Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
kierownik oddziału
- tworzenie skutecznego zespołu sprzedażowego w linii detal oraz w linii biznes;
- pozyskanie maksymalnie dużej ilości nowych klientów;
- utrzymanie sprzedaży na rewelacyjnym poziomie;
- pozyskanie maksymalnie dużej ilości nowych klientów;
- utrzymanie sprzedaży na rewelacyjnym poziomie;
kierownik oddziału
- Realizacja planów sprzedażowych – udokumentowane sukcesy:
* najlepszy sprzedawca kredytu gotówkowego za III kwartał 2007;
* najlepszy sprzedawca kart kredytowych za III kwartał 2007;
* najlepszy sprzedawca lokat terminowych za III kwartał 2007;
- Kontrolowanie płynności finansowej podległej placówki;
- Koordynowanie pracy podległych pracowników
kierownik projektu
- Kierowanie zespołem projektowym;
- Koordynowanie projektów retencyjnych, a w szczególności:
* kampanie cross-sell i up-selll;
* budowanie strategii utrzymania Klienta;
* tworzenie programów lojalnościowych;
- Realizacja założonych w projektach planów sprzedażowych;
* najlepszy sprzedawca kredytu gotówkowego za III kwartał 2007;
* najlepszy sprzedawca kart kredytowych za III kwartał 2007;
* najlepszy sprzedawca lokat terminowych za III kwartał 2007;
- Kontrolowanie płynności finansowej podległej placówki;
- Koordynowanie pracy podległych pracowników
kierownik projektu
- Kierowanie zespołem projektowym;
- Koordynowanie projektów retencyjnych, a w szczególności:
* kampanie cross-sell i up-selll;
* budowanie strategii utrzymania Klienta;
* tworzenie programów lojalnościowych;
- Realizacja założonych w projektach planów sprzedażowych;
Specjalista
Do moich głównych zadań należało m.in.:
- Koordynowanie pracy Supervisorów ds. operacyjnych;
- Tworzenie prognoz rozwoju i programów mających na celu optymalizację pracy Biura Telefonicznej Obsługi Klienta;
- Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych;
- Projektowanie i realizacja promocyjno-sprzedażowych kampanii wychodzących;
- Koordynowanie pracy Supervisorów ds. operacyjnych;
- Tworzenie prognoz rozwoju i programów mających na celu optymalizację pracy Biura Telefonicznej Obsługi Klienta;
- Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych;
- Projektowanie i realizacja promocyjno-sprzedażowych kampanii wychodzących;
Szkolenia i kursy
2007 - uprawnienia kasjera bankowego i walutowego;
2007 - szkolenie „Specjalista ds. pozyskiwania środków unijnych z językiem angielskim”;
2006 - szkolenie "Rozpoznawanie autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość klienta oraz podstawy grafologii";
2005 - warsztaty „Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych”;
2005 - szkolenie „Zarządzanie projektami”;
2005 - szkolenie “Jak zbudować skuteczny zespół”;
2005 - warsztaty „Jak skutecznie zarządzać własnym czasem”;
2005 - szkolenie „Prognozowanie i analiza szeregów czasowych” – Statistica;
2004 - szkolenie “Statistica – kurs podstawowy”;
2004 - szkolenie „Real Time Management of Call Center”;
2004 - konferencja „Analiza danych w biznesie” (m.in. program Statistica);
2004 - warsztaty „Komunikacja w zespole”;
2003 - szkolenie „Excel – operacje zaawansowane”.
2007 - szkolenie „Specjalista ds. pozyskiwania środków unijnych z językiem angielskim”;
2006 - szkolenie "Rozpoznawanie autentyczności dokumentów potwierdzających tożsamość klienta oraz podstawy grafologii";
2005 - warsztaty „Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych”;
2005 - szkolenie „Zarządzanie projektami”;
2005 - szkolenie “Jak zbudować skuteczny zespół”;
2005 - warsztaty „Jak skutecznie zarządzać własnym czasem”;
2005 - szkolenie „Prognozowanie i analiza szeregów czasowych” – Statistica;
2004 - szkolenie “Statistica – kurs podstawowy”;
2004 - szkolenie „Real Time Management of Call Center”;
2004 - konferencja „Analiza danych w biznesie” (m.in. program Statistica);
2004 - warsztaty „Komunikacja w zespole”;
2003 - szkolenie „Excel – operacje zaawansowane”.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
Rynki OTC
Organizacje
www.ForexAngels.pl
Grupy
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Łódzki Klub Networkingu
Chcesz rozwinąć swój biznes? Promować swoje usługi? Zdobywać nowych klientów? Dołącz do Nas, wspólnie możemy więcej.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.