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Pozyskiwanie nowych klientów, analiza techniczna infrastruktury teleinformatycznej i dopasowywanie oferty do potrzeb firmy, wdrażanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu usług telekomunikacyjnych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami.
Szkolenia i kursy
01-2014r. "Handlowiec jako Manager własnej sprzedaży"
10-2012r. "Sandler Selling System - Fundations czyli innowacja w sprzedaży"
10-2011r. "Prezentacja oferty w wystąpieniach publicznych"
09-2009r. "Zaawansowane Techniki Sprzedaży"
10-2008r. "Warsztaty negocjacyjne z wykorzystaniem gry strategicznej"
09-2008r. "Centrale Siemens HiPath oraz system HiPath OpenOffice"
09-2007r. "Warsztaty po szkoleniu Podstawowe Techniki Sprzedaży"
05-2007r. "Podstawowe Techniki Sprzedaży, czyli jak sprzedać bez sprzedaży"
02.2007r. "Negocjacje - warsztaty nt. zasad i taktyk"
10-2012r. "Sandler Selling System - Fundations czyli innowacja w sprzedaży"
10-2011r. "Prezentacja oferty w wystąpieniach publicznych"
09-2009r. "Zaawansowane Techniki Sprzedaży"
10-2008r. "Warsztaty negocjacyjne z wykorzystaniem gry strategicznej"
09-2008r. "Centrale Siemens HiPath oraz system HiPath OpenOffice"
09-2007r. "Warsztaty po szkoleniu Podstawowe Techniki Sprzedaży"
05-2007r. "Podstawowe Techniki Sprzedaży, czyli jak sprzedać bez sprzedaży"
02.2007r. "Negocjacje - warsztaty nt. zasad i taktyk"
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Polityka, Sport, Muzyka, Folklor, Podróże.
Organizacje
Od 1990r. członek Zespołu Pieśni i Tańca Łany Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
W latach 1996 - 2000 KKS Lech Poznań sekcja piłki nożnej.
W latach 1996 - 2000 KKS Lech Poznań sekcja piłki nożnej.
Inne
2010 rok najwyższa wartość nowej sprzedaży w regionie.
2009 rok najwyższa wartość nowej sprzedaży w regionie.
12-2005r. pracownik roku na dziale AGD.
09-2005r. 5 miejsce w ogólnopolskim turnieju przedsiębiorczości Media Markt.
2009 rok najwyższa wartość nowej sprzedaży w regionie.
12-2005r. pracownik roku na dziale AGD.
09-2005r. 5 miejsce w ogólnopolskim turnieju przedsiębiorczości Media Markt.
Grupy
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;