Łukasz Nogowczyk

Szukam nowych wyzwań;)
Ustroń, śląskie

Umiejętności

CSS 2.1/3 HTML 5 JavaScript Microsoft Excel Microsoft Word PHP Microsoft Visio Microsoft PowerPoint Relacyjne bazy danych

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Doradca Prezesa Zarządu
J.P. Pilch Sp. z o.o.
1. Opracowanie rozwiązań organizacyjnych oraz operacyjnych, mających na celu zwiększenie efektywności funkcjonowania Spółki;
2. Stworzenie szczegółowej koncepcji sprzedaży wybranych produktów i usług Spółki pod nowo utworzoną marką, a także nadzór nad jej wdrożeniem;
3. Zaprojektowanie szczegółowych założeń funkcjonalnych docelowego sklepu internetowego, umożliwiających efektywną sprzedaż wybranych wyrobów z kamienia i konglomeratu drogą on-line.
J.P. Cover Sp. z o.o.
Prezes Zarządu/CEO
1. Przeprowadzenie szczegółowego audytu operacyjnego w Spółce;
2. Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowej struktury organizacyjnej;
3. Przygotowanie nowego regulaminu pracy i wynagrodzeń, a także stworzenie od podstaw nowego systemu motywacyjnego;
4. Opracowanie szczegółowego zakresu zadań, uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych pracowników Spółki;
5. Zaprojektowanie i nadzór nad wdrożeniem elektronicznie generowanych raportów produkcyjnych, umożliwiających bieżące kontrolowanie efektywności zaplanowanych prac;
6. Przygotowanie analizy opłacalności zakupu oraz uruchomienia na potrzeby Spółki własnej suszarni piasku;
7. Stworzenie planu wprowadzenia na rynek nowej marki (Luigi Decori);
8. Zaprojektowanie założeń techniczno-funkcjonalnych sklepu internetowego dla nowej marki oraz nadzór nad jego przygotowaniem;
9. Współudział w opracowaniu wniosku do NCBiR o dofinansowanie zaplanowanego projektu badawczo-rozwojowego;
10. Planowanie oraz realizacja bieżących działań marketingowych;
11. Bieżące zarządzanie Spółką oraz współpraca z jej Właścicielem.
Logo
Doradca Prezesa Zarządu
FASING Usługi Księgowe i Consultingowe Sp. z o.o.
• Wsparcie w utworzeniu nowego podmiotu, mającego na celu przejęcie zadań księgowych wszystkich spółek w ramach Grupy Kapitałowej FASING S.A., w tym m.in.:
- Zebranie informacji (na bazie wywiadów i ankiet) o wszystkich zadaniach realizowanych przez pracowników poszczególnych działów księgowych, a także o sposobach wymiany informacji między nimi i innymi komórkami organizacyjnymi;
- Opracowanie docelowego schematu organizacyjnego nowej Spółki, a także przygotowanie map i opisów kluczowych procesów operacyjnych;
- Stworzenie szczegółowych kart stanowiskowych, prezentujących zakres zadań, uprawień i odpowiedzialności wszystkich pracowników nowej Spółki.
Ruch Chorzów SA
Dyrektor ds. Operacyjnych
1. Wykonanie szybkiego audytu organizacyjnego (z wykorzystaniem m.in. ankiet pracowniczych);
2. Zaprojektowanie nowej struktury organizacyjnej klubu oraz docelowego zakresu obowiązków poszczególnych jego pracowników;
3. Opracowanie nowego planu operacyjnego na rok 2018 dla działów: marketingu, sprzedaży i komunikacji
4. Wdrożenie cyklicznych mechanizmów raportowania na Zarząd wybranych wyników operacyjnych
5. Wprowadzenie bieżącej kontroli stanu zapasów magazynowych oraz zasad planowania i realizacji zamówień
6. Planowanie oraz realizacja bieżących działań marketingowych
GK Fasing S.A
Dyrektor ds. Operacyjnych
1. Opracowywanie propozycji zmian w istniejących procesach biznesowych (ze szczególnym uwzględnieniem procesów operacyjnych) we współpracy ze wszystkimi działami Spółki;
2. Wdrażanie zmian w ramach procesów biznesowych;
3. Monitoring procesów produkcyjnych i ich bieżąca optymalizacja;
4. Organizacja i nadzór nad controllingiem operacyjnym w Spółce;
5. Przeprowadzanie wdrożeń systemów IT w ramach organizacji przy uwzględnieniu strategii biznesowej oraz informatycznej Spółki;
6. Poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność firmy;
7. Ścisła współpraca z Zarządem oraz Dyrektorami poszczególnych działów;
8. Budowanie i rozliczanie zespołów zadaniowych.
Moj S.A.
Doradca Zarządu ds. Operacyjnych
1. Przygotowywanie rekomendacji dotyczących usprawnienia przebiegu istniejących procesów biznesowych w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe (know-how);
2. Nadzór nad wdrażaniem zmian w istniejących procesach biznesowych oraz implementacją narzędzi informatycznych, optymalizujących ich przebieg;
3. Weryfikacja zasadności i opłacalności propozycji zmian operacyjnych, zgłaszanych przez poszczególne działy;
4. Usprawnianie wymiany informacji pomiędzy wszystkimi działami przedsiębiorstwa;
5. Raportowanie wyników prac bezpośrednio Prezesowi przedsiębiorstwa.
GK Fasing S.A
Zastępca Dyrektora Finansowego (odpowiedzialny za wdrożenie Controllingu Wewnętrznego)
• Przeprowadzenie audytu organizacyjnego:
- Analiza bieżącej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz istniejących procesów biznesowych (controlling procesów);
- Szczegółowe określenie ryzyk przychodowo-kosztowych, związanych z realizacją zamówień klientów (od momentu kontaktu z klientem, aż do chwili wydania wyrobu finalnego z magazynu oraz jego obsługi posprzedażnej);
- Opracowanie dokumentacji projektowej (szczegółowe opisy procesów, mapy ich przebiegu w formacie VSD, kompletne listy istniejących czynności kontrolnych - zarówno automatycznych, jak i manualnych)
- Weryfikacja zgodności bieżących procesów biznesowych z istniejącymi procedurami organizacyjnymi;
- Przygotowanie szczegółowych rekomendacji zmian procesów biznesowych (realizowanych niezgodnie z obowiązującymi procedurami lub wymagających optymalizacji).

