Łukasz Naskręt

mgr inż. manager ds. inwestycji i gospodarki magazynowej.
Kościan, wielkopolskie

Umiejętności

Punktualność Samodzielność Kultura osobista dokładność i sumienność organizacja pracy zdolności organizacyjne komunikatywność Zaangażowanie Uczciwość punktualność i terminowość realizacji zadań Lojalność, sumienność i rzetelność

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BEJOT
Manager ds. gospodarki magazynowej
1. Planowanie i koordynowanie prac magazynowych w systemie perspektywicznym, rocznym, kwartalnym i miesięcznym oraz dziennym pięciu magazynów.
2. Ciągły rozwój, poszukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań na zagospodarowanie przestrzeni magazynowej oraz jego funkcjonalności.
3. Nadzór nad przyjmowaniem dostaw pod względem: zgodności jakościowej, ilościowej, terminowej i zgodności z dokumentami dostaw oraz zamówieniami oraz zgodności ze stanami magazynowymi oraz systemowymi.
4. Nadzór nad wysyłkami towarów pod względem: zgodności jakościowej, ilościowej, terminowej i zgodności z planem oraz dokumentami dostaw towaru i zamówieniami klientów.
5. Planowanie oraz koordynowanie płynnego przepływu towarów oraz dokumentacji zgodną z polityką firmy.
6. Audyt, analiza i korekta istniejących procedur oraz udział w tworzeniu nowych procedur oraz instrukcji magazynowych.
7. Planowanie topografii miejsc magazynowych zgodnie z logistyką procesów.
8. Nadzór nad wydawaniem surowców do działu produkcji w celu realizacji zamówień.
9. Analiza oraz wdrażanie zmian w celu ulepszenia systemu IMPULS.
10. Analiza , planowanie, rozwój oraz zakup niezbędnych urządzeń technicznych do obsługi magazynów.
11. Analiza oraz wdrażanie rozwiązań polepszających bezpieczeństwo pracy.
Grupa INEA - HFC Systems Sp. z o.o.
koordynator ds. technicznych
1. Przeprowadzanie cyklicznych kontroli jakości projektów i budowy w terenie.
2. Przeprowadzanie odbiorów końcowych inwestycji z uwzględnieniem zgodności z projektem i standardami, jakości oraz poprawności i kompletności dokumentacji podwykonawczej oraz wymaganiami Inwestora.
3. Bieżąca ocena jakości prac podwykonawców, dostawców i innych firm współpracujących.
4. Ciągła optymalizacja i usprawnianie realizacji procesów rozliczeniowych i systemów kontrolnych oraz poszukiwanie rozwiązań zastępczych.
5. Monitorowanie na bieżąco wszystkich czynników wewnętrznych i zewnętrznych, które mogą mieć wpływ na terminowe rozliczanie planów produkcyjnych (zlecenia opóźnione, zamówienia materiałowe, kontrola postępu prac, zaangażowanie zasobów po stronie podwykonawców, jakości) i w przypadku zakłóceń w realizacji harmonogramu podejmowanie stosownych działań zaradczych oraz ich eskalacja.
6. Przygotowywanie sprawozdań, raportów okresowych i końcowych (na potrzeby statystyczne oraz na konkretne zapotrzebowanie np. na zlecenie klientów, inwestorów, zarządu oraz właściciela).
7. Bieżące nadzorowanie realizowanych zadań produkcyjnych pod względem zgodności z założeniami budżetu, terminu, jakości i zakresu rzeczowego.
8. Nadzór nad nad rzetelnych prowadzeniem przez jednostki odpowiedzialne za realizację zleceń ewidencji wszystkich dokumentów, a dotyczące realizowanych zleceń i niezbędnych do prawidłowego zamykania zleceń.
9. Nadzór w zakresie zachowania ciągłości produkcyjnej w obszarze kompletności i terminowości obiegu dokumentów niezbędnych do prawidłowego zamykania zleceń.
10. Prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizację planów produkcyjnych i sporządzanie cyklicznych raportów podsumowujących.
11. Monitorowanie realizacji zleceń pod względem rzeczowym i terminowym w celu zamykania technicznego zlecenia w elektronicznym systemie ewidencji przebiegu realizacji zleceń.
12. Analiza kosztorysów oraz danych podwykonawczych przedstawionych przez podwykonawców oraz tworzenie raportów oraz zestawień na podstawie przeprowadzonych analiz.
13. Kontrola wykonywanych zadań produkcyjnych przez podwykonawców z uwzględnieniem rozliczeń materiałowych i kosztorysowych.
14. Monitoring i nadzór nad procesem realizacji zleceń w zakresie dokumentacji pod względem zgodności z umową o dofinansowanie i oczekiwaniami beneficjenta końcowego.
15. Wsparcie beneficjentów końcowych podczas kontroli przeprowadzane przez jednostki unijne.
16. Przygotowywanie kompletu dokumentów związanych z realizacja zleceń i rozliczania całościowego projektu.
17. Kompletowanie danych paszportyzacyjnych do ewidencji systemowej paszportyzacji.
Grupa INEA - HFC Systems Sp. z o.o.
Koordynator Budowy
1. Koordynowanie, kierowanie oraz nadzór nad realizacją inwestycji - budowy sieci telekomunikacyjnych.
3. Koordynowanie, kierowanie oraz nadzór nad pracą grup podwykonawczych.
2. Samodzielne prowadzenie budów telekomunikacyjnych – budowa teletechniki i kabli optycznych na potrzeby sieci miejskich i linii międzymiastowych
3. Przygotowywanie dokumentacji wraz z rozliczaniem robót.
4. Pozyskiwanie wszelkiego rodzaju warunków, opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych stosownymi przepisami w odpowiednich urzędach i instytucjach.
5. Zabezpieczenie stanów magazynowych i grup podwykonawczych niezbędne do realizacji inwestycji.
6. Odbiory techniczne i rozliczanie prowadzonych inwestycji.
Logo
Specjalista ds. przygotowania inwestycji;
"DIGICOS-ERPOL" Sp. z o.o.
• przygotowanie i koordynowanie całego procesu inwestycyjnego związanego z budową stacji bazowych telefonii komórkowych w Polsce;
• pozyskiwanie lokalizacji, pozwoleń i uzgodnień od uprawnionych instytucji lub właścicieli;
• negocjacje umów;
• nadzór realizacji prac projektowych (projektów budowlanych, zagospodarowania terenu, technologicznych, elektrycznych, analiz środowiskowych oraz pomiarów pól elektromagnetycznych itp.);
• znajomość ustawodawstwa, a w szczególności: prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawa ochrony środowiska oraz prawa administracyjnego w zakresie planowania inwestycji infrastrukturalnych;
• prowadzenie wielu inwestycji jednocześnie
Logo
Busser
Restauracja „Del Soul” - South Lake Tahoe w Californii – Stany Zjednoczone
Logo
Praktykant
Praktyka w „WIX – Filtron” ul. Wrocławska, 63-800 Gostyń
Logo
Praktykant
Praktyka w F.H.U. Skorpion S.c Maciej Nowak, Witold Nowak ul. Kolejowa 33, 63-800 Gostyń