• Przygotowanie rekomendacji (dla Zarządu Spółki) dotyczących zwiększenia efektywności produkcyjnej oraz usprawnienia komunikacji w ramach przedsiębiorstwa.

• Wdrożenie controllingu wewnętrznego:
- Stworzenie aplikacji IT umożliwiającej kompleksowy dostęp do dokumentacji projektowej (w tym generowania stosownych plików w formacie PDF);
- Określenie zakresu uprawnień, obowiązków i odpowiedzialności nowej komórki organizacyjnej.
In-House Managers
Konsultant / Umowa o dzieło
Projekt doradczy z zakresu optymalizacji istniejącego modelu wynagrodzeń dla podmiotu z branży FMCG (w związku z przejęciem innej spółki branżowej):
• Analiza efektywności istniejącego systemu wynagrodzeń w przedsiębiorstwie;
• Opracowanie docelowych systemów motywacyjnych dla pracowników działów handlowych (w rozbiciu ich rejonizację oraz rodzaj sprzedawanych wyrobów).
TWA Group Polska,
Doradca biznesowy / informatyczny
Współwłaściciel spółki cywilnej (TWA Group Polska s.c.). Przykładowe projekty (zrealizowane samodzielnie):

• Opracowanie koncepcji centralnego systemu zarządzania wiedzą w obszarze turystyki na zlecenie przedsiębiorstwa z branży turystycznej:
- Zdefiniowanie podstawowych i dodatkowych funkcjonalności systemu typu KMS;
- Opracowanie mechanizmów integracji i standaryzacji danych wieloźródłowych;
- Przygotowanie szacunkowej kalkulacji kosztowo-przychodowej projektu;
- Przygotowanie analizy otoczenia konkurencyjnego oraz określenie potencjalnych przewag konkurencyjnych projektu;

• Stworzenie wstępnej dokumentacji projektu desktopowej aplikacji służącej do handlu elektronicznego, na zlecenie przedsiębiorstwa produkcyjnego:
- Opracowanie podstawowych oraz dodatkowych założeń funkcjonalnych projektu;
- Wybór narzędzi programistycznych oraz sposobów komunikacji B2C/B2B;
- Stworzenie koncepcji przepływu danych (DFD) oraz związków encji (ERD) w ramach portalu;
- Przygotowanie wstępnej koncepcji poszczególnych ekranów systemowych;

• Przygotowanie szczegółowej dokumentacji biznesowej oraz dokumentacji techniczno-systemowej, związanej z uruchomieniem portalu społecznościowego na zlecenie biura podróży:
- Opracowanie szczegółowego biznes planu oraz studium wykonalności portalu społecznościowego;
- Przygotowanie kompletnej predykcji kosztowo-przychodowej oraz strategii marketingowej projektu;
- Stworzenie koncepcji przepływu danych (DFD) oraz związków encji (ERD) w ramach portalu;

• Przygotowanie rozbudowanego serwisu turystycznego pozwalającego na sprzedaż ofert obiektów noclegowych (dostępny pod adresem www.noclegi-wisla.pl):
- Opracowanie koncepcji funkcjonalnej projektu uwzględniającej bieżącą weryfikację dostępności miejsc w poszczególnych obiektach noclegowych, a także ich rezerwację on-line (w rozbiciu na poszczególne pokoje);
- Stworzenie kompletnego serwisu internetowego (wraz z panelem administracyjnym oraz mechanizmami komunikacji sprzedający-klient);
- Przeprowadzenie testów oraz pozycjonowania serwisu w ramach najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych (w tym – Google);

• Stworzenie serwisu internetowego dla agencji turystycznej:
- Opracowanie założeń funkcjonalnych serwisu (uwzględniających rozbudowaną rezerwację online ofert krajowych oraz zagranicznych touroperatorów);
- Przygotowanie projektu (w tym – prace programistyczne) oraz jego wdrożenie na serwerze przedsiębiorstwa (z uwzględnieniem wprowadzenia stosownego systemu zabezpieczeń internetowych);
- Integracja serwisu z zewnętrznym systemem rezerwacyjnym MerlinX;

• Opracowanie koncepcji informatycznej projektu „Miasto Wisła za Półdarmo”:
- Wykonanie oficjalnej strony internetowej projektu;
- Wdrożenie narzędzi umożliwiających przedsiębiorcom uczestniczącym w akcji na własnoręczne wprowadzanie swoich ofert produktowo-usługowych oraz późniejszą aktualizację ich dostępności.
KPMG
Senior Consultant w KPMG (Risk Advisory Services, LOB ICE)
Przykłady zrealizowanych projektów wraz z zakresem odpowiedzialności (w kolejności od najstarszych):

• Optymalizacja istniejących procedur organizacyjnych w firmie z sektora energetycznego:
- Przeprowadzenie analizy istniejący procedur i przygotowanie map istniejących procesów w wersji „as-is”, wraz z wyszczególnieniem przepływu dokumentacji („doc-flow”);
- Określenie potencjalnych zmian procesowych i możliwych usprawnień organizacyjnych, włączając w to konieczność ponownego zdefiniowania zakresu odpowiedzialności poszczególnych jednostek biorących udział w analizowanych procesach;
- Opracowanie ostatecznych rekomendacji odnośnie usprawnienia procedur wewnętrznych i optymalizacji przepływu informacji, w tym przygotowanie dokumentacji procesów w wersji „to-be”.

• Opracowanie biznes planu dla wirtualnego operatora telefonii komórkowej (MVNO) przygotowującego się do wejścia na rynek polski:
- Przygotowanie analizy potencjalnych możliwości pozyskiwania klientów na przestrzeni pięciu najbliższych lat oraz związanego z tym poziomu potencjalnych przychodów i kosztów;
- Zdefiniowanie potencjalnych przewag konkurencyjnych nowego MVNO i optymalizacja jego oferty pod kątem maksymalizacji procesu pozyskiwania nowych klientów;
- Zdefiniowanie kluczowych ryzyk projektowych, w tym - opracowanie procentowego oraz wartościowego poziomu churnu w przypadku wejścia na rynek nowych MVNO lub innych operatów komórkowych;
- Przygotowanie mapy procesów biznesowych związanych z działalnością nowego MVNO;
- Określenie zmian proceduralnych, koniecznych do wprowadzania w przypadku uruchomienia MVNO.

• Reorganizacja procedur logistycznych w firmie telekomunikacyjnej, pod kątem poprawy ich efektywności. Indywidualny zakres prac:
- Przygotowanie aplikacji bazodanowej, umożliwiającej – w oparciu o dostarczone pliki tekstowe – jednoczesne:
- Szczegółowe zagregowanie momentów wejścia i wyjścia poszczególnych indeksów produktowych we wszystkich POS-ach na przestrzeni 6 ostatnich miesięcy;
- Obliczenie łącznej liczby poszczególnych indeksów produktowych na stanie magazynowym dla pierwszego i ostatniego dnia analizy;
- Weryfikację poprawności i kompletności dostarczonych danych tekstowych;
- Przeprowadzenie analizy ABC/XYZ, mającej na celu zdefiniowanie indeksów kluczowych w ramach gospodarki magazynowej oraz określenie indeksów zalegających, posiadających małą wartość i bardzo niski poziom rotacji;
- Określenie rekomendacji w celu zwiększenia efektywności gospodarki magazynowej.