Szkolenia i kursy

SZKOLENIA I UMIEJĘTNOŚCI:


• uprawnienia pracy na wysokościach;
• seminarium: Bezpieczna praca w promieniowaniu i polu elektromagnetycznym;
• kurs z postępowania w stanach nagłych i zagrożenia życia,
tytuł ratownik ochotnik;
• obsługa komputera w podstawach (MS Office, Internet) jak i w programach spec. (CAD);
• prawo jazdy kategorii B (czternastoletnia praktyka za kierownicą, bezwypadkowa);
• wiedza z zakresu budownictwa oraz technologii telekomunikacyjnych;
• znajomość zagadnień formalno-prawnych przy obsłudze inwestycji (ogólna wiedza z zakresu Prawa Budowlanego, Kodeksu Cywilnego);
• podstawy MRP I, MRP II, ERP;

Edukacja

Logo
Zarządzanie i inżynieria produkcji, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Budownictwo
Infrastrukturalne
Inżynieria
Telekomunikacja
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

• sport - piłka nożna, siatkówka, tenis, kajakarstwo;
• podróże;
• świat techniki;
• motoryzacja.

Inne

Umiejętności personalne:

bardzo dobra organizacja czasu pracy , łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, wysoka kultura osobista, lojalność i odpowiedzialność, obowiązkowość i zaangażowanie, uczciwość, dokładność i staranność, umiejętność organizacji pracy indywidualnej oraz w zespole.