• Opracowanie biznes planu oraz strategii zabezpieczenia przychodów dla firmy z branży telekomunikacyjnej:
- Przeprowadzenie analizy bieżącego portfela produktowo-usługowego firmy;
- Zdefiniowanie obszarów biznesowych cechujących się najwyższą prognozą rozwoju (w oparciu o CAGR);
- Oszacowanie potencjalnego wzrostu poziomu przychodów i koniecznych do poniesienia kosztów, wynikających w proponowanego poszerzenia spektrum działalności;
- Opracowanie map istniejących procesów biznesowych wraz z określeniem obszarów charakteryzujących się najwyższym poziomem ryzyka utraty przychodów;
- Zaprojektowanie rozwiązań Revenue Assurance dla wyszczególnionych obszarów biznesowych.

• Przygotowanie strategii biznesowej dla znanej jednostki badawczo-rozwojowej:
- Przygotowanie analizy otoczenia konkurencyjnego oraz opracowanie prognoz rozwoju ryku informatycznego w Polsce na przestrzeni 5 najbliższych lat;
- Oszacowanie potencjalnych korzyści z modyfikacji dotychczasowego portfela produktowo-usługowego;
- Opracowanie rekomendacji odnośnie możliwej optymalizacji zakresu działalności firmy.

• Przegląd systemu procedur kontroli wewnętrznej w firmie telekomunikacyjnej pod kątem ich bieżącej efektywności oraz zgodności z wytycznymi ustawy SOX 404. Zakres prac – dla obszarów „Sales” oraz „Accounting”:
- Określenie listy kluczowych ryzyk w analizowanych obszarach;
- Przygotowanie szczegółowych map procesów oraz opisu działań operacyjnych, na bazie szeregu spotkań przeprowadzonych z pracownikami firmy;
- Opracowanie listy bieżących czynności kontrolnych i określenie stopnia pokrycia nimi uprzednio zdefiniowanych ryzyk operacyjnych;
- Przygotowanie rekomendacji zmian procesowych, zarówno odnośnie modyfikacji istniejących czynności kontrolnych, jak i konieczności wprowadzenia nowych działań kontrolnych.

• Analiza porównawcza regulacji prawnych związanych ze świadczeniem usługi powszechnej oraz analiza możliwości implementacji tych rozwiązań w Polsce – projekt zrealizowany na zlecenie URTiP (obecnie - UKE);
- Przeprowadzenie analizy stosownych regulacji prawnych na świecie w zakresie wytycznych związanych ze świadczeniem usługi powszechnej (Universal Service Obligations);
- Przygotowanie dokumentacji porównawczej odnośnie istniejących różnic, do co zakresu obowiązków Usługodawcy i metodologii stosowanej do obliczania kosztu netto.
- Przeprowadzenie analizy istniejących uwarunkowań prawnych w Polsce pod kątem umożliwienia implementacji stosownych rozwiązań na rynku krajowym;
- Przygotowanie finalnych rekomendacji dla URTiP.

• Analiza porównawcza regulacji prawnych dotyczących przestępstw internetowych w krajach Europy i Ameryki Północnej z rozwiązaniami stosowanymi w Polsce – projekt zrealizowany na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury:
- Analiza stopnia i zakresu regulacji dla wybranych krajów, wraz z uwzględnieniem uwarunkowań prawnych, na bazie których regulacje zostały uchwalone;
- Określenie poziomu i szczegółowości rozwiązań prawnych w Polsce;
- Zdefiniowanie poziomu zagrożeń z zależności od rodzaju przestępstwa internetowego.
- Opracowanie rekomendacji zmian koniecznych do wdrożenia w polskim prawodawstwie.

• Indywidualny projekt dotyczący implementacji nowego systemu intranetowego dla wszystkich LOB-ów KPMG w Polsce:
- Zdefiniowanie wymagań LOB-ów (w formie dokumentacji projektowej);
- Wybór platformy informatycznej (MS SharePoint);
- Przygotowanie stron poszczególnych LOB-ów;
- Przeszkolenie pracowników w zakresie administracji nowym rozwiązaniem informatycznym.

• Wdrożenie projektu SOX u operatora telefonii komórkowej (odpowiedzialność za obszar „Order Acceptance – Customers”):
- Przeprowadzenie szeregu wywiadów z pracownikami odpowiedzialnymi za poszczególne fazy realizacji zleceń klientów;
- Przygotowanie dokumentacji „as-is” w zakresie opisu działań operacyjnych i listy istniejących czynności kontrolnych;
- Pokrycie ryzyk zdefiniowanych przez France Telecom istniejącymi czynnościami kontrolnymi (wraz ze zdefiniowaniem koniecznych zmian procesowych, w tym również – opracowaniem ewentualnych czynności kontrolnych do wdrożenia);
- Przygotowanie planu testów dla poszczególnych czynności kontrolnych;
- Przeprowadzenie testów automatycznych i półautomatycznych czynności kontrolnych.

• Indywidualny projekt dotyczący optymalizacji stanu zapasów dla firmy z branży farmaceutycznej:
- Przygotowanie rozwiązania informatycznego, umożliwiającego dokonanie analizy danych oraz weryfikację kompletności i poprawności informacji zawartych w otrzymanych plikach tekstowych;
- Przeprowadzenie analizy ABC – w zakresie zdefiniowania listy produktów najczęściej występujących na składach poszczególnych magazynów – oraz analizy XYZ – w celu zdefiniowania listy produktów charakteryzujących się najczęstszym poziomem rotacji magazynowej;
- Powiązanie obu analiz w formie macierzy ABC/XYZ oraz określenie listy produktów kluczowych w ramach gospodarki magazynowej, a także produktów wartych wycofania z magazynu, za względu na małą wartość produktową oraz niski poziom rotacji;
- Określenie rekomendacji odnośnie zmian w planowaniu logistycznym.

• Indywidualne przygotowanie aplikacji informatycznej dla Departamentu Podatkowego KPMG, stanowiącej prototyp rozwiązania IT dla firm z branży farmaceutycznej:
- Opracowanie szczegółowych wymagań biznesowych oraz IT na podstawie otrzymanej procedury, a także dostosowanie wymagań do istniejących regulacji prawnych;
- Zaprojektowanie i przygotowanie aplikacji (w tym programowanie), a także jej wdrożenie na środowisku testowym;
- Przygotowanie dokumentacji poprojektowej: wyszczególnienie istniejących funkcjonalności rozwiązania oraz możliwych powiązań bazodanowych z już istniejącymi systemami informatycznymi firm z branży farmaceutycznej.

• Analiza istniejących rozwiązań IT u operatora telefonii komórkowej (indywidualny zakres odpowiedzialności – „Obszar kontaktu IT z Biznesem” oraz „Project Management”):
- Zdefiniowanie relacji pomiędzy IT a Biznesem występujących w trakcie realizacji projektów z wykorzystaniem zasobów IT;
- Określenie szczegółowych ryzyk projektowych (na bazie wywiadów z pracownikami Biznesu, IT oraz BAM-ami);
- Weryfikacja zgodności realizowanych projektów z istniejącymi metodologiami oraz „best practices”;
- Przygotowanie rekomendacji odnośnie potencjalnych możliwości usprawnienia procesu realizacji projektów.

• Wdrożenie Bazy Wiedzy w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym (lider projektu):
- Opracowanie wielowymiarowej taksonomii maszyn, zdarzeń produkcyjnych, dokumentacji formalnej i nieformalnej, kompetencji pracowniczych oraz wiedzy cichej;
- Przygotowanie przykładu szczegółowej mapy wiedzy dla wybranego urządzenia wchodzącego w skład maszyny papierniczej;
- Przygotowanie koncepcji docelowego rozwiązania informatycznego (Bazy Wiedzy), gromadzącego wiedzę w zakresie nieplanowych zdarzeń produkcyjnych:
- Opracowanie wytycznych systemowych, umożliwiających wdrożenie docelowego rozwiązania informatycznego;
- Szczegółowe przedstawienie koncepcji formatek systemowych (wraz z dokładnym opracowaniem informacji koniecznych do wprowadzenia w ramach procesu przepływu danych);
- Przygotowanie Diagramów Przepływu Danych („Data Flow Diagram” - DFD) oraz Diagramu Związków Encji („Entity Relationship Diagram” – ERD).

• Przegląd i optymalizacja istniejącej struktury organizacyjnej w dużym, międzynarodowym przedsiębiorstwie produkcyjnym (indywidualny zakres odpowiedzialności – obszary: R&D, Planowania, Produkcji oraz Wsparcia Produkcyjnego):
- Analiza istniejącej struktury organizacyjnej pod kątem jej przełożenia na efektywność procesu produkcyjnego oraz efektywność wzajemnej komunikacji pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi;
- Opracowanie wspólnej struktury organizacyjnej dla wszystkich (również zagranicznych) oddziałów wchodzących w skład przedsiębiorstwa;
- Określenie zakresu zadań, odpowiedzialności oraz uprawnień poszczególnych jednostek organizacyjnych;
- Przygotowanie szczegółowego harmonogramu wdrożenia docelowego modelu organizacyjnego.

• Audyt organizacyjny w przedsiębiorstwie produkcyjnym (indywidualny zakres odpowiedzialności – obszar Planowania, Produkcji, Sprzedaży, Logistyki oraz Ochrony Środowiska):
- Analiza bieżącej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz istniejących procesów biznesowych;
- Weryfikacja zgodności istniejących procesów biznesowych z nowo przyjętymi procedurami organizacyjnymi;
- Przygotowanie szczegółowych rekomendacji zmian procesów biznesowych, realizowanych niezgodnie z obowiązującymi procedurami.
Dawid Mariusz P.
Dawid Mariusz P. · współpracownik
wystawiono
Nie znam drugiego tak kreatywnego i zdolnego doradcy jak Łukasz. Miałem okazję uczestniczyć z Łukaszem w kilku projektach, jego pomysłowość, zaangażowanie i lekkość w przekładaniu myśli na prezentacje, w tym grafikę, animację i treści jest niesłychana - chciałbym być na takim poziomie zaawansowania jak Łukasz. Polecam Łukasza wszystkim zainteresowanym pracodawcom jako eksperta i unikalnego artystę biznesowego.
Logo
Własna działalność gospodarcza
Art Creation Center + umowy o dzieło / zlecenie
Przykładowe projekty:
- Opracowanie analizy opłacalności wdrożenia nowoczesnego systemu IT w działach Dystrybucji i Górnictwa Naftowego na zlecenie Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A.;
- Nadzór nad wdrożeniem projektu ”Megasfera” (realizowanego przez Sansita sp. z o.o.), w tym – doradztwo przy wyborze systemów informatycznych oraz koordynacja prac realizowanych przez zewnętrzny zespół projektowy;
- Przygotowanie intranetowego systemu ERP dla Zakładu Zbrojeń Prefabrykowanych (ZZP) na zlecenie firmy Stalexport-Centrostal Warszawa S.A.;
- Współpraca z firmą IT Investment Consulting (publikowanie artykułów na stronie: www.it-investment.pl);
- Stworzenie serwisów internetowych Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa S.A. oraz Terminalu Przeładunkowego Sławków-Medyka sp. z o.o.
Logo
Doradca informatyczny
Sansita sp. z o. o.
Nadzór nad wdrożeniem projektu "Megasfera" w zakresie:
- Zdefiniowania wymagań funkcjonalnych;
- Określenia wymagań uzytkowników końcowych;
- Weryfikacji postępu prac nad realizacją projektu;
- Testowania oddawanych modułów.

Szkolenia i kursy

Uczestnik kursu językowego w Sawston Hall (Cambridge University) - certyfikat ukończenia najwyższego poziomu: "Advanced" (09-10.1998).

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing II (specjalizacja: Zarządzanie Strategiczne, ścieżki: Informatyka Gospodarcza i E-Biznes), magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji

Zainteresowania

Gotowanie, podróże, piłka nożna, kolarstwo

Organizacje

Mensa Polska (od 2003 r.)

Inne

Współautor badań statutowych Katedry Informatyki Gospodarczej SGH ("Identyfikacja jakości atrybutów oprogramowania", 2003-2004)

Grupy

Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
KPMG
KPMG
Dla obecnych oraz byłych pracowników KPMG
Rozwój specjalistów IT
Rozwój specjalistów IT
Grupa dla osób zainteresowanych szeroko pojętą branżą IT. Dyskutujemy tu o ścieżkach rozwoju, szkoleniach, nowościach, trendach, analizach. Dzielimy się dowświadczeniem i kontaktamy.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SOX
SOX
Dla wszystkich stykajacych sie z Sarbanes-Oxley. Nie tylko na płaszczyżnie zawodowej